Seba_A4 Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Witam Was Koledzy. Mam od paru dni problem ze swoją instalacja LPG firmy Zenit. Otóż przy większych obrotach np. 3,5tys. auto nie chce jechać tak jak by brakowało gazu, lub był zapchany filtr powietrza (najgorsze jest to przy wyprzedzaniu innego auta). Gaz tankuje od 1 roku na tej samej stacji wiec wykluczam zły gaz. Filtr powietrza był wymieniany. Dodam ze na benzynie auto zachowuje się ok. Pozdrawiam
juby_p Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 moeże reduktor sie pożegnał, jak masz laptopa i kabel podepnij sie i zobacz co sie dzieje
Seba_A4 Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Opublikowano 26 Maja 2009 Laptopa mam ale kabli nie mam ani opr. Wiec zostaje mi wizyta u gazownika.
juby_p Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 to niech ci pokaże jakie sa ciśnienia na jałowym jakie jak jedziesz jakie na max bucie i jakie jak masz wspomniany objaw, jak sie zachowuje temperatura gazu to może cos bedzie wiadomo.
wesz82 Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 Podjedź do gazownika samemu nic zbytnio nie wymodzisz
radi Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 wymien filtr fazy cieklej,po ostatnim tankowaniu na BP w filtrze mialem taki syf jak by smar,a cisnienie pokazywalo mi 1,5 bar,po wymianie-cisnienie wzroslo do 2bar i wszystko OK
juby_p Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 dokladnie wymiana filtrow powinna byc pierwszym krokiem i fazy cieklej i lotnej - tak oczywiste ze az zapomnialem
Dev Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 sprawdz czas wtrysku, powyżej 30ms ECU odcina
Seba_A4 Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Opublikowano 27 Maja 2009 filtry gazu były wymieniane około 2 miesięcy temu. Wizyta u gazownika będzie najlepszym rozwiązaniem.
stomi Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 odnośnie filtrów to co ile się wymienia w sekwencji? (sorki za ot)
aramis Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 odnośnie filtrów to co ile się wymienia w sekwencji? (sorki za ot) Jak się uda to raz do roku lub 10tyś , a jak się nie uda to 3x na jedno tankowanie. Miałem raz taki gnój.
juby_p Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 dokladnie niema regóły jak sie cos dzieje warto sprawdzic ich stan
PiotrGD Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 moze za bogata lub zauboga mieszanka gazu trzeba jechac do gazownika zeby usawił
tony84 Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 sorki że odgrzewam kotleta ale mam ten sam problem. Seba_A4 udało ci się usunąć usterkę?? co było powodem??
mobi Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Mam ten sam problem. Po ostatnim tankowaniu przejechahalem ponad 3/4 butli i zaczelo szarpac. Z nadzieja ze sie poprawi zatankowalem na innej stacji do ponownie. Myslalem ze jak była jakas zla mieszanka to sie teraz wyrowna. Polepszylo sie ale nadal czuc taka mala trzesiawke jak sie dodaje gazu lub stoi na luzie. Filtry wymienialem ok 1-mc temu.
Buba Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Mam ten sam problem. Po ostatnim tankowaniu przejechahalem ponad 2/4 butli i zaczelo szarpac. Z nadzieja ze sie poprawi zatankowalem na innej stacji do ponownie. Myslalem ze jak była jakas zla mieszanka to sie teraz wyrowna. Polepszylo sie ale nadal czuc taka mala trzesiawke jak sie dodaje gazu lub stoi na luzie. Filtry wymienialem ok 1-mc temu. jedz do gazownika i sprawdz wtryski. u mnie na jalowym delikatnie trzeslo buda i okazalo sie ze jeden wtrysk odmowil posluszenstwa
tony84 Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 u mnie był to reduktor. wymieniłem na nowy i śmiga jak rakieta. tylko dobry reduktor trzeba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się