poziek Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Nikt hamowni Mastersa do tej pory nie kwestionował. Wynik imo prawidłowy
David Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Wykresy z hamowni pokazały: Seria 241,9 moment 528,5 Po modyfikacjach 284,3 ,a moment 587,3. Czy to możliwe, że auto miało tyle w serii więcej ? (seria 231KM) Czy może ta hamownia ma ustawione tak optymistyczne wyniki. no i jak wrazenia po wirusie? napisz cos
darooo Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Ja bym chciał dodać taki komentarz o GEKO CARS Poznań. http://gekocars.pl/o_nas.htm Trochę mało jest o nim na forum więc sam dziś tam zajechałem zobaczyć ile będzie kosztować program do mojego AFNa. Mimo, że na stronie w przykładowej tabeli przyrostów jest mój silnik na miejscu, zostałem poinformowany (z właścicielem chyba rozmawiałem), że roku 1997 nie robią bo tam trzeba to rozebrać, kości lutować itd. Oni robią tylko po złączu diagnostycznym OBD czyli silniki mniej więcej 2000-2001 rok i w górę. Miły człowiek, mimo, że oderwałem go od zajęcia (jakaś duża terenowa fura na hamowni stała, chyba Ford) to trochę sobie porozmawialiśmy, miły człowiek się wydaje. Od początku rozważałem Warszawa a Poznań i w sumie dziś pojechałem tylko wybadać cenę bo opinii o nich mało więc i tak szala przechylała się na korzyść Warszawy, a teraz jest niemal pewne. Tylko fundusz dozbierać na wycieczkę do stolicy...
J E L I T O Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Wykresy z hamowni pokazały: Seria 241,9 moment 528,5 Po modyfikacjach 284,3 ,a moment 587,3. Czy to możliwe, że auto miało tyle w serii więcej ? (seria 231KM) Czy może ta hamownia ma ustawione tak optymistyczne wyniki. no i jak wrazenia po wirusie? napisz cos Napisałem że kolegdzy byli, oba auta e60 231KM, jeden manual i jeden automat Manual w serii miał ~242KM a drugi automat wyszło 218KM skąd ta różnica? czy to wina skrzyni, automat tak obcina moc na kołach?
poziek Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 zazwyczaj wykresy automatów są dziwne
std1984 Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Polecam www.mrmotors.pl Rogalotti warszawa ul. Mineralna 26 silnik to 1.9 TDI PD 100 KM na potwierdzenie wykres
szogun0 Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Ja bym chciał dodać taki komentarz o GEKO CARS Poznań. http://gekocars.pl/o_nas.htm zostałem poinformowany (z właścicielem chyba rozmawiałem), że roku 1997 nie robią bo tam trzeba to rozebrać, kości lutować itd. Oni robią tylko po złączu diagnostycznym OBD czyli silniki mniej więcej 2000-2001 rok i w górę. W mojej opinii takie stwierdzenie, że nie potrafią rozebrać tego sterownika, wylutować flasha, i wlutować nowego z innym programem, świadczy o braku... No właśnie czego. Lutownicy, profesjonalizmu, czystych pamięci.
Dev Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Polecam www.mrmotors.pl Rogalotti warszawa ul. Mineralna 26 silnik to 1.9 TDI PD 100 KM na potwierdzenie wykres co masz tam wrzucone ????
std1984 Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 Polecam www.mrmotors.pl Rogalotti warszawa ul. Mineralna 26 silnik to 1.9 TDI PD 100 KM na potwierdzenie wykres co masz tam wrzucone ???? BigT(by MR Motors), pompowtryski al, czesc dolotu od filtra powietrza z kwasówki, fmic, DP 3", wydech przelotowy dwa tłumiki 2.5'', map sensor do 2 bar, flansza zamiast EGR, kolektor ssący ASZ, jednomas + g60
Dev Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 zastanawiałes sie nad nad innym wałkiem rozrzadu? niuton masz wysoki ale przy dośc wysokich obrotach jak na diesla
std1984 Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 zastanawiałes sie nad nad innym wałkiem rozrzadu? niuton masz wysoki ale przy dośc wysokich obrotach jak na diesla tak myślałem o wałku Dbliasdynamic, do tego obróbka głowicy jest wskazana, na tym dole silnika moment jest optymalnie poprowadzony, a3 jest stosunkowo lekkie a te wartosci co mam sa jak dla mnie optymane
spanky Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 Ja bym chciał dodać taki komentarz o GEKO CARS Poznań. http://gekocars.pl/o_nas.htm zostałem poinformowany (z właścicielem chyba rozmawiałem), że roku 1997 nie robią bo tam trzeba to rozebrać, kości lutować itd. Oni robią tylko po złączu diagnostycznym OBD czyli silniki mniej więcej 2000-2001 rok i w górę. W mojej opinii takie stwierdzenie, że nie potrafią rozebrać tego sterownika, wylutować flasha, i wlutować nowego z innym programem, świadczy o braku... czasu na grzebanie sie w starych kiblach ....
Dev Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 a co, robią łajzy to za darmo ???? klient płaci i wymaga, więc nie rozumiem w czym problem... nie lubią zarabiac pieniedzy ????
Buba Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 a co, robią łajzy to za darmo ???? klient płaci i wymaga, więc nie rozumiem w czym problem... nie lubią zarabiac pieniedzy ???? widocznie maja tylu klientow ze im nie zalezy
spanky Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 a co, robią łajzy to za darmo ???? klient płaci i wymaga, więc nie rozumiem w czym problem... nie lubią zarabiac pieniedzy ???? nikt nie mowi ze za darmo ... ich zaklad,oni wybieraja klientow ... ja w tym nic zlego nie widze ...
Bombka Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 a teraz drodzy koledzy powiedzcie ile kosztuje taki chiptunning ?? 150 Km jest wystarczajace ale wiadomo ze dostaniesz palec chcesz cala reke wiec prosze o wiecej informacjii na ten temat z gory dzieki pozdawiam
Buba Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 a teraz drodzy koledzy powiedzcie ile kosztuje taki chiptunning ?? 150 Km jest wystarczajace ale wiadomo ze dostaniesz palec chcesz cala reke wiec prosze o wiecej informacjii na ten temat z gory dzieki pozdawiam Sam CHIP to w zaleznosci u kogo ok 1k-1.5k
Bombka Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 Sam CHIP to w zaleznosci u kogo ok 1k-1.5k dzieki a gdzie to mozna zrobic najlepiej ??
Dev Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 a co, robią łajzy to za darmo ???? klient płaci i wymaga, więc nie rozumiem w czym problem... nie lubią zarabiac pieniedzy ???? nikt nie mowi ze za darmo ... ich zaklad,oni wybieraja klientow ... ja w tym nic zlego nie widze ... znałem juz takich co przebierali w klientach dzisiaj w tych miejscach gdzie mieli warsztaty rosną ponad metrowe krzaki :polew: :polew: :polew:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się