YATES Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Czy ktoś mi powie,bo ja naprawdę jestem laikiem w temacie co to za część ( zaznaczona czerwoną strzałką) ????? Pytam bo ten wężyk który idzie z tego urządzenia miałem urwany i niewiem gdzie go podłączyć.Czy to bardzo istotne,że ten wężyk był odłączony czy to tylko jakiś mało ważny czujnik??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Proszę zmienić nazwę tematu na właściwą. To jest sterowanie zaworem recyrkulacji spalin, warto mieć to sprawne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 A ten wężyk który idzie z tego urządzenia w dół zdjęcia jest podłączony we właściwe miejsce ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Zdjęcie nie oddaje zbyt szczegółowo tego co gdzie jest wpięte. Widzę natomiast jedno, idź sobie do sklepu motoryzacyjnego poproś o 1,5m wężyka przelewowego do wtrysków (to własnie taki jak te na zdjęciach), podocinaj fragmenty tak jak masz długości pod maską i powymieniaj wszystkie. Twoje już są sparciałe i zaraz się zaczną rozlatywać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 A które dokładnie to przewody ??? Jeszcze jedna prośba - brakuje mi w miejscu pokazanym strzałką trójnika -od czego są te wężyki które idą do tego trójnika ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Jak to które, wszystkie które widać w tej plecionej otoczce na zdjęciach, nie widzisz jakie końcówki masz już poszarpane ? Poza tym, wygląda to tak jakbyś miał porozpinany całe fregmenty układu podciśnienia... Steruje on pracą układu recyrkulacji spalin i turbiną. Jakąś niezłą rzeźbę ktoś odstawił, ciekawe po co... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 no przewody to mają tragiczny stan.... myszy nie masz w garażu ? (pytam całkiem poważnie :smile: ) Poza tym, wygląda to tak jakbyś miał porozpinany całe fregmenty układu podciśnienia też mam takie wrażenie, tam zdaje się jest N75 połączony bezpośrednio z tą puszką ciśnieniową, czy jak to się fachowo nazywa (to co cię interesowało) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 pre_pl, to chyba bardziej N18 (wlasnie nad nim pracuje bo mi EGR'apo czyszczeniu nie zamyka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Kolego a co sie stalo z twoim polaczeniem(tym trojkontem)??Zrobie Ci zaraz fotki jak wyglada to u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 YATES, chyba musisz przyjechac na jakis spocik, coby ogarnac tego AJM'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Podjedz do Suchej Besk. to zobaczysz wszystko co i jak mam ja w AJM-ku Tak wyglada to u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 tez mam to cus... to jest wynalazek ktory robi cos ze spalinami ( wymogi ekologiczne ) dokladnie nie wiem co to robi wiec nie bede wyprowadzac zmyslonych teorii . Powiem tyle,ze bez tego wszystko bedzie dzialalo tak samo sprawnie ( a moze nawet ciut lepiej ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 No nie wiem czy bedzie dzialac tak samo jak tyle wezy jest poodlanczanych :exclaim: A kolego Yates autko ma moc i wszystko jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 to jest wynalazek ktory robi cos ze spalinami ( wymogi ekologiczne ) dokladnie nie wiem co to robi wiec nie bede wyprowadzac zmyslonych teorii .Powiem tyle,ze bez tego wszystko bedzie dzialalo tak samo sprawnie ( a moze nawet ciut lepiej ) ale Ty teraz piszesz o samym zaworze EGR... No nie wiem czy bedzie dzialac tak samo jak tyle wezy jest poodlanczanych a my instalacji jako całej... tukan2000, zrób może jeszcze zdjęcie tak jak w pierwszym poście... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 a my instalacji jako całej... tukan2000, zrób może jeszcze zdjęcie tak jak w pierwszym poście... no dobra... porazka, a chcialem sie popisac w sumie mi sie udalo?? ... ale nie tak jak chcialem...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Mam tak samo jak Yates(ale mam nowe weze)Waz od EGR mam tak samo wpiety jak on w dolna czesc zaworka.Ale cos ma nie tak z EGR zachlapany ma olejem pasowalo by go przeczyscic. :exclaim: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Waz od EGR mam tak samo wpiety jak on w dolna czesc zaworka x2 Ale cos ma nie tak z EGR zachlapany ma olejem pasowalo by go przeczyscic. x2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 to co widac na zdjeciu w pierwszym poscie to nie jest jak ktos okreslil zawor N18 EGR'u tylko tylko zwykla przepustnica, ktora zamyka dolot w momencie gaszenia silnika, ktora to z kolei zapobiega szarpaniu silnika i jest sterowana zaworem N239 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 konrad_A4, to gdzie niby jest EGR?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 obok, u gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się