Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1,9 AWX] S4 diesel edition


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mi cos ten red tube nie dziala i mam nadzieje ze to nei tylko u mnie :disgust:

Dzo przymocuj aparat po prawej stronie zaglowka kierowcy opierajac go o zaglowek i o gorna czesc siedzenia-dobra tasma da rade to utrzymac w prawidlowej pozycji jesli tylko zawiniesz tasme wokol aparatu i zaglowka :good:

Opublikowano

panowie zauwazcie z tym lekkim postojem kolo 0,5 sekundy miedzy 50 a 60 km/h

nie wiem o co kaman ale tak jak koledzy wczesniej pisali aby wlaczyc ESP i z wlaczonym sprawdzić :gwizdanie:

Opublikowano

dzo-dzo zobacz na filmik Twojego kolegi! dzieje się podobnie tylko troszkę niżej!

Opublikowano

a nie jest spowodowane tym, że buksujące koła łapią trakcję i wtedy jest skorygowanie wskazania licznika? po prostu przestają buksować przez co zaczynają się kręcić z mniejsza prędkością wskazania maleją. po prostu tak to wygląda na liczniku, obroty silnika chyba idą w tym momencie równo a uślizg sprzęgła byś wyczuł.

Dzo-Dzo jak go dorezasz to będzie się odpychał jak 3.0 :) na prawdę ładnie daje radę szkoda tylko że ośka. zrób jakiś filmik od 100 w górę...

żadne mierzenie stoperem nie jest miarodajne skombinujcie g-techa przynajmniej będzie wiadomo ile ma do ~97km/h. stoper zbyt duży błąd pomiarowy (poza tym licznik i tak przekłamuje)

dzo jakie masz oponki? jeszcze lato czy już zima? i jaki rozmiar?

Opublikowano

Dzo, przyjemnie ;) Ale znowu na rezerwie :polew: :polew:

Opublikowano

dzo-dzo zobacz na filmik Twojego kolegi! dzieje się podobnie tylko troszkę niżej!

u mnie to tak jak w opisie 15" i zimowki stad te wariacje opon,ktore dobrze opisal Kenoix :good:
Opublikowano

No fajnie idzie ale jednak te B6 ciężkie są i w ośce kariery się nie zrobi :gwizdanie: moja też idzie podobnie w okolicach 7sek. Ale podziw za mody i wytrwałość. :hi:

Opublikowano

No fajnie idzie ale jednak te B6 ciężkie są i w ośce kariery się nie zrobi :gwizdanie: moja też idzie podobnie w okolicach 7sek. Ale podziw za mody i wytrwałość. :hi:

duza roznica miedzy twoim przyspieszeniem a Dzo Dzo ktora sczegolnie widac przy zmianie z 1 na 2..u ciebie idzie jak burza i mieli na 2 a u Dzo Dzo na 2 biegu jest 50 i muli (zastanawia sie)

jesli sie myle to prosze poprawic

Opublikowano

popatrz jeszcze raz i daj znać dokladnie sie przyjrzyj jak sie furacze rozkrecają

aha moje do avant o masie 1.500 tony a b5 ile ważą ?

Opublikowano

no mój avant 1535kg. Znaczy tyle ma wbite w papier a ile w rzeczywistości to trzeba by na wage wjechać :decayed:. No ale ty Dzo-Dzo masz lżejszy od mojego o przepływke :decayed: :decayed: :naughty:

Opublikowano
:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: no zgadza sie ale znowu ciezszą mam turbine hehhehhee
Opublikowano

u mnie z włączonym esp nie ma praktycznie tego zatrzymania w okolicach 50~

Dzo-Dzo

Gratuluję rezania i niezłego wyniku, uważnie obserwowałem ten wątek, powiem że liczyłem i trzymałek kciuki na ponad 220 :cool1::)

Opublikowano

u mnie z włączonym esp nie ma praktycznie tego zatrzymania w okolicach 50~

Dzo-Dzo

Gratuluję rezania i niezłego wyniku, uważnie obserwowałem ten wątek, powiem że liczyłem i trzymałek kciuki na ponad 220 :cool1::)

ładnie aju ta twoja parówa idzie na PD AL 164KM ja tez do tej mocy kręce ale na PD AWX i turbince AWX w zupełności wystarczy

Opublikowano

DzoDzo ja mysle że to co się dzieje między 50 a 60km/h może być spowodowane brakiem boostu po zmianie biegu. Duże turbo potrzebuje więcej czasu zanim znów się rozkręci i zacznie porządnie pompować.

Opublikowano

no mój avant 1535kg. Znaczy tyle ma wbite w papier a ile w rzeczywistości to trzeba by na wage wjechać :decayed:. No ale ty Dzo-Dzo masz lżejszy od mojego o przepływke :decayed: :decayed: :naughty:

chlopaki jedzcie na ta wage 20zl albo za gratis jak dobrze zagadacie i auto zwarzone.. u mnie w papierach tez wbite 1520 a na wadze na pustym baku wyszlo 1420kg

Opublikowano

panowie zauwazcie z tym lekkim postojem kolo 0,5 sekundy miedzy 50 a 60 km/h

nie wiem o co kaman ale tak jak koledzy wczesniej pisali aby wlaczyc ESP i z wlaczonym sprawdzić :gwizdanie:

Auto ma zajebistego laga, stąd to zatrzymanie jakby ktoś na chwilę przytrzymał cię za zderzak. :)

Opublikowano

panowie zauwazcie z tym lekkim postojem kolo 0,5 sekundy miedzy 50 a 60 km/h

nie wiem o co kaman ale tak jak koledzy wczesniej pisali aby wlaczyc ESP i z wlaczonym sprawdzić :gwizdanie:

Auto ma zajebistego laga, stąd to zatrzymanie jakby ktoś na chwilę przytrzymał cię za zderzak. :)

Patryk ale chipowana 3,0 TDI też jakoś super nie jedzie np:

http://www.youtube.com/watch?v=YO9soMyrRDk&feature=related

Wynik podobny do mocniej grzebanego AWX okolice 7s do 100km/h.

Takie 3,0TDi z Q to już bardzo ciężka fura i 270-280km to ciągle mało.

Opublikowano

panowie zauwazcie z tym lekkim postojem kolo 0,5 sekundy miedzy 50 a 60 km/h

nie wiem o co kaman ale tak jak koledzy wczesniej pisali aby wlaczyc ESP i z wlaczonym sprawdzić :gwizdanie:

Auto ma zajebistego laga, stąd to zatrzymanie jakby ktoś na chwilę przytrzymał cię za zderzak. :)

Patryk ale chipowana 3,0 TDI też jakoś super nie jedzie np:

http://www.youtube.com/watch?v=YO9soMyrRDk&feature=related

Wynik podobny do mocniej grzebanego AWX okolice 7s do 100km/h.

Takie 3,0TDi z Q to już bardzo ciężka fura i 270-280km to ciągle mało.

hm dziwne bo Ono z forum wykrecil chipnietym 3.0TDI 5.6s na g-techu

Opublikowano

G-tech to różne cuda pokazuje. Mi wyszło 7,29s co jest raczej zbyt optymistyczne.

Opublikowano

jarol jestem zdolowany tym przyspieszaniem 3 litrowego diesla

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...