Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Dobrzy chiptunerzy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nikt hamowni Mastersa do tej pory nie kwestionował. Wynik imo prawidłowy :decayed:

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wykresy z hamowni pokazały:

Seria 241,9 moment 528,5 :D

Po modyfikacjach 284,3 ,a moment 587,3.

Czy to możliwe, że auto miało tyle w serii więcej ? (seria 231KM)

Czy może ta hamownia ma ustawione tak optymistyczne wyniki.

no i jak wrazenia po wirusie? napisz cos :)

Opublikowano

Ja bym chciał dodać taki komentarz o GEKO CARS Poznań.

http://gekocars.pl/o_nas.htm

Trochę mało jest o nim na forum więc sam dziś tam zajechałem zobaczyć ile będzie kosztować program do mojego AFNa.

Mimo, że na stronie w przykładowej tabeli przyrostów jest mój silnik na miejscu, zostałem poinformowany (z właścicielem chyba rozmawiałem), że roku 1997 nie robią bo tam trzeba to rozebrać, kości lutować itd. Oni robią tylko po złączu diagnostycznym OBD czyli silniki mniej więcej 2000-2001 rok i w górę. Miły człowiek, mimo, że oderwałem go od zajęcia (jakaś duża terenowa fura na hamowni stała, chyba Ford) to trochę sobie porozmawialiśmy, miły człowiek się wydaje.

Od początku rozważałem Warszawa a Poznań i w sumie dziś pojechałem tylko wybadać cenę bo opinii o nich mało więc i tak szala przechylała się na korzyść Warszawy, a teraz jest niemal pewne. Tylko fundusz dozbierać na wycieczkę do stolicy... :)

Opublikowano

Wykresy z hamowni pokazały:

Seria 241,9 moment 528,5 :D

Po modyfikacjach 284,3 ,a moment 587,3.

Czy to możliwe, że auto miało tyle w serii więcej ? (seria 231KM)

Czy może ta hamownia ma ustawione tak optymistyczne wyniki.

no i jak wrazenia po wirusie? napisz cos :)

Napisałem że kolegdzy byli, oba auta e60 231KM, jeden manual i jeden automat

Manual w serii miał ~242KM a drugi automat wyszło 218KM skąd ta różnica?

czy to wina skrzyni, automat tak obcina moc na kołach?

Opublikowano

zazwyczaj wykresy automatów są dziwne :wink4:

Opublikowano

Ja bym chciał dodać taki komentarz o GEKO CARS Poznań.

http://gekocars.pl/o_nas.htm

zostałem poinformowany (z właścicielem chyba rozmawiałem), że roku 1997 nie robią bo tam trzeba to rozebrać, kości lutować itd. Oni robią tylko po złączu diagnostycznym OBD czyli silniki mniej więcej 2000-2001 rok i w górę.

W mojej opinii takie stwierdzenie, że nie potrafią rozebrać tego sterownika, wylutować flasha, i wlutować nowego z innym programem, świadczy o braku...

No właśnie czego. Lutownicy, profesjonalizmu, czystych pamięci.

Opublikowano

Polecam www.mrmotors.pl Rogalotti warszawa ul. Mineralna 26

silnik to 1.9 TDI PD 100 KM

na potwierdzenie wykres

876ca96a509a41e5m.jpg

co masz tam wrzucone ????

Opublikowano

Polecam www.mrmotors.pl Rogalotti warszawa ul. Mineralna 26

silnik to 1.9 TDI PD 100 KM

na potwierdzenie wykres

876ca96a509a41e5m.jpg

co masz tam wrzucone ????

BigT(by MR Motors), pompowtryski al, czesc dolotu od filtra powietrza z kwasówki, fmic, DP 3", wydech przelotowy dwa tłumiki 2.5'', map sensor do 2 bar, flansza zamiast EGR, kolektor ssący ASZ, jednomas + g60

Opublikowano

zastanawiałes sie nad nad innym wałkiem rozrzadu?

niuton masz wysoki ale przy dośc wysokich obrotach jak na diesla

Opublikowano

zastanawiałes sie nad nad innym wałkiem rozrzadu?

niuton masz wysoki ale przy dośc wysokich obrotach jak na diesla

tak myślałem o wałku Dbliasdynamic, do tego obróbka głowicy jest wskazana, na tym dole silnika moment jest optymalnie poprowadzony, a3 jest stosunkowo lekkie a te wartosci co mam sa jak dla mnie optymane

Opublikowano

Ja bym chciał dodać taki komentarz o GEKO CARS Poznań.

http://gekocars.pl/o_nas.htm

zostałem poinformowany (z właścicielem chyba rozmawiałem), że roku 1997 nie robią bo tam trzeba to rozebrać, kości lutować itd. Oni robią tylko po złączu diagnostycznym OBD czyli silniki mniej więcej 2000-2001 rok i w górę.

W mojej opinii takie stwierdzenie, że nie potrafią rozebrać tego sterownika, wylutować flasha, i wlutować nowego z innym programem, świadczy o braku...

czasu na grzebanie sie w starych kiblach .... :wink4:

Opublikowano

a co, robią łajzy to za darmo ????

klient płaci i wymaga, więc nie rozumiem w czym problem...

nie lubią zarabiac pieniedzy ????

Opublikowano

a co, robią łajzy to za darmo ????

klient płaci i wymaga, więc nie rozumiem w czym problem...

nie lubią zarabiac pieniedzy ????

widocznie maja tylu klientow ze im nie zalezy

Opublikowano

a co, robią łajzy to za darmo ????

klient płaci i wymaga, więc nie rozumiem w czym problem...

nie lubią zarabiac pieniedzy ????

nikt nie mowi ze za darmo ...

ich zaklad,oni wybieraja klientow ... ja w tym nic zlego nie widze ...

Opublikowano

a teraz drodzy koledzy powiedzcie ile kosztuje taki chiptunning :) ?? 150 Km jest wystarczajace ale wiadomo ze dostaniesz palec chcesz cala reke wiec prosze o wiecej informacjii na ten temat z gory dzieki pozdawiam

Opublikowano

a teraz drodzy koledzy powiedzcie ile kosztuje taki chiptunning :) ?? 150 Km jest wystarczajace ale wiadomo ze dostaniesz palec chcesz cala reke wiec prosze o wiecej informacjii na ten temat z gory dzieki pozdawiam

Sam CHIP to w zaleznosci u kogo ok 1k-1.5k

Opublikowano

45 stron masz o tym :wink4:

Opublikowano

a co, robią łajzy to za darmo ????

klient płaci i wymaga, więc nie rozumiem w czym problem...

nie lubią zarabiac pieniedzy ????

nikt nie mowi ze za darmo ...

ich zaklad,oni wybieraja klientow ... ja w tym nic zlego nie widze ...

znałem juz takich co przebierali w klientach

dzisiaj w tych miejscach gdzie mieli warsztaty rosną ponad metrowe krzaki :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...