Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1,9 Tdi 115KM] Pytanie o część na zdjęciu ????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś mi powie,bo ja naprawdę jestem laikiem w temacie co to za część ( zaznaczona czerwoną strzałką) ????? Pytam bo ten wężyk który idzie z tego urządzenia miałem urwany i niewiem gdzie go podłączyć.Czy to bardzo istotne,że ten wężyk był odłączony czy to tylko jakiś mało ważny czujnik???

URZ.jpg

Opublikowano

Proszę zmienić nazwę tematu na właściwą.

To jest sterowanie zaworem recyrkulacji spalin, warto mieć to sprawne.

Opublikowano

A ten wężyk który idzie z tego urządzenia w dół zdjęcia jest podłączony we właściwe miejsce ???

Opublikowano

Zdjęcie nie oddaje zbyt szczegółowo tego co gdzie jest wpięte. Widzę natomiast jedno, idź sobie do sklepu motoryzacyjnego poproś o 1,5m wężyka przelewowego do wtrysków (to własnie taki jak te na zdjęciach), podocinaj fragmenty tak jak masz długości pod maską i powymieniaj wszystkie. Twoje już są sparciałe i zaraz się zaczną rozlatywać...

Opublikowano

A które dokładnie to przewody ??? Jeszcze jedna prośba - brakuje mi w miejscu pokazanym strzałką trójnika -od czego są te wężyki które idą do tego trójnika ???

TR_JNIK.jpg

Opublikowano

Jak to które, wszystkie które widać w tej plecionej otoczce na zdjęciach, nie widzisz jakie końcówki masz już poszarpane ?

Poza tym, wygląda to tak jakbyś miał porozpinany całe fregmenty układu podciśnienia... Steruje on pracą układu recyrkulacji spalin i turbiną. Jakąś niezłą rzeźbę ktoś odstawił, ciekawe po co...

Opublikowano

no przewody to mają tragiczny stan.... myszy nie masz w garażu ? (pytam całkiem poważnie :smile: )

Poza tym, wygląda to tak jakbyś miał porozpinany całe fregmenty układu podciśnienia

też mam takie wrażenie, tam zdaje się jest N75 połączony bezpośrednio z tą puszką ciśnieniową, czy jak to się fachowo nazywa (to co cię interesowało)

Opublikowano

pre_pl, to chyba bardziej N18 (wlasnie nad nim pracuje bo mi EGR'apo czyszczeniu nie zamyka)

Opublikowano

Kolego a co sie stalo z twoim polaczeniem(tym trojkontem)??Zrobie Ci zaraz fotki jak wyglada to u mnie :a4fan:

Opublikowano

YATES, chyba musisz przyjechac na jakis spocik, coby ogarnac tego AJM'a

Opublikowano

Podjedz do Suchej Besk. to zobaczysz wszystko co i jak mam ja w AJM-ku

52465711eg6.jpg

81807126fs9.jpg

88719183wi4.jpg

Tak wyglada to u mnie

Opublikowano

tez mam to cus... to jest wynalazek ktory robi cos ze spalinami ( wymogi ekologiczne ) dokladnie nie wiem co to robi wiec nie bede wyprowadzac zmyslonych teorii :lol: .

Powiem tyle,ze bez tego wszystko bedzie dzialalo tak samo sprawnie ( a moze nawet ciut lepiej )

Opublikowano

No nie wiem czy bedzie dzialac tak samo jak tyle wezy jest poodlanczanych :exclaim: A kolego Yates autko ma moc i wszystko jest ok :question:

Opublikowano
to jest wynalazek ktory robi cos ze spalinami ( wymogi ekologiczne ) dokladnie nie wiem co to robi wiec nie bede wyprowadzac zmyslonych teorii :lol: .

Powiem tyle,ze bez tego wszystko bedzie dzialalo tak samo sprawnie ( a moze nawet ciut lepiej )

ale Ty teraz piszesz o samym zaworze EGR...

No nie wiem czy bedzie dzialac tak samo jak tyle wezy jest poodlanczanych

a my instalacji jako całej... :cool:

tukan2000, zrób może jeszcze zdjęcie tak jak w pierwszym poście...

Opublikowano

a my instalacji jako całej... :cool:

tukan2000, zrób może jeszcze zdjęcie tak jak w pierwszym poście...

no dobra... porazka, a chcialem sie popisac :D w sumie mi sie udalo?? ... ale nie tak jak chcialem......

Opublikowano

Mam tak samo jak Yates(ale mam nowe weze)Waz od EGR mam tak samo wpiety jak on w dolna czesc zaworka.Ale cos ma nie tak z EGR zachlapany ma olejem pasowalo by go przeczyscic. :exclaim:

Opublikowano
Waz od EGR mam tak samo wpiety jak on w dolna czesc zaworka

x2

Ale cos ma nie tak z EGR zachlapany ma olejem pasowalo by go przeczyscic.

x2

Opublikowano

to co widac na zdjeciu w pierwszym poscie to nie jest jak ktos okreslil zawor N18 EGR'u tylko tylko zwykla przepustnica, ktora zamyka dolot w momencie gaszenia silnika, ktora to z kolei zapobiega szarpaniu silnika i jest sterowana zaworem N239

Opublikowano

obok, u gory

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...