Grzesiekkbc Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Witam, mam pytanie j/w czyli jak uzyskać 150ps na silniku 1z 90ps. Na obecną chwilę mam chipsa i końcówki od AFN-a ale to wiadomo nie da rady więcej wyciągnąć na tym modzie. Jaką turbinę kupić i ogólnie co będzie potrzebne ????
Maniusiek28 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Turbina BRD do 150km powinna wystarczyć od awx/avf
Grzesiekkbc Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2009 A tak ogólnie powiedzmy że kupię tą turbawkę BRD to na ile max mogę liczyć mająć wymienione tylko te końcówki? Silnik mam zdrowy tak że się nie boję [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2009, 21:18_________________________________________________Tak sobie czytam w necie coś na temat chipowania 1z i ludziska piszą że jeśli ktoś ma przepływkę BOSCH-a to jest cięzko wyciągnąć więcej niż 120ps na samym programie a mając jakiego Pitercośtam to jest inna bajka ( mowa o forum audi 80) czy w A4 też tak jest ?
sdrol Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 hehe przeplywomierz zostaw w spokoju,byle by byl sprawny.bez sens zakladac turbo brd do 1Z do uzyskania 150KM potrzebne beda wtryski 216ki ,turbo awx,fmic
jaro4444 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 do uzyskania 150KM potrzebne beda wtryski 216ki ,turbo awx,fmic Potrzebna bywa też pompa 10 na wysokiej fali (taka jak np. miał AFN) bo seryjne z 1Z często nie dają rady. Nie wiem jak w Audi, ale w VW wskazany też jest komp 16 bitowy.
Grzesiekkbc Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2009 Panowie ja mam kompa zmienianego z jakiegoś VW jest bo sprzedający opisał sobie na spodzie kompa go znakiem VW a w oznaczeniu kompa na końcu tych cyferek jest GG a to jest ponoć 16 bitowy komp.
MAPI Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Tak... to jest 16 bitowy sterownik z AHU z 1Z-eta na ori turbinie ,wtryskach 216,fmic i wyżyłowanym programie wyszło to http://soft-tuning.pl/1Z.jpg wstawienie turbiny z AWX-a nie dało praktycznie nic pompa nie dawała już rady
MAPI Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 ile dmuchalo ori turbo ??? miało być jak najmocniej właściciel mówił, że jak sie sypnie ori turbinka ..to sie wstawi zmienną geometrie tak że miałem ustawić ją na maxa no i dmuchała sobie 1,4 bara ...i sie nie sypła została zamieniona na VNT AWX
Grzesiekkbc Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2009 Panowie czy fmic o takich wymiarach: wysokość: 21cm, szerokość:5cm, długość:73,5cm będzie wystarczający? Te wtryski 216 czym się różną od tych od AFN-a ?? Jestem na kupnie turbiny i jak bym zapodał jakąś lepszą pompę to w takim razie ile da się wytargać z mojej A4. Doszedłem do wniosku że jak szaleć to szaleć i zrobić coś mocnego
sokolnh Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 dodam swoje 3 grosze miałem 1z-ta, wymieniłem w nim pompe i wtryski od afna, komp 16 bitowy + program i wyszło 130 KM 300 NM szczerze to odpuściłbym sobie tuning 1z-ta, bo szału nie zrobisz
grubsor Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 obrobiona głowica( porting+polerka) intercooler arl z orurowaniem z kwasa (stożek), turbo gt17 arl, wydech przelotowy z kwasa na jednym tłumiku przelotowym wtryski hybrydowe asv/ 0.216. Golf_1.9TDi_90_150.jpg.pdf Prawie 150 koni auto nie było strojone w razie co mam do sprzedania hybryde gt17/20
seba1-2 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 zgadzam się z kamilem, żeby z 1z wycisnąć 150 trzeba tyle kasy co swap 131ps PD i program i masz 160-170ps taki mały kosztorys ja zmieściłem się ze swapem w 3500zł z tym że robiłem wszystko sam, do tego 1100zł za program razem 4500 a do 1z/ahu za turbo awx dałem 800zł, przejściówka do turbo 70zł, końcówki wtryskiwaczy 0.216 760zł, (kolektor wydechowy,przewody, rurki, gruszka ciśnień, n75 350zł), uszczelki 65zł, fmic 500zł, program 1100zł potem pompa padła założyłem od ASV 110ps 600zł dołożyłem kolektor ssący od AWX 131ps i przejściówka na węża fi50 -150zł RAZEM 4395 no i pewnie było z 155ps ceny z przed dwóch lat, ty do tego musisz dołożyć kompa z ahu, jak koniecznie chcesz rezać 1z to mam trochę jeszcze rzeczy przykładowo do przejścia na turbo vtg awx/avf
Kowi87 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Seba1-2 a czym różni sie ta pompa ASV od zwykłej AFN 110km ?? Bo moja też juz powoli chyba nie domaga
seba1-2 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 pompa od asv to pompka 10 ma taki stojan jak pod pompę 11 i wtyczkę 10pin, a jak jest w afn to nie wiem może jaro4444 będzie wiedział, afn może mieć inny stojan i wtyczkę...
Kowi87 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 pompa od asv to pompka 10 ma taki stojan jak pod pompę 11 i wtyczkę 10pin, a jak jest w afn to nie wiem może jaro4444 będzie wiedział, afn może mieć inny stojan i wtyczkę... W przypadku 90konnego pompa 11 z niego nie pasuje p&p do AFN i tak mnie to ASV zainterosowało :gwizdanie:
jaro4444 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Seba1-2 a czym różni sie ta pompa ASV od zwykłej AFN 110km ?? Bo moja też juz powoli chyba nie domaga W ASV masz kąt wtrysku regulowany kołem napędzjącym pompę, w AFN przestawianiem całej pompy. Piasta koła napędowego w ASV wymaga założenia na stole u pompiarza i jest na stożek, ta od AFN jest na klin i sam ją zakładasz. Dlatego we wsporniku trzeba większą dziurę wytoczyć, by przeszła piasta od pompy ASV i dodatkowo dokupić koło napędowe z regulacją na fasolkach..[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2009, 21:37_________________________________________________ W przypadku 90konnego pompa 11 z niego nie pasuje p&p do AFN i tak mnie to ASV zainterosowało :gwizdanie: Pompa ASV zewnętrznie jest identyczna jak 11 z AHH. Kostkę też ma taką samą - czyli na 10 pinów. Trzeba więc przelutować kostkę w aucie albo przy pompie i połączyć tam dodatkowe przewody. Rogal tu komuś tłumaczył, nawet kolorami, jak to zrobić.
Kowi87 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 W ASV masz kąt wtrysku regulowany kołem napędzjącym pompę, w AFN przestawianiem całej pompy. Piasta koła napędowego w ASV wymaga założenia na stole u pompiarza i jest na stożek, ta od AFN jest na klin i sam ją zakładasz. Dlatego we wsporniku trzeba większą dziurę wytoczyć, by przeszła piasta od pompy ASV. Dzieki Jaro4444 rozjaśniłes całą sytuacje chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie w takim razie regeneracja starej
jaro4444 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Dzieki Jaro4444 rozjaśniłes całą sytuacje chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie w takim razie regeneracja starej Niekoniecznie - roboty tak naprawdę to masz tylko z przelutowaniem kostki i wytoczeniem większej dziury we wsporniku pompy (albo kupieniem wspornika od AHH). Jak zdjąłem z Leona pompę (86kkm, sam montowałem 11) i założona została do 1Z to dostał takiego pierdolnięcia, że poezja Możesz też odkręcić wspornik i zawieźć go z pompą do pompiarza. Przykręcasz najpierw pompę do wspornika, a dopiero potem on zakłada Ci piastę. Taki komplet montujesz wtedy na silniku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się