Buba Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 tu jest b seria a to juz inna bajka[br]Dopisany: 02 Maj 2010, 20:43_________________________________________________na sr.pl jest do sprzedania kompletny swap b16a2
Reggi Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Opublikowano 2 Maja 2010 tu jest b seria a to juz inna bajka Ale wyrezana na fajnych gratach na sr.pl jest do sprzedania kompletny swap b16a2 :naughty No way..ja mam OBD2, a te D16.. siedzą na OBD1 Jak już coś kiedyś to wolałbym kupic angola Aero VTI na B18C4 to przynajmniej OBD jest takie same i nie ma zabawy z wiązką Tylko podobno te D serie są lepsze pod T niż B.
Reggi Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Opublikowano 22 Maja 2010 b16a2 jest na odb2 b16a1 jest obd1 To teraz z innej strony - swap B16A2 - 5 kpln Całe Aero B18C4 - 4-5 kpln ( tu masz jeszcze swap hamulców i licznik i cała reszta pierdół ) [br]Dopisany: Maj 03, 2010, 01:46:04 _________________________________________________Podsufitka z alcantary wykonana Na drugi rzut idą fotele przednie
moskal Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Podsufitka z alcantary wykonana foty chłoptasiu , foty :naughty: :naughty:
Reggi Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Opublikowano 28 Maja 2010 Podsufitka z alcantary wykonana foty chłoptasiu , foty :naughty: :naughty: Jeszcze jeszcze..mam problemy ze zdemontowaniem środkowego słupka , A dokładniej pasa..bo tylko to zostało mi do malowania. [br]Dopisany: Maj 22, 2010, 03:15:16 _________________________________________________ uchyty drzwi w perforce By raggaman55 at 2010-05-28 By raggaman55 at 2010-05-28 By raggaman55 at 2010-05-28 By raggaman55 at 2010-05-28 By raggaman55 at 2010-05-28
medik Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Dopiero obczaiłem ten temat. Podoba mi się, auto nabiera charakteru. Te ostatnie rączki bardzo fajne, obszywałeś czy ori ?
moskal Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Te ostatnie rączki bardzo fajne, obszywałeś czy ori ? ma zdolną mamuśke :kox:
Buba Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 dlatego ja biore namiot i kiedys do niego pojade niech cale auto obklei
Reggi Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Opublikowano 28 Maja 2010 Te ostatnie rączki bardzo fajne, obszywałeś czy ori ? Obszywane ori to takie gumowe chlewy ku***a jak tak patrze na ta alakantare to mysle co by sobie nie obszyc foteli tym gownem :gwizdanie: i boczków takim ciemnym granatem Ta alcantara jest dobra w miejscach w których jej nie dotykamy - mieszki ect. Przy częstym kontakcie może się wycierac. Alcantara naturalna niestety to wydatek w c**j drogi Ja miałem robic u siebie fotel w alcantarze..ale zachorowałem na kubełki Bride :kox: dlatego ja biore namiot i kiedys do niego pojade niech cale auto obklei
Buba Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1060876582
Reggi Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 Fajnie..ale to trzeba byc ostro naciętym, żeby kupic tą H za taką kase Wczoraj miałem wycięczkę na dystansie 90 Km ..polecieliśmy w 4 osoby plus moja mała Dżamelia..i tylne springi się poddają i jest delikatna tarcica na dobiciu Miałem szukac niższych springów na sam przód..ale trzeba będzie poszukac coilover' ów co by można było podregulowac czasami
Buba Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 na allegro mozna kupic takie gumy ktore sie wkreca w sprezyne zeby ja troche utwardzic zeby takigo skoku nie miala Jak H to tylko z kompresorem :gwizdanie: dlaczego??
Buba Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 czy ja wiem... "Ja j*bie! Umre!" - czyli odczucia z przejażdżki Civiciem h22 turbo.
Buba Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 romi kiedys mial kompresor ale wywalil i teraz jest duze T. moc 523KM w osce
Buba Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 D seria jest ogolnie lepsza do rezania i pod wzgledem kompresora i turbo, b lub h juz ciezej ale efekty lepsze i ten dziwek :gwizdanie:
Reggi Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 swojego czasu Tiesto z ckp mial h22 w Jajku.. nei wiem czy uturbil czy nie, dawno nie wchodzilem na forum.. Miał tam graty Bensona..ale jajko poszło na graty z tego co się orientuje . na allegro mozna kupic takie gumy ktore sie wkreca w sprezyne zeby ja troche utwardzic zeby takigo skoku nie miala Wiem...ale nie planuje już śmigac z takim załadunkiem..nie jestem taksą Będę szukał czegoś z regulacją.
moskal Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Mój baaaardzo dobry kolega z Torunia ma jajko z włożonym silnikiem integry bodajże 2.2 170KM i na dniach bedzie zakładał kompresor , obiecał mi przejażdżke więc wkleje na bank filmik z niej , kompresor dmucha 0,6 i szacowana moc 250-270KM
Reggi Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2010 jajko z włożonym silnikiem integry bodajże 2.2 170KM 2.2 to raczej z Accorda W ITR to było 1.8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się