stanley Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 tamten mechanik dał wtedy d*py, od dwana do niego nie jeżdżęKumpel, który wyciągał moje turbo i dzisiaj montował nowe- potwierdził, że tamto było z wersji 110/116PS Czyli 1749V? Masz jakiś log na tym ciśnieniu ? Bede drazyl, bo na to turbo takiego cisnienia zaden ze znanych mi tunerow nie naklada ze wzgledow bezpieczenstwa, stad chcialbym wyjaśnić zaraz poszukam, ja zrobiłem na tym sofcie 100tyś km ---------- Post dopisany at 19:32 ---------- Poprzedni post napisany at 19:26 ---------- to są chyba moje, 1,5roku po zrobieniu softu VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany at 19:32 ---------- jak robiłem zaraz po sofcie, doładowanie ( z tego co pamiętam) było ciut większe
danielom Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 :facepalm: i tyle zamieszania zadane Stasiu, to masz 1,3 bara,a ze przeladowanie bylo to inna bajka ja na swojej mialem 1,25 bara, ale ze paliwa wiecej nie bylo to stad AWX. To w takim razie warto zrobić korekte ---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ---------- tamten mechanik dał wtedy d*py, od dwana do niego nie jeżdżęKumpel, który wyciągał moje turbo i dzisiaj montował nowe- potwierdził, że tamto było z wersji 110/116PS Czyli 1749V? Masz jakiś log na tym ciśnieniu ? Bede drazyl, bo na to turbo takiego cisnienia zaden ze znanych mi tunerow nie naklada ze wzgledow bezpieczenstwa, stad chcialbym wyjaśnić zaraz poszukam, ja zrobiłem na tym sofcie 100tyś km ---------- Post dopisany at 19:32 ---------- Poprzedni post napisany at 19:26 ---------- to są chyba moje, 1,5roku po zrobieniu softu VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany at 19:32 ---------- jak robiłem zaraz po sofcie, doładowanie ( z tego co pamiętam) było ciut większe Jak nikt nie grzebal w sofcie to zadane samo sie nie zmieni, jedynie aktualne, na tym logu widac przeladowanie i przycieta geometrie, patrzac na n75.
stanley Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Jedna mała uwaga, mogą to być logi Mareckiego, Pajdy lub Kędziora Nie mam ich podpisanych A tak jak pisałem wyżej, u mnie dochodziło do 2500mbar , problemów z N75 nigdy nie miałem
danielom Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 AWX ma w serii 1,35 bara. Nie chce mi sie juz kontynuować tematu i na sile komus cos udowadniac, jesli by kazda 1794v dawala 1,5 bara przez 100tys to by nikt nie zmienial na AWX, trafileś dobrze i tyle A jeśli ktoś wie lepiej niz wiekszosc ludzi zajmujacych sie tu modyfikacjami( zeby nie bylo zas czyichś docinek, nie mowie o sobie, tylko wystarczy przejrzec watek o tuningu) ile mozna z czego wycisnac to juz nic nie poradze.
stanley Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Ale ja dalej nie wiem po co ten temat rozkminialiśmy... Zerknij na ten wątek dokładniej http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/b5-ajm-170-km-368nm-mtronic-91810/index3.html Jest tam kilkukrotnie wspomniane o doładowaniu rzędu 1,4-1,5 bara Starych logów niestety nie odnajdę - ew możesz zapytać dejfa - może będzie pamiętał
pajda Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Ale ja dalej nie wiem po co ten temat rozkminialiśmy... Zerknij na ten wątek dokładniej http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/b5-ajm-170-km-368nm-mtronic-91810/index3.html Jest tam kilkukrotnie wspomniane o doładowaniu rzędu 1,4-1,5 bara Starych logów niestety nie odnajdę - ew możesz zapytać dejfa - może będzie pamiętał daniel ale tys jest nie możliwy stanley ma zadane 1,5 bara tak jak ja i robilismy to u tego samego gościa więc na bank miał 1,5 i mogę to potwierdzić wieć widac żę się da polak potrafi ---------- Post dopisany at 21:12 ---------- Poprzedni post napisany at 21:09 ---------- po 2 latach no witka jak tam płytka znalazła się ?
tomaszstn Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 po 2 latach Siema nowy profil sobie uzupełnij ---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:33 ---------- i oczywiście j.w.
danielom Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Ale ja dalej nie wiem po co ten temat rozkminialiśmy... Zerknij na ten wątek dokładniej http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/b5-ajm-170-km-368nm-mtronic-91810/index3.html Jest tam kilkukrotnie wspomniane o doładowaniu rzędu 1,4-1,5 bara Starych logów niestety nie odnajdę - ew możesz zapytać dejfa - może będzie pamiętał daniel ale tys jest nie możliwy stanley ma zadane 1,5 bara tak jak ja i robilismy to u tego samego gościa więc na bank miał 1,5 i mogę to potwierdzić wieć widac żę się da polak potrafi A to Ty tez masz AJM? Niemozliwy bo? Pytam, jak napisalem, tylko dlatego że to pierwsdzy raz widze, a uwierz sporo tego tematu przerobilem nim kupilem nowa turbine. Tylko dlatego chcialem wiedziec:hi:
krolu Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 po 2 latach cycki wklej Ten zwyczaj jeszcze obowiazuje?
pajda Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Ale ja dalej nie wiem po co ten temat rozkminialiśmy... Zerknij na ten wątek dokładniej http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/b5-ajm-170-km-368nm-mtronic-91810/index3.html Jest tam kilkukrotnie wspomniane o doładowaniu rzędu 1,4-1,5 bara Starych logów niestety nie odnajdę - ew możesz zapytać dejfa - może będzie pamiętał daniel ale tys jest nie możliwy stanley ma zadane 1,5 bara tak jak ja i robilismy to u tego samego gościa więc na bank miał 1,5 i mogę to potwierdzić wieć widac żę się da polak potrafi A to Ty tez masz AJM? Niemozliwy bo? Pytam, jak napisalem, tylko dlatego że to pierwsdzy raz widze, a uwierz sporo tego tematu przerobilem nim kupilem nowa turbine. Tylko dlatego chcialem wiedziec:hi: Jak byś odwiedził mój wątek to być wiedział czym pomykam na co dzień możę 1,5 jest przesadzone ale widać z tego że wytrzymuje i daje radę
danielom Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Ale ja dalej nie wiem po co ten temat rozkminialiśmy... Zerknij na ten wątek dokładniej http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/b5-ajm-170-km-368nm-mtronic-91810/index3.html Jest tam kilkukrotnie wspomniane o doładowaniu rzędu 1,4-1,5 bara Starych logów niestety nie odnajdę - ew możesz zapytać dejfa - może będzie pamiętał daniel ale tys jest nie możliwy stanley ma zadane 1,5 bara tak jak ja i robilismy to u tego samego gościa więc na bank miał 1,5 i mogę to potwierdzić wieć widac żę się da polak potrafi A to Ty tez masz AJM? Niemozliwy bo? Pytam, jak napisalem, tylko dlatego że to pierwsdzy raz widze, a uwierz sporo tego tematu przerobilem nim kupilem nowa turbine. Tylko dlatego chcialem wiedziec:hi: Jak byś odwiedził mój wątek to być wiedział czym pomykam na co dzień możę 1,5 jest przesadzone ale widać z tego że wytrzymuje i daje radę Ale o czym Ty mowisz pajda, w avf to nic wyjatkowego sam u siebie mam 1,45
stanley Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Ale ja dalej nie wiem po co ten temat rozkminialiśmy... Zerknij na ten wątek dokładniej http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/b5-ajm-170-km-368nm-mtronic-91810/index3.html Jest tam kilkukrotnie wspomniane o doładowaniu rzędu 1,4-1,5 bara Starych logów niestety nie odnajdę - ew możesz zapytać dejfa - może będzie pamiętał daniel ale tys jest nie możliwy stanley ma zadane 1,5 bara tak jak ja i robilismy to u tego samego gościa więc na bank miał 1,5 i mogę to potwierdzić wieć widac żę się da polak potrafi A to Ty tez masz AJM? Niemozliwy bo? Pytam, jak napisalem, tylko dlatego że to pierwsdzy raz widze, a uwierz sporo tego tematu przerobilem nim kupilem nowa turbine. Tylko dlatego chcialem wiedziec:hi: odgrzałem kotleta, niech się fachowcy i fachowcy wypowiedzą i w sumie dalej nie wiem po co to drążymy... że w AJM nie można zapodać 1,4-1,5 bara?
ucho.77 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 THX za spota i kebaba Arturoo za odprowadzenie niestety na winklach musiałem odpuścić bo balony drogi się nie trzymią
tomaszstn Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 THX za spota i kebabaArturoo za odprowadzenie niestety na winklach musiałem odpuścić bo balony drogi się nie trzymią Nie przejmuj się, jak Artur za wolno w zakręty wchodzi to ma słabe ciśnienie. Jedni piją kawę a inni na pobudzenie wchodzą 2 paki w zakręty
ucho.77 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 THX za spota i kebabaArturoo za odprowadzenie niestety na winklach musiałem odpuścić bo balony drogi się nie trzymią Nie przejmuj się, jak Artur za wolno w zakręty wchodzi to ma słabe ciśnienie. Jedni piją kawę a inni na pobudzenie wchodzą 2 paki w zakręty
pajda Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Ale ja dalej nie wiem po co ten temat rozkminialiśmy... Zerknij na ten wątek dokładniej http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/b5-ajm-170-km-368nm-mtronic-91810/index3.html Jest tam kilkukrotnie wspomniane o doładowaniu rzędu 1,4-1,5 bara Starych logów niestety nie odnajdę - ew możesz zapytać dejfa - może będzie pamiętał daniel ale tys jest nie możliwy stanley ma zadane 1,5 bara tak jak ja i robilismy to u tego samego gościa więc na bank miał 1,5 i mogę to potwierdzić wieć widac żę się da polak potrafi A to Ty tez masz AJM? Niemozliwy bo? Pytam, jak napisalem, tylko dlatego że to pierwsdzy raz widze, a uwierz sporo tego tematu przerobilem nim kupilem nowa turbine. Tylko dlatego chcialem wiedziec:hi: Jak byś odwiedził mój wątek to być wiedział czym pomykam na co dzień możę 1,5 jest przesadzone ale widać z tego że wytrzymuje i daje radę Ale o czym Ty mowisz pajda, w avf to nic wyjatkowego sam u siebie mam 1,45 pytałeś czy też mam ajm to ci odpowiedziałem to o co kaman ? bo już nie wiem o co ci chodzi??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się