Kanar Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 mała awaria i plany w piz.. sory chłopaki ja dziś nie wyrobie ;(
PeryA4 Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 wpadlem po dluuugiej przerwie dzieki za skan bolida pozdro
A-rek Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 witam z rana a jak wam sie podoba taka przemiana?
Bulczas Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 Dokladnie jesli to jest B5 w nowej budzie to super to wyglada
Miszka82 Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 siemka widze ze po wczorajszym spocie cisza...czyzby juz nikt nie chcial tutaj zagladac sprawa mojego auta wyglada nastepujaco:pojechalem rano do mechanika, kazal mi odpalic furacza i co...wibracje obrotow i takie tam (standard) powiedzialem mu o wszystkich objawach(wiadro wody z rury, dym, brak plynu chlodniczego, kontrolka oleju ktora sie zapalila, brak temperatury cieczy chlodzacej). Zapytalem czy to moze byc uszczelka pod glowica ale on od razu powiedzial ze to wina czujnika temeratury cieczy i ze raczej uszczelka to to nie bedzie. Jestem laikiem jesli chodzi o takie sprawy ale powiedzial ze jesli czujnik jest zdupcony to komp moze swirowac bo dostaje bledne informacje. Jesli chodzi o dym, zapach benzyny to ponoc to od tego ze tak dlugo krecilem i go zalalo a jak juz odpalil to wszystko to co sie zgromadzilo zaczal wyrzucac. No nie wiem w sumie jest to moj zaufany mechanik wiec nie mam podstaw zeby mu nie wierzyc.Po wymianie czujnika temperatura juz jest w normie trzyma 90stopni, nie wibruja obroty, jakby swobodniej pracuje silnik(takie mam odczucia) ale zobacze jeszcze jutro rano jak bedzie wygladala sprawa z odpalaniem. Mam nadzieje ze bedzie wielkie dzieki dla Bordo Avanta TDI z Siemek(zapomnialem nick) za podcholowanie na moja dzielnie wczoraj - juz wiem davidoooo aha jesli chodzi o napinacz paska to mozna go wymieniec bez rozbierania przodu (podobno w TDI trzeba rozbierac przod) No i jeszcze jedno odnosnie naszej rozmowy na spocie : nie kazda naprawa w Audi zaczyna sie od 600zl, zaplacilem za napinacz 190zl(SKL) czujnik temperatury cieczy chlodzacej 60 zl zamiennik (130zl ori) +robota 50 zl =300zl wiec polowa taniej
A-rek Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 jak to jest b5 przerobione Dokladnie jesli to jest B5 w nowej budzie zgadujcie dalej co bylo bazą tego samochodu :>
Miszka82 Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 Wsumie jakbyś miał czas tak do 14 w tygodniu to chętnie bym skorzystał z Twojej pomocy. jak widzisz moja furka troche zaniemogla wiec musialem sie nia zajac, jutro nie dam rady ale mysle ze moze w piatek znajde czas bo juz bede mial wolne ale poiwedz mi jak Ty pracujesz, na rano czy popo ? ? ? bo wolalbym popo ale to jeszcze ustawie tak zeby sie dostosowac
Bulczas Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 jak widzisz moja furka troche zaniemogla wiec musialem sie nia zajac, jutro nie dam rady ale mysle ze moze w piatek znajde czas bo juz bede mial wolne ale poiwedz mi jak Ty pracujesz, na rano czy popo ? ? ? bo wolalbym popo ale to jeszcze ustawie tak zeby sie dostosowac Miszka82 ja pracuje w tym tygodniu od 14 do 22 wiec pasowaloby mi rano tak przed poludniem. Ale autko juz sprawne mam nadzieje
Tzieland Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 A-rek mow co bylo baza bo nie wytrzymam z ciekawosci a moze ty tak sobie przerobiles furacza? no i ogolnie przemiana petarda, tez tak chce
krolu Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 siemka widze ze po wczorajszym spocie cisza...czyzby juz nikt nie chcial tutaj zagladac sprawa mojego auta wyglada nastepujaco:pojechalem rano do mechanika, kazal mi odpalic furacza i co...wibracje obrotow i takie tam (standard) powiedzialem mu o wszystkich objawach(wiadro wody z rury, dym, brak plynu chlodniczego, kontrolka oleju ktora sie zapalila, brak temperatury cieczy chlodzacej). Zapytalem czy to moze byc uszczelka pod glowica ale on od razu powiedzial ze to wina czujnika temeratury cieczy i ze raczej uszczelka to to nie bedzie. Jestem laikiem jesli chodzi o takie sprawy ale powiedzial ze jesli czujnik jest zdupcony to komp moze swirowac bo dostaje bledne informacje. Jesli chodzi o dym, zapach benzyny to ponoc to od tego ze tak dlugo krecilem i go zalalo a jak juz odpalil to wszystko to co sie zgromadzilo zaczal wyrzucac. No nie wiem w sumie jest to moj zaufany mechanik wiec nie mam podstaw zeby mu nie wierzyc.Po wymianie czujnika temperatura juz jest w normie trzyma 90stopni, nie wibruja obroty, jakby swobodniej pracuje silnik(takie mam odczucia) ale zobacze jeszcze jutro rano jak bedzie wygladala sprawa z odpalaniem. Mam nadzieje ze bedzie wielkie dzieki dla Bordo Awanta TDI z Siemek(zapomnialem nick) za podcholowanie na moja dzielnie wczoraj aha jesli chodzi o napinacz paska to mozna go wymieniec bez rozbierania przodu (podobno w TDI trzeba rozbierac przod) No i jeszcze jedno odnosnie naszej rozmowy na spocie : nie kazda naprawa w Audi zaczyna sie od 600zl, zaplacilem za napinacz 190zl(SKL) czujnik temperatury cieczy chlodzacej 60 zl zamiennik (130zl ori) +robota 50 zl =300zl wiec polowa taniej Dobrze słyszeć, że to nic poważnego :good: Mi wczoraj po spocie żarówka się spaliła ;( Jakich pechowy ten spot był
A-rek Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 Calibra kombi blisko A-rek mow co bylo baza jest to B6
Miszka82 Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 Calibra kombi blisko A-rek mow co bylo baza jest to B6 a kto wam pozwolil umieszczac zdjecie mojej furki na forum bez mojej wiedzy ? ? ? :polew: dzis caly dzien jezdzilem jak zwykle to bywa w mojej pracy temperatura 90stopni , obroty silnika stabilne , nie wydala tyle wody ale cosik tam cieknie ale to norma ponoc zobaczymy jutro z ranca
Tzieland Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 nie daj sobie wmowic, ze moze cosik tam ciec i ze jest to w normie nic nie powinno tobie cieknac, jedyne co to silniczek moze sie lekko pocic ale nic wiecej
Gracjan Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 Tzieland, tu się mylisz, jeśli chodzi o benzynę to przy spalaniu powstają małe ilości wody które właśnie wylatują razem z spalinami Miszka jeśli Ci tylko trochę leci to jest OK
franc8 Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 Miszka82 spox że z furą jest ok jak to bywa mała pierdułka a tyle zamieszania
Maxito Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 WITAM DOBRZE ŻE Z FURĄ OK BO KAPA WISAŁA W POWIETRZU :gwizdanie:
Miszka82 Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 WITAM DOBRZE ŻE Z FURĄ OK BO KAPA WISAŁA W POWIETRZU :gwizdanie: obadamy jutro z ranca, teraz juz stoi 5 godzin nie palona ale zaczekam do rana a jesli by sie okazalo, ze to kapa silnika to nie lepiej kupic 1.8T...dalo by rade to pocisnac ?
krolu Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 WITAM DOBRZE ŻE Z FURĄ OK BO KAPA WISAŁA W POWIETRZU :gwizdanie: obadamy jutro z ranca, teraz juz stoi 5 godzin nie palona ale zaczekam do rana a jesli by sie okazalo, ze to kapa silnika to nie lepiej kupic 1.8T...dalo by rade to pocisnac ? Pucek tak zrobił, a on miał jeszcze gorzej bo wersje bez klimy...
Tzieland Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 Gracjan masz racje, zapomnialem ze w benzyniakach wypluwacie wode z wydechu
Bulczas Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 Witam wszystkich I jak Miszka82 znajdziesz chwilke czasu zeby mi jutro pomoc do poludnia czy nie bardzo..?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się