predki74 Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Witam mam taki problem z moim autem audi 1,9 tdi AFN silnik .Podczas jazdy sam nie raz przyspiesza nie wciskając pedału gazu sprawdziłem go na vagu ale nic nie ma ,żadnych błędów. Co to może być i nie raz tez gaśnie nie wiem co jest .
DeeJay_Kill Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 szukałbym problemu w potencjometrze gazu...
predki74 Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Opublikowano 23 Maja 2009 czy można coś dokładnie powiedzieć co trzeba zrobić .
Dasiek Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 mialem to samo. szczerze to bylo to nawet troche niebezpieczne gdy jechalem za jakim samochodem albo po miescie a tu nagle obroty z 2 tys na 4 przeskoczyly wtedy okazalo sie ze jest dziurawy przeplywomierz. po wymianie wszystko ok.
Sztomel Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 obroty z 2 tys na 4 przeskoczyly no wtedy okazalo sie ze jest dziurawy przeplywomierz. po wymianie wszystko ok. a to ciekawe zjawisko ja raczej upatrywałbym winy w puszczającym olej turbo i uwaga przed "rozbieganiem" się silnika - sprawdzić trzeba przede wszystkim ilość oleju w wężu powietrza doładowanego przy wejściu do intercoolera.
gzrybol Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Witam Myślę że kolega z tym olejem może mieć rację sprawdź sobie czy Ci nie przykapca na niebiesko jeżeli tak to pewnie turbinka spala oliwę a to może sie źle skończyć.
predki74 Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Opublikowano 26 Maja 2009 Dziękuję za odpowiedz czyli mam rozumieć że to wina jest oleju w turbo że samochód przyspiesz sam ? zapomniałem tempomatu nie mam
Lishoo Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 A ja nie sądzę żeby to było turbo, widać by było to na VAGu, przyczyny szukałbym w nastawniku, był regenerowany kiedyś ? VAG nie pokaże nic jeżeli któryś kabel, lub styk będzie przerwany.
Aydaho Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 ja tam miałem ale tylko w okolicy 70 C - jak nagrzał się powyżej 70C to problem znikał. Szwankował też FIS ( wywalał napis BRAKE - spadek napięcia przy rozruchu ponieżej 11V ). Po wymianie akumulatora - FIS OK i nie ma problemu z wieszającym się gazem. - te samochody mają swoją inteligencję
predki74 Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Opublikowano 26 Maja 2009 nic chyba nie było robione auto z Niemiec przyjechało mam zrobione logi dynamiczne grupy 8 i 11 ale nie wiem jak odczytać na pierwszy rzut oka to chyba oki
Aydaho Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 to wrzuc w diagnostyke - chłopaki Ci powiedzą czy jest OK
Sztomel Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 zapobiegawczo proponuję zdjąć (w celu sprawdzenia) wąż powietrza doładowanego wchodzący na króciec intercoolera i zobaczyć czy i ile wyleje się z niego oleju - jeśli wyleje się go zbyt dużo to jest to niestety niepokojąc objaw, w takim przypadku proponuję wypiąć wężyk odmy z rury idącej od filtra powietrza do turbiny, wlot w rurze po wężyku zaślepić a odmę (chwilowo) puścić pod auto lub do butelki i jeśli objawy samoistnego wkręcania się silnika na obroty będą się powtarzać to pamiętaj aby być w pogotowiu by zdusić silnik strzałem sprzęgła na najwyższym biegu przy jednocześnie wciśniętym pedale hamulca - lepiej dmuchać na zimne bo szkoda byłoby silnika gdyby okazało się, że to jednak oleum z turbo ciśnie w dolot.
Dasiek Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 A ja nie sądzę żeby to było turbo, widać by było to na VAGu, przyczyny szukałbym w nastawniku, był regenerowany kiedyś ? VAG nie pokaże nic jeżeli któryś kabel, lub styk będzie przerwany. tez wydaje mi sie ze to nie wina turbo.
predki74 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2009 czyli nastawnik jest do roboty czy sprawdzić połączenia w nim ?
Tosik Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Ja bym stawiał na nastawnik pompy paliwa. Najlepiej jak masz Vaga sprawdzić jaka jest ustawiona dawka paliwa. Tu masz dane prawidłowe http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t16622.0.html;highlight=dawka+paliwa . Ja miałem tak u siebie jak była źle ustawiona. Można ją zmienić Vagiem albo mechanicznie na pompie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się