Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Projekt - mocny AWX okolice 200KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja nie mam EGR-a i silnik osiaga 90 stopni po przejechaniu max 5 km.

Jak sprawdziłeś że masz dobry termostat??

Tak pompki sprawdza sie w kanale 13 i 23.

Opublikowano

wogole nie biore takiej ewentualnosci ze to termostat..nie dalej jak miesiac temu sie z tym bawilem w serwisie bo auto sie przegrzewało i sprawdzali w goracej wodzie termostat czy sie otwiera i jest ok, otwiera sie.. ten caly czas bylo ok, nagrzewal sie spoko i teraz nagle po wywaleniu egra mi padl? :wallbash:

ale ok sprawdze na tym 7 kanale bo mnie troche wystraszyles :kox: tylko jak? na nagrzanym silniku? podczas jazdy? na jalowym?na zimnym?bo nie wiem...

Opublikowano

jak auto sie nagrzeje to zrob log dyn 7 zobaczymy tez jak fmic sie spisuje :naughty:

Opublikowano

Dokładnie na nagrzanym silniku zrób log kanału 7.

Opublikowano

dzisiaj robilismy logi z dzodzem ,temp zasysanego powietrza wzrosla z 25C do 29C i za 10s spadla na 25C ,logi robione przy temp 17C.mozna powiedziec, ze kazde spuszczenie nogi z pedalu gazu, to temp juz bardzo szybko opada,a rosla bardzo powoli.jego fmic daje rade :kox:

Opublikowano

ok porobilem te logi

wiec tak... na poczatek rozgrzalem silnik tzn wskazowka doszla do 90 stopni na zegrarach po spokojnej jezdzie i zrobilem logi kanalu 7 .3 i 13

wyszly nastepujaco (temeratura na dworzu 19stopni)

64718860.jpg

nastepnie znalalem na kanale 20 mozliwosc sprawdzenia jakim momentem auto dysponuje (chyba to to. pozycja 2 kanal20 w zdjeciu na dole..) pobutowalem autko na 3 biegu i ku mojemu zdziwieniu wyszlo mi az 385NM!!! po programie mialem 340nm teraz mam zmieniony fmic i tubro brd i nie mialem jeszcze strojenia jest szans ze po tym az 45nm przybylo???czy ten Vag jest jakis realistyczny?nie sa te dane przeklamane??na 4biegu juz nie krecilem bo nie mialem gdzie..

wyszlo na 2biegu max ok 320 i na 3biegu max ok 385nm

odrazu po butowaniu auta porobilem znowu logi i wyszlo to

67373793.jpg

- w kanale 7 temeratura z 78 skoczyla do 91st a na zegrach caly czas sie utrzymywalo 90!!

na kanale 13 pompowtryskiwacze duzo gorsze wskazniki podaly jedna az 1.7!!lipa....

53771892.jpg

na koniec jakies 5min po butowaniu auta znowu zrobilem logi kanalu 7 i temeratura juz non stop utrzymywala sie rowno 90stopni a popmowtryskiwacze tez juz do 1.5 czyli troche sie poprawily..

nie wiem za bardzo o co chodzi w tym wszyskim ktos kto sie zna moze to zweryfikowac i napisac czy to zle czy to jest normlane czy mi sie silnik sypie czy co:D

Opublikowano

To jest jakiś nowy wyznacznik logowania auta?? :polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

Panowie- zamiast drzeć łacha, to można podpowiedzieć co i jak - nie każdy jest alfą i omegą w każdej dyscyplinie :gwizdanie:

http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag-b24.0/

Postudiuj Blanko jak należy to zrobić troszkę dokładniej :wink4::naughty:

Opublikowano

Widać że termostat jest ok bo silnik osiąga właściwą temperature.

Kanał 13 zrób bez obciążenia tzn. wyłącz wszystkie elektryczne rzeczy, klime itp.

Opublikowano

poslucham waszych rad i zakupilem stp do czyszczenia pompek

do tego diselek lany tylko i wylacznie na BP i tylko Ultimate:D

przejezdzilem juz tak kilka pelnych tankowan w tym caly bak na stp i...i chyba jest super.. chyba sie przeczyscilo :kox:

porobilem dzis logi statyczne popmek na nagrzanym silniku

i jest:

-0.64

-0.02

-0.12

+0.78

przez zalaniem stp i na tankowaniach na roznych stacjach(shell orlen bp statoil) byly nastepujace (tez na nagrzanym, tez statyczne)

-0.92

-0.07

-0.42

+1.25

chyba juz nie jest tak zle :naughty: co wy na to?

Opublikowano

blanko no jest super nie ma co pisac dalej

p.s nie spodziewalem sie takiej roznicy sam sie teraz zastanowie zeby tak nie zrobić

Opublikowano

masakra.. :confused4: nikomu nie zycze takich sytuacji oby jak najmniej ich bylo :thumbdown:

powiedzcie co potrzebne jest zeby zmienic caly uklad z 288 na 312?? tarcze klocki.. jazma tez? przewody?i od jakiego auta by pasowaly

Tylko jarzma + oczywiscie tarcze+klocki.

nie tak do konca tylko jarzma

z tego co wiem jest kilka rodzaji klocków a róznia sie od siebie minimalnie

co moze spowodować ich stukanie w zaciskach

Opublikowano

do tego diselek lany tylko i wylacznie na BP i tylko Ultimate:D

to akurat nie jest powod do radosci ....

Opublikowano

Blanko sory za zaśmiecanie tematu ale nie mogę się powstrzymać .... :notworthy:

do tego diselek lany tylko i wylacznie na BP i tylko Ultimate:D

to akurat nie jest powod do radosci ....

Spanky mógłbyś sprostować :mysli: ( PW )

Opublikowano

do tego diselek lany tylko i wylacznie na BP i tylko Ultimate:D

to akurat nie jest powod do radosci ....

a czemu nie skoro na tym paliwie wtryski mi sie przeczyszczaja ladnie wiec chyba jest ok a wg ciebie na jakiej stacji jest lepsze?

Opublikowano

kiedys sporo czytalem/szukalem i rozmawialem z roznymi ludzmi na ten temat i to jest krotkie podsumowanie:

-samo paliwo BP nie ma dobrej opinii

-BP Ultimate to paliwo z segmentu premium czyli drozsze = dłuzej sie sprzedajace = dluzej zalegajace w zbiornikach :wink4:

-jest kilka testów z hamowni gdzie niewidoczny jest przyrost mocy po zastosowaniu Ultimate/Verva ,wrecz przeciwnie lepsze wyniki ma nieuszlachetniony gnój ... :wink4:

-podobno podwyzsza tem spalin

-w opini tunerow to dosyc kiepskie paliwo, lepsze wyniki osiaga sie na zwyklym ON.

Opublikowano

moje 173KM wyszły na Ultimate teraz tez tankuje na BP ale juz normalne ciekawe ile by wyszło . jak zmienie wtryski to zobaczymy ile wyjdzie na zwykłym dieslu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...