grzes1150 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Robił ktoś wirusa w rs-service w Rzeszowie ??? Znacznie lepsza opcja z prawdziwą hamownią... polecam: Fabryka-Mocy Rzeszów | Facebook
MAGIC87 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 To gdzie najlepiej sie udac na program w B6 1.9 TDI AVF?:-EcuProject Wrocław -Dynosoft Katowice Ktora firma lepsza? Jedź tam gdzie masz bliżej, zadwolony będziesz z jednej i z drugiej. jak wyzej. znajomi z czestochowy maja auta od jednego i drugiego:wink:
BartekWSH Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Robił ktoś wirusa w rs-service w Rzeszowie ??? Znacznie lepsza opcja z prawdziwą hamownią... polecam: Fabryka-Mocy Rzeszów | Facebook Tak tylko 1000 zł a 1400 zł to jest trochę różnica.
kris-krzysztof Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Bo siedzibę maja salonie Vw obstawiam ze w Lublinie w Fabryce taniej ...
olo_sl Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Ciekawe czy ktoś ogarnie 2,7tdi na multitroniku?
MAGIC87 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Robił ktoś wirusa w rs-service w Rzeszowie ??? Znacznie lepsza opcja z prawdziwą hamownią... polecam: Fabryka-Mocy Rzeszów | Facebook Tak tylko 1000 zł a 1400 zł to jest trochę różnica. no tak ale czasem 400 zł a pozniej nie wydajesz na remonty:decayed:
BartekWSH Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Robił ktoś wirusa w rs-service w Rzeszowie ??? Znacznie lepsza opcja z prawdziwą hamownią... polecam: Fabryka-Mocy Rzeszów | Facebook Tak tylko 1000 zł a 1400 zł to jest trochę różnica. no tak ale czasem 400 zł a pozniej nie wydajesz na remonty:decayed: W takim razie stawka rośnie, kilka stron wcześniej ktoś pisał ze przystępna cena u dobrego tunera waha się pomiędzy 600 a 1000 zł, teraz widzę 1400.
MAGIC87 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 wszystko zalezy jaki rejon polski... czasem leszek w szopie Ceni sie 1500 i zrobi badziew a czasem ktos kto ogarnia zrobi za 900 zł
olo_sl Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Tak ogarnie,pit stop slupsk Jakoś nie mam zaufania. Poszukam kogoś w polsce z większym doswiadczeniem.
grzes1150 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Robił ktoś wirusa w rs-service w Rzeszowie ??? Znacznie lepsza opcja z prawdziwą hamownią... polecam: Fabryka-Mocy Rzeszów | Facebook Tak tylko 1000 zł a 1400 zł to jest trochę różnica. no tak ale czasem 400 zł a pozniej nie wydajesz na remonty:decayed: W takim razie stawka rośnie, kilka stron wcześniej ktoś pisał ze przystępna cena u dobrego tunera waha się pomiędzy 600 a 1000 zł, teraz widzę 1400. Jak chcesz tanio to mam gościa który sprubuje Ci wgrać jakiegoś klona z neta za 50zł. tylko wiedz że jak się komp zwiesi przy wgrywamiu to on już nie potrafi tego ogarną Trochę te jego klony dymią i walą po korbach , czasami zdarza się że doładowanie skacze albo przytopi tłoka ... ale seryjne auta wciąga nosem i jest tanio
Hugo Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Bo siedzibę maja salonie Vw obstawiam ze w Lublinie w Fabryce taniej ... Dokładnie tak
BartekWSH Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Nie chodzi o to żeby było mega tanio, kwota 1000 zł mnie zadowala.... zależy mi na bezpieczeństwie silnika.
NYNA Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 To jedz do Aligatora do Katowic DYNOSOFT - chiptuning by Aligator - TDI TFSI JTD CDI CDTI DCI HDI TDCI i-CTDI CRD CRDI TDI D5 1.8T Katowice silniki diesel oraz benzynowe albo do Warszawy do Rogala CHIPTUNING R-Performance albo do Otwocka do Spanky od nas z forum tam będziesz miał najtaniej ale musisz doliczyć paliwo na dojazd.
MrTea Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Napisze tak, mialem do tej pory 3 turbodiesle, każdy robiony w innej firmie pierwsze A3 TDI robione u Aligatora (byłem bardzo zadowolony) , później A4 AJM z tubo AWx robiłem u Spankyego (byłem mega zadowolony - najlepszy stosunek ceny do jakości) a teraz mam Xsare HDI (na simenscie którą mało kto w polske chipuje) która robiłem w Goodhope ..Szczerze polecam wszystkie 3 .. Ale jakbym mial robić kolejnego TDI pojechał bym do Spankyego
Pan Waldek Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Policz sobie najpierw jaki jest koszt chipa w stosunku do kosztów tego co może Ci się w dieslu popsuć: 1) koło dwumasowe + sprzęgło: 3000 z robotą, 2) turbo : 2400 z robotą, 3) remont silnika: +-6000zł z robocizną Jeżeli soft będzie do bani to każde z tych elementów będzie dostawało bardziej po d*pie. Teraz porównaj sobie tą różnicę w wysokości 200-300 zł na programie, w stosunku do potencjalnych ~12000 jeśli będziesz za chwile miał to wszystko do roboty. Dolicz sobie jeszcze paliwo na dojazd do tunera żeby kalkulacja była bardziej pełna Zacznijmy od tego ze dobry chiptuner niesprawnego auta nie będzie robił. Jeżeli po diagnostyce stwierdzi że auto jest w agonalnym stanie to skasuje tylko za swój stracony czas na stwierdzeniu co jest nie tak. Właściciela auta poinformuje żeby wrócił wcześniej naprawiając to co jest wyeksploatowane, albo zmienił auto. Masa osób nawet nie zdaje sobie sprawy jakim trupem na co dzień się porusza Generalnie jeśli chipowac u byle kogo, to lepiej nie robić tego wcale:decayed:
roman_tyk Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Nawet sobie sprawy nie zdajecie ile ludzi ma wgrany kiepski program w swoich samochodach, większość nawet o tym nie wie i jeździ w cholerę kilometrów. Poczciwego tdika ciężko dobić nawet głębem dymu za autem! Bardziej liczyłbym się z ogromnych obciążeniem seryjnej turbosprężarki po wirusie, na którym i tak będzie przeładowywać. Nieraz widziałem jak robi się soft w dużych słynnych firmach w dolnośląskim, osobiście jeśli miałbym wybierać pojechałbym do osoby która się zna (np. spanky bądź anderllh), niekoniecznie ma firmę tuningową i która faktycznie zadba o diagnostykę przed i po, próby drogowe i szeregi korekt które są wymagane w aucie z budzikiem 300tys km. Niekoniecznie nakręcałbym się kreskami na wykresie, bo wykresem nie jeździ się do sklepu....
BUGS Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Może ktoś zapodać jakiś kontakt (np. e-maila) do Leoparda ze Szczecina?
strus90 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Ostatnio znajomy robil program u spanky'go. Dla odmiany cos ze stajni Opla a dokladniej Astra III 1.7CDTI. Na bardzo bezpiecznym sofcie wyszlo +25km i ~50nm. Kolega wczesniej testowal BOX'a ale nie był do końca zadowolony, w jego odczuciu po programie u Macka jedzie duzo lepiej
MAGIC87 Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Ostatnio znajomy robil program u spanky'go. Dla odmiany cos ze stajni Opla a dokladniej Astra III 1.7CDTI. Na bardzo bezpiecznym sofcie wyszlo +25km i ~50nm. Kolega wczesniej testowal BOX'a ale nie był do końca zadowolony, w jego odczuciu po programie u Macka jedzie duzo lepiej to było 85 Km czy 100 z 1.7? bo ojciec takie ma 85 i nie ma czym jechac. 50 Nm było by bardzo fajnie odczuwalne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się