COXymoX Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Te otwory mają właśnie wyrównywać ciśnienie i ich zaślepienie może zakłócać pracę membrany. Więc jeśli nie zaślepiasz EGRa to otwory również muszą pozostać drożne a no właśnie Najlepiej byłoby wyłączyć go gdzieś w sofcie i byłby spokój z wywalaniem błędu po odłączeniu podciśnienia. Niestety nie mam nikogo w okolicy kto wie jak to zrobić
elmer80 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Pokaże tutaj jak ogarnąłem swój egr, może komuś sie przyda... Najpierw rozkręciłem wszystko, egr i ta rurka od wydechu na stół. Wszystko wyczyszczone do gołej blachy z tego czarnego gówna. Później odrysowałem i wyciąłem z blachy alu zaślepki góra i dół. Na końcu wszystko złożone na wysoko temperaturowy silikon. Później w otwory pod grzybkiem poszły nity, bo jak wiadomo to jest najczęstsze miejsce wycieku. Oczywiście po zaślepieniu otworów należy odpiąć też sterowanie egrem, żeby był zamknięty Do tego oczywiście nowe uszczelki gumowe, wyczyscilem też dokładnie ten zagięty wąż dolotu i skręciłem na nowych opaskach(w ajm skręcane opaski a nie klipsy). Wymieniałem też siłownik klapy gaszącej bo mój miał rozerwaną membrane. Po około 500km kontrolnie zajrzałem jak to wygląda i jak na razie ani kropelki oleju a egr czysciutki jak nowy. Zobaczymy co bedzie dalej nie prościej założyć klapę gaszącą z 2,5 tdi ?
Gregorski3 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Ja juz mam problem z egr za sobą. Strasznie mnie to męczyło jak z niego leci olej,do tego było go na tyle dużo,że lało się po tłumiku i śmierdziało w aucie. Nie pozostało mi nic innego i wymieniłem na nowy Wahler kupiony na forum. Zrobiłem już 300km i wszystko suche i mogę spać spokojnie.
misiek95 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Pokaże tutaj jak ogarnąłem swój egr, może komuś sie przyda... Najpierw rozkręciłem wszystko, egr i ta rurka od wydechu na stół. Wszystko wyczyszczone do gołej blachy z tego czarnego gówna. Później odrysowałem i wyciąłem z blachy alu zaślepki góra i dół. Na końcu wszystko złożone na wysoko temperaturowy silikon. Później w otwory pod grzybkiem poszły nity, bo jak wiadomo to jest najczęstsze miejsce wycieku. Oczywiście po zaślepieniu otworów należy odpiąć też sterowanie egrem, żeby był zamknięty Do tego oczywiście nowe uszczelki gumowe, wyczyscilem też dokładnie ten zagięty wąż dolotu i skręciłem na nowych opaskach(w ajm skręcane opaski a nie klipsy). Wymieniałem też siłownik klapy gaszącej bo mój miał rozerwaną membrane. Po około 500km kontrolnie zajrzałem jak to wygląda i jak na razie ani kropelki oleju a egr czysciutki jak nowy. Zobaczymy co bedzie dalej nie prościej założyć klapę gaszącą z 2,5 tdi ? A cos trudnego w tym jest? pracy na godzinke: kupić albo zrobić zaslepki, zapakować 2 nity, złożyć na nowych uszczelkach i mamy spokój z egrem dozywotnio właściwie
marekg Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) dożywotnio albo do przepalenia blaszek Edytowane 7 Listopada 2014 przez marekg
misiek95 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 dożywotnio albo do przepalenia blaszek No a jak już przepali te 2 blaszki to co będzie?
elmer80 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 dożywotnio albo do przepalenia blaszek No a jak już przepali te 2 blaszki to co będzie? Stoisz na drodzewysłane z Commodore 64
misiek95 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 dożywotnio albo do przepalenia blaszek No a jak już przepali te 2 blaszki to co będzie? Stoisz na drodzewysłane z Commodore 64 A to ciekawe rozwiń swoją myśl
POWER-KRIS Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 A co w tym ciekawe? Na spalinach nie pojedziesz.
misiek95 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 A co w tym ciekawe? Na spalinach nie pojedziesz. Jak na spalinach? Zakładając że przepali mi blaszke przy kolektorze w co moge jeszcze uwierzyć, oraz tą przy egrze w co nie uwierze nigdy, to egr będzie nadal zamknięty tak jak bym tylko odpiął podciśnienie a nie zaślepiał blaszkami Więc drodzy koledzy wytłumaczcie mi o co wam chodzi bo chyba sie nie rozumiemy może pomyśleliście że dając blaszke przy egrze i blaszke przy kolektorze wyrzuciłem rurkę łączącą kolektor z egrem? wtedy w przypadku przepalenia dolnej rzeczywiście byłby problem, chociaż "stania na drodze" to nie spowoduje. kompletnie nie rozumiem natomiast co znaczy "Na spalinach nie pojedziesz. "
POWER-KRIS Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 No ja np. nie mam tloczka bo wycięty. Rurki też brak. [emoji12] Ale np. Jak kawałki upalonej blachy wpadną do środka to szczęścia zdrowia życzę.
misiek95 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 No ja np. nie mam tloczka bo wycięty. Rurki też brak. [emoji12] Ale np. Jak kawałki upalonej blachy wpadną do środka to szczęścia zdrowia życzę. Co do wypalonych kawałków to tak jak mówie zakładając że jakimś cudem wypaliły by sie obie blaszki to egr zostaje zamknięty. A zamknięty jest szczelnie bo cała powierzchnia przelegania wyczyszczona więc nic tam nie odstaje. Jak miało by sie coś tam dostać? btw w ojca afnie od 5 lat bodajże egr zaślepiony przy kolektorze blaszką 2x cieńszą od mojej i ostatnio oglądaliśmy to nawet nie była pokaleczona od temperatury dlatego pytam jeszcze raz: dlaczego miałbym "stać na drodze"?
POWER-KRIS Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) Nie do EGR wpadnie, tylko do turbo i pa pa. [emoji12] I dobrze zakładasz bo ją pierwszą przepala. Ale jak masz solidną to ok. Edytowane 8 Listopada 2014 przez POWER-KRIS
misiek95 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Nie do EGR wpadnie, tylko do turbo i pa pa. [emoji12] aa, w te strone Nie sądze żeby temperatura kiedykolwiek dała rade mojej zaślepce a pozatym nie potrafie sobie wyobrazić żeby mogła się ona wypalić tak aby coś się tam z niej oderwało... btw. czyli uważasz że wszyscy ludzie zaślepiający EGR narażają się na zniszczenie suszarki? A ty jesteś bezpieczny bo?
POWER-KRIS Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) Mam 4 mm ori aso i ja widzę bo nie ma rury.[emoji12] I nie wszyscy, zaczęło się od tego że spytales co jak się przepali. Edytowane 8 Listopada 2014 przez POWER-KRIS
misiek95 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 aa, no dobra to już rozumiem o co Ci chodzi chociaż nie słyszałem nigdy aby komuś przepalenie blaszki rozwaliło turbo to dzięki za ostrzeżenie Na spalinach nie pojedziesz. Jeszcze mi wytłumacz o co chodzi z jeżdżeniem na spalinach
POWER-KRIS Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 A to już w przypadku np. zatartego tloczka w uchylonej pozycji. Przepala blaszke i spaliny idą non stop w obieg. Spróbuj wyjąć zaślepki, otworzyć EGR i cały czas z otwartym jechać.
misiek95 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 A to już w przypadku np. zatartego tloczka w uchylonej pozycji. Przepala blaszke i spaliny idą non stop w obieg. Spróbuj wyjąć zaślepki, otworzyć EGR i cały czas z otwartym jechać. No ale mój jest odłączony, wyczyszczony, zamknięty. Więc nie jarze dlaczego miałby sie zatrzeć i to w pozycji otwartej. No chyba że nie przejrzałeś mojego posta albo znowu piszesz ogólnie a nie o mnie
POWER-KRIS Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Cały czas ogólne odpowiedzi. Nikt o Tobie tu słowa nie powiedział. Cały czas tylko odpowiedzi na twoje pytania coby gdyby. [emoji12]
misiek95 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Cały czas ogólne odpowiedzi. Nikt o Tobie tu słowa nie powiedział. Cały czas tylko odpowiedzi na twoje pytania coby gdyby. [emoji12] Czyli ja pytam co będzie jak przepali mi blaszki a Ty mówisz co by było jakby ktoś miał zatarty EGR w pozycji otwartej i przepaliło by mu blaszki? Ciężko sie z Tobą dogadać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się