Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] TT ( 19" 8.5j /10j / Gwint KW V3 INOX / Audio ) fotki str 46


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a co mi da oryginalny xenon bez samopoziomu i spryskow ? swieci tak samo jak hid...

jesli mialbym $ to bym zrobil calosc ... ale koszt wyrezania ori xenonu ( lacznie z samopoziomem i spryskami ) narazie jest zbyt duzy jak dla mnie tym bardziej ze jeszcze musze kupic dokladke z wersji 3.2 na przod i gwint, a potem dlubac silnik trzeba

Opublikowano

racja :wink4:

a jak tam progres? deska już obszyta? :naughty:

Opublikowano

slupki przerobione pod gwizdki

jeden boczek przerobiony juz na 2x16cm

drugi boczek dzis bedzie skonczony

jutro plastiki i boczki leca w skore

co z deska nie wiem... mam nadzieje ze juz obszyta. jutro bede wiedziec

na swieta powinna byc juz w domu ;)

Opublikowano

Racja co do ksenow :) Ja w koncu bede mial teraz samopoziom wiec pan wladza mnie moze cmoknac w :dziura::decayed:

Oj ty na swieta moze i moja wroci do zywych ale na pewno nie z tak ladnym wnetrzem :wink4:

Opublikowano

Paweł kiedy coś w kierunku mocy? Chcę robić patrola w Poznaniu a czym więcej nas będzie tym taniej. Jak by co to daj znać :)

Opublikowano

ogolnie teraz trzy priorytety chcialbym jeszcze zrealizowac na ta wiosne/lato co bedzie.

xenon ( maly koszt wiec luz )

gwint

chip

na nastepny sezon postaram sie grubiej rozwinac moc jesli mi nie przejdzie i jesli beda fundusze ( marzy mi sie wymiana suszarki, zrobienie fmica, inne wtryski etc... ) chcialbym aby bylo te 250-270km. przy tej masie i biorac pod uwage ze to oska to bedzie grubo szla z rolki.

ps. auto odbiore po swietach lub tuz po sylwestrze poniewaz zmienila sie troche koncepcja :kox: nie bedzie skrzynki a bedzie zrobiona zabudowa z zywicy ;) bo bedzie to taki troche democar carmanii odrazu :gwizdanie:

Opublikowano

ps. auto odbiore po swietach lub tuz po sylwestrze poniewaz zmienila sie troche koncepcja :kox: nie bedzie skrzynki a bedzie zrobiona zabudowa z zywicy ;) bo bedzie to taki troche democar carmanii odrazu :gwizdanie:

pachnie przepychem :naughty: :naughty:

Opublikowano

chyba jak zawsze :gwizdanie:

Opublikowano

ps. auto odbiore po swietach lub tuz po sylwestrze poniewaz zmienila sie troche koncepcja :kox: nie bedzie skrzynki a bedzie zrobiona zabudowa z zywicy ;) bo bedzie to taki troche democar carmanii odrazu :gwizdanie:

pachnie przepychem :naughty: :naughty:

na bogato tanczy :kox:

Opublikowano

ku*wa je*ana mac....

oczywiscie jeszczen ie odbiore auta bo tapicer spier*olil podobno obszywanie deski w skore i sie skora pofaldowala....

w poniedzialek lub wtorek to ogarne

Opublikowano

ku*wa je*ana mac....

oczywiscie jeszczen ie odbiore auta bo tapicer spier*olil podobno obszywanie deski w skore i sie skora pofaldowala....

w poniedzialek lub wtorek to ogarne

życie :decayed:

cały czas nie daje mi spokoju jak Ty w tej tetce się mieścisz :naughty:

Opublikowano

nawet się mieści :polew:

Opublikowano

nawet się mieści :polew:

no dobra ale gdzie pasażerka? :polew:

Opublikowano

a potem dlubac silnik trzeba

ziom, najlepiej tylko tego sie trzymaj!! :)

heh i tak ta tt nigdy nie bedzie takm pociskiem jaki bym chcial

a ja raczej uznaje tylko kompletny tuning czyli musi ruszone byc wszystko jak dla mnie .... od body, przez zawieche, kola, audio!, silnik ....

dlatego tak jak i w a4 tak i tutaj postaram sie ruszyc wszystko

niestety silnik jest dosc drogi w tuningu... podobnie jak audio ;) ( jesli cos sie chce zrobic dobrze to niestety trzeba sie wykoszstowac... zarowno na silnik jak i na car audio czy felgi + zawias )

ogolnie przez pol roku juz duzo zrobilem wiec mysle ze w miare szybko uda mi sie zaczac dlubac silnik

najpierw pewnie pojdzie sam chip

jesli bedzie czas i fundusze to chcialbym zrobic te 250-270KM ... co i tak przy tej masie i przod napedzie bedzie dawalo rade wg mnie do codziennej jazdy do szkoly ;)

ps. z drugiej strony tak se mysle ze niby zwiekszam moc ale zwiekszam tez wage poprzez car audio ( wygluszenie, zabudowa i panele z zywicy, glosniki, wzmacniacze itp... felgi 19" 10j i 8.5j tez swoje waza .... ) ale przeciez te auto nigdy nie bedzie jezdzic na 1/4 mili tylko ma byc w miare sprawnym ladnie zrobionym lanso-wozem ;)

i chyba zawsze mi o to chodzi w projektach ;)

Opublikowano

ladnie zrobionym lanso-wozem ;)

bo ty lansiarz jestes :wink4:

Opublikowano

Nowak, ja bym zbierał graty do silnika, zakładał a potem jechał na program, bo po co masz potem płacić za konkretną korektę?

za cenę korekty to masz już IC + orurowanie :gwizdanie:

Opublikowano

Nowak, ja bym zbierał graty do silnika, zakładał a potem jechał na program, bo po co masz potem płacić za konkretną korektę?

za cenę korekty to masz już IC + orurowanie :gwizdanie:

dobrze prawi, polać mu :decayed::good:

Opublikowano

za cenę korekty to masz już IC + orurowanie :gwizdanie:

dolot+stożek tez mógłby załozyć wcześniej , koszt nie bedzie duzy 600-700 pln :wink4:

Opublikowano

boje sie stozka przy autach z turbina ... nie wiem czy dobrze czy sie pofilmowalem :wallbash:[br]Dopisany: 02 Styczeń 2010, 10:43_________________________________________________powiedzcie mi jakie sa wg was koszty modyfikacji silnika tak na ok 250-260-270KM +/-

turbina -

wtryski -

ic + orurowanie -

wydech -

program (ew korekta) -

dolot -

cos jeszcze ?

jesli mozecie to uzupelnijcie mi tam ceny ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...