ziomiasty Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Witam. mam pytanie. co to za gumowy przwód ? http://img35.imageshack.us/i/przewodjakis.jpg/ zauwazylem, ze od filtra paliwa a dokladnie srobek wytarlo gume na tym przewodzie. zrobila sie dziura i chce to zakleic . i pytanie za co ten przewod odpowiada ? chce to sam zakleic. klejeniem na zimno. czy kleil ktos moze to pod wplywem ogrzania ? jak moze taka guma zareagowac ? dzis pytalem w sklepie to koszt calego tego przewodu to od 300 do nawet 480 zl dzieki i pozdrawiam
juby_p Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 przetnij i wstaw rurkę stalową albo PCV, Niepamietam dokładnie bo TDI zadko widze ale wygląda mi na rure do intelcoolera
rikardo Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Jest to przewód ciśnieniowy od dolotu łączy Intercooler (chłodnice powietrza) z plastikowym odcinkiem dolotu.
Kowi87 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Nie dawno przerabiałem ten temat http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_waz_gumowy_do_intercoolera-t81003.0.html Dorwałem na szrocie rure za 150zł, w ASO jest za 380zł, ale spokojnie mozna dorwać tą rure za mniejsze pieniadze, tylko trzeba sie objechać po szrotach
ziomiasty Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2009 dzieki bardzo wszystkim za szybka odpowiedz . pozdrawiam[br]Dopisany: 24 Czerwiec 2009, 15:40_________________________________________________a mam jeszcze jedno pytanie mi sie nasunelo czy ta dziera moze uciekac freon z klimatyzacji ???
spanky Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 a mam jeszcze jedno pytanie mi sie nasunelo czy ta dziera moze uciekac freon z klimatyzacji ??? nie ...
Daimos Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 nie radze tego kleić bo i tak puści, w rurze jest ciśnienie zbliżone do ciśnienia w kole, tylko wymiana przewodu na sprawny wchodzi w gre a co to freonu to nie ma szans żeby tamtędy uciekał
leoncjo Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Z tym ciśnieniem w kole to bym nie szalał, doładowanie wynosi około 0,8 bar a w kole jest 2,2
m1chal Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 nikt Ci tego nie sklei, pytalem w paru wulkanizacjach , kazdy mowi ze i tak pusci . ja go przeciolem i wstawilem rurke stalowa plus dwie opaski
Gość Michał Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Bardzo częsty przypadek, podczas wymiany filtra paliwa, gdy się go nie wsunie odpowiednio głęboko, śruba przy pokrywie filtra przeciera ten przewód. Szukaj na allegro, mi udało się taki wyhaczyć za 40 zeta . Mam w piwnicy ten nadtarty, dziury w nim nie ma, ale jeszcze moment i by była, owinalem to miejsce power tapem i było OK
ziomiasty Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2009 zrobilem tak . wpierw zakleilem mocno tasma izolacyjna "gumowa" czarna. nastepnie jak mowil kolega Michał zakleilem tasma pattex power tape i dalem podkladke pod srube okolo 6-7 mm w miejscu gdzie ten przewod jest przykrecony . przewod do gory minimalne podniosl sie i juz nie dotyka filtra paliwa :> narazie jest dzieki wszystkim za rady . ps na szrocie nie mieli...
Daimos Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Z tym ciśnieniem w kole to bym nie szalał, doładowanie wynosi około 0,8 bar a w kole jest 2,2 a dokładnie przedział 1,0 - 2,1 bar, także powodzenia przy klejeniu tego typu rzeczy
street23player Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 no i ładnie u mnie jest to samo juz więcej nie pojadę do tego mechaniora Wżery od zacisków i śrubek z tym że jeszcze nie ma dziur na wylot, a wystarczyło poluzować jedną śrubkę 10 żeby ładnie wyregulować tak to jest z tymi specami u nas. Panowie a jeśli jeszcze nie ma dziurek to da rade to zwulkanizować bo dużo nie brakuje ?
Kowi87 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 no i ładnie u mnie jest to samo juz więcej nie pojadę do tego mechaniora Wżery od zacisków i śrubek z tym że jeszcze nie ma dziur na wylot, a wystarczyło poluzować jedną śrubkę 10 żeby ładnie wyregulować tak to jest z tymi specami u nas. Panowie a jeśli jeszcze nie ma dziurek to da rade to zwulkanizować bo dużo nie brakuje ? U mnie szpece nie dali rady zapełnic tego ubytku
Gość Michał Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Zaklej Power Tapem i już, a powoli rozglądaj się za nową
street23player Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 do czego to doszło żebyśmy musieli za czyjeś błedy płacić ciekawe czy mogę się jeszcze reklamować co prawda mineło już 6 miesięcy i mam tylko rachunek (paragon) za filtr paliwa + wymiana filtra w ASO. No ale już grzebałem żeby poprawić to pewnie pozostaje mi tylko szukać używki? ;(
gadam13 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Miałem identyczny przypadek , dziura nad filtrem i to spora.W zakładzie wulkanizacyjnym zakleili mi chłopaki łatką , dodatkowo owinąłem to miejsce taśmą samowulkanizującą i już rok czasu jeżdżę. Odpukać oby jeszcze długo. Pozdrawiam
street23player Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Byłem na szrocie i już wiem że będzie ciężko dostać taki wąż w rozsądnej cenie. Dopuki nie mam jeszcze dziur to będę kombinował coś z tym zrobić, ale potrzebuje trochę wiedzy w tym temacie. Czy znacie jakieś dobre wypełniacze, kleje, czy coś w tym rodzaju żeby to zreperować ?
darooo Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Witam, Lekko odświeżam temat Wczoraj kupiłem audi i dziś tak bardziej na spokojnie przejrzałem auto i zauważyłem, że właśnie na tej rurze mam dość długie i chyba głębokie nacięcie... Foto: http://img188.imageshack.us/img188/736/44781933.jpg http://img188.imageshack.us/img188/4246/42769632.jpg Niby nie widać, że głęboko ale jak się chwyci i lekko naciśnie to źle to wygląda... W sumie troche innaczej to jest u mnie niż na foto autora tematu. A silniki niby takie same...? Niestety wstawki z rurki nie mam gdzie bo to przy samym mocowaniu i rury by nie starczyło... ;/ Co się stanie jak to w końcu pęknie? Będzie słychać? Można wtedy jeździć? Nigdy nie miałem TDI więc nie wiem jak to do końca jest z tymi tubro dieslami...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się