HiRide Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 mi cos ten red tube nie dziala i mam nadzieje ze to nei tylko u mnie Dzo przymocuj aparat po prawej stronie zaglowka kierowcy opierajac go o zaglowek i o gorna czesc siedzenia-dobra tasma da rade to utrzymac w prawidlowej pozycji jesli tylko zawiniesz tasme wokol aparatu i zaglowka
Dzo-Dzo Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Opublikowano 1 Listopada 2009 panowie zauwazcie z tym lekkim postojem kolo 0,5 sekundy miedzy 50 a 60 km/h nie wiem o co kaman ale tak jak koledzy wczesniej pisali aby wlaczyc ESP i z wlaczonym sprawdzić :gwizdanie:
retrikal Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 dzo-dzo zobacz na filmik Twojego kolegi! dzieje się podobnie tylko troszkę niżej!
KENOiX Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 a nie jest spowodowane tym, że buksujące koła łapią trakcję i wtedy jest skorygowanie wskazania licznika? po prostu przestają buksować przez co zaczynają się kręcić z mniejsza prędkością wskazania maleją. po prostu tak to wygląda na liczniku, obroty silnika chyba idą w tym momencie równo a uślizg sprzęgła byś wyczuł. Dzo-Dzo jak go dorezasz to będzie się odpychał jak 3.0 na prawdę ładnie daje radę szkoda tylko że ośka. zrób jakiś filmik od 100 w górę... żadne mierzenie stoperem nie jest miarodajne skombinujcie g-techa przynajmniej będzie wiadomo ile ma do ~97km/h. stoper zbyt duży błąd pomiarowy (poza tym licznik i tak przekłamuje) dzo jakie masz oponki? jeszcze lato czy już zima? i jaki rozmiar?
Sysiek Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 Dzo, przyjemnie Ale znowu na rezerwie :polew:
Piotrek98igo Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 dzo-dzo zobacz na filmik Twojego kolegi! dzieje się podobnie tylko troszkę niżej! u mnie to tak jak w opisie 15" i zimowki stad te wariacje opon,ktore dobrze opisal Kenoix
Rogass Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 No fajnie idzie ale jednak te B6 ciężkie są i w ośce kariery się nie zrobi :gwizdanie: moja też idzie podobnie w okolicach 7sek. Ale podziw za mody i wytrwałość.
HiRide Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 No fajnie idzie ale jednak te B6 ciężkie są i w ośce kariery się nie zrobi :gwizdanie: moja też idzie podobnie w okolicach 7sek. Ale podziw za mody i wytrwałość. duza roznica miedzy twoim przyspieszeniem a Dzo Dzo ktora sczegolnie widac przy zmianie z 1 na 2..u ciebie idzie jak burza i mieli na 2 a u Dzo Dzo na 2 biegu jest 50 i muli (zastanawia sie) jesli sie myle to prosze poprawic
Dzo-Dzo Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Opublikowano 1 Listopada 2009 popatrz jeszcze raz i daj znać dokladnie sie przyjrzyj jak sie furacze rozkrecają aha moje do avant o masie 1.500 tony a b5 ile ważą ?
Rogass Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 no mój avant 1535kg. Znaczy tyle ma wbite w papier a ile w rzeczywistości to trzeba by na wage wjechać . No ale ty Dzo-Dzo masz lżejszy od mojego o przepływke :decayed:
Dzo-Dzo Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Opublikowano 2 Listopada 2009 :polew: :polew: no zgadza sie ale znowu ciezszą mam turbine hehhehhee
aju Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 u mnie z włączonym esp nie ma praktycznie tego zatrzymania w okolicach 50~ Dzo-Dzo Gratuluję rezania i niezłego wyniku, uważnie obserwowałem ten wątek, powiem że liczyłem i trzymałek kciuki na ponad 220
Cristoforo Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 u mnie z włączonym esp nie ma praktycznie tego zatrzymania w okolicach 50~ Dzo-Dzo Gratuluję rezania i niezłego wyniku, uważnie obserwowałem ten wątek, powiem że liczyłem i trzymałek kciuki na ponad 220 ładnie aju ta twoja parówa idzie na PD AL 164KM ja tez do tej mocy kręce ale na PD AWX i turbince AWX w zupełności wystarczy
Jarol Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 DzoDzo ja mysle że to co się dzieje między 50 a 60km/h może być spowodowane brakiem boostu po zmianie biegu. Duże turbo potrzebuje więcej czasu zanim znów się rozkręci i zacznie porządnie pompować.
Blanko Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 no mój avant 1535kg. Znaczy tyle ma wbite w papier a ile w rzeczywistości to trzeba by na wage wjechać . No ale ty Dzo-Dzo masz lżejszy od mojego o przepływke :decayed: chlopaki jedzcie na ta wage 20zl albo za gratis jak dobrze zagadacie i auto zwarzone.. u mnie w papierach tez wbite 1520 a na wadze na pustym baku wyszlo 1420kg
Patrox Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 panowie zauwazcie z tym lekkim postojem kolo 0,5 sekundy miedzy 50 a 60 km/h nie wiem o co kaman ale tak jak koledzy wczesniej pisali aby wlaczyc ESP i z wlaczonym sprawdzić :gwizdanie: Auto ma zajebistego laga, stąd to zatrzymanie jakby ktoś na chwilę przytrzymał cię za zderzak.
Jarol Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 panowie zauwazcie z tym lekkim postojem kolo 0,5 sekundy miedzy 50 a 60 km/h nie wiem o co kaman ale tak jak koledzy wczesniej pisali aby wlaczyc ESP i z wlaczonym sprawdzić :gwizdanie: Auto ma zajebistego laga, stąd to zatrzymanie jakby ktoś na chwilę przytrzymał cię za zderzak. Patryk ale chipowana 3,0 TDI też jakoś super nie jedzie np: http://www.youtube.com/watch?v=YO9soMyrRDk&feature=related Wynik podobny do mocniej grzebanego AWX okolice 7s do 100km/h. Takie 3,0TDi z Q to już bardzo ciężka fura i 270-280km to ciągle mało.
Nowak_zg Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 panowie zauwazcie z tym lekkim postojem kolo 0,5 sekundy miedzy 50 a 60 km/h nie wiem o co kaman ale tak jak koledzy wczesniej pisali aby wlaczyc ESP i z wlaczonym sprawdzić :gwizdanie: Auto ma zajebistego laga, stąd to zatrzymanie jakby ktoś na chwilę przytrzymał cię za zderzak. Patryk ale chipowana 3,0 TDI też jakoś super nie jedzie np: http://www.youtube.com/watch?v=YO9soMyrRDk&feature=related Wynik podobny do mocniej grzebanego AWX okolice 7s do 100km/h. Takie 3,0TDi z Q to już bardzo ciężka fura i 270-280km to ciągle mało. hm dziwne bo Ono z forum wykrecil chipnietym 3.0TDI 5.6s na g-techu
Jarol Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 G-tech to różne cuda pokazuje. Mi wyszło 7,29s co jest raczej zbyt optymistyczne.
Dzo-Dzo Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Opublikowano 2 Listopada 2009 jarol jestem zdolowany tym przyspieszaniem 3 litrowego diesla
Rekomendowane odpowiedzi