Nowak_zg Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2009 a co mi da oryginalny xenon bez samopoziomu i spryskow ? swieci tak samo jak hid... jesli mialbym $ to bym zrobil calosc ... ale koszt wyrezania ori xenonu ( lacznie z samopoziomem i spryskami ) narazie jest zbyt duzy jak dla mnie tym bardziej ze jeszcze musze kupic dokladke z wersji 3.2 na przod i gwint, a potem dlubac silnik trzeba
Michał Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 racja a jak tam progres? deska już obszyta?
Nowak_zg Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2009 slupki przerobione pod gwizdki jeden boczek przerobiony juz na 2x16cm drugi boczek dzis bedzie skonczony jutro plastiki i boczki leca w skore co z deska nie wiem... mam nadzieje ze juz obszyta. jutro bede wiedziec na swieta powinna byc juz w domu
Nosb Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Racja co do ksenow Ja w koncu bede mial teraz samopoziom wiec pan wladza mnie moze cmoknac w Oj ty na swieta moze i moja wroci do zywych ale na pewno nie z tak ladnym wnetrzem
aju Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Paweł kiedy coś w kierunku mocy? Chcę robić patrola w Poznaniu a czym więcej nas będzie tym taniej. Jak by co to daj znać
Nowak_zg Opublikowano 24 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2009 ogolnie teraz trzy priorytety chcialbym jeszcze zrealizowac na ta wiosne/lato co bedzie. xenon ( maly koszt wiec luz ) gwint chip na nastepny sezon postaram sie grubiej rozwinac moc jesli mi nie przejdzie i jesli beda fundusze ( marzy mi sie wymiana suszarki, zrobienie fmica, inne wtryski etc... ) chcialbym aby bylo te 250-270km. przy tej masie i biorac pod uwage ze to oska to bedzie grubo szla z rolki. ps. auto odbiore po swietach lub tuz po sylwestrze poniewaz zmienila sie troche koncepcja nie bedzie skrzynki a bedzie zrobiona zabudowa z zywicy bo bedzie to taki troche democar carmanii odrazu :gwizdanie:
Michał Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 ps. auto odbiore po swietach lub tuz po sylwestrze poniewaz zmienila sie troche koncepcja nie bedzie skrzynki a bedzie zrobiona zabudowa z zywicy bo bedzie to taki troche democar carmanii odrazu :gwizdanie: pachnie przepychem :naughty:
mrogal Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 ps. auto odbiore po swietach lub tuz po sylwestrze poniewaz zmienila sie troche koncepcja nie bedzie skrzynki a bedzie zrobiona zabudowa z zywicy bo bedzie to taki troche democar carmanii odrazu :gwizdanie: pachnie przepychem :naughty: na bogato tanczy
Nowak_zg Opublikowano 1 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2010 ku*wa je*ana mac.... oczywiscie jeszczen ie odbiore auta bo tapicer spier*olil podobno obszywanie deski w skore i sie skora pofaldowala.... w poniedzialek lub wtorek to ogarne
SoMeS Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 ku*wa je*ana mac.... oczywiscie jeszczen ie odbiore auta bo tapicer spier*olil podobno obszywanie deski w skore i sie skora pofaldowala.... w poniedzialek lub wtorek to ogarne życie cały czas nie daje mi spokoju jak Ty w tej tetce się mieścisz
SoMeS Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 nawet się mieści no dobra ale gdzie pasażerka?
kosiniak Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 a potem dlubac silnik trzeba ziom, najlepiej tylko tego sie trzymaj!!
Nowak_zg Opublikowano 1 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2010 a potem dlubac silnik trzeba ziom, najlepiej tylko tego sie trzymaj!! heh i tak ta tt nigdy nie bedzie takm pociskiem jaki bym chcial a ja raczej uznaje tylko kompletny tuning czyli musi ruszone byc wszystko jak dla mnie .... od body, przez zawieche, kola, audio!, silnik .... dlatego tak jak i w a4 tak i tutaj postaram sie ruszyc wszystko niestety silnik jest dosc drogi w tuningu... podobnie jak audio ( jesli cos sie chce zrobic dobrze to niestety trzeba sie wykoszstowac... zarowno na silnik jak i na car audio czy felgi + zawias ) ogolnie przez pol roku juz duzo zrobilem wiec mysle ze w miare szybko uda mi sie zaczac dlubac silnik najpierw pewnie pojdzie sam chip jesli bedzie czas i fundusze to chcialbym zrobic te 250-270KM ... co i tak przy tej masie i przod napedzie bedzie dawalo rade wg mnie do codziennej jazdy do szkoly ps. z drugiej strony tak se mysle ze niby zwiekszam moc ale zwiekszam tez wage poprzez car audio ( wygluszenie, zabudowa i panele z zywicy, glosniki, wzmacniacze itp... felgi 19" 10j i 8.5j tez swoje waza .... ) ale przeciez te auto nigdy nie bedzie jezdzic na 1/4 mili tylko ma byc w miare sprawnym ladnie zrobionym lanso-wozem i chyba zawsze mi o to chodzi w projektach
moskal Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 ladnie zrobionym lanso-wozem bo ty lansiarz jestes
Pucek Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Nowak, ja bym zbierał graty do silnika, zakładał a potem jechał na program, bo po co masz potem płacić za konkretną korektę? za cenę korekty to masz już IC + orurowanie :gwizdanie:
Michał Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Nowak, ja bym zbierał graty do silnika, zakładał a potem jechał na program, bo po co masz potem płacić za konkretną korektę? za cenę korekty to masz już IC + orurowanie :gwizdanie: dobrze prawi, polać mu
moskal Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 za cenę korekty to masz już IC + orurowanie :gwizdanie: dolot+stożek tez mógłby załozyć wcześniej , koszt nie bedzie duzy 600-700 pln
Nowak_zg Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2010 boje sie stozka przy autach z turbina ... nie wiem czy dobrze czy sie pofilmowalem [br]Dopisany: 02 Styczeń 2010, 10:43_________________________________________________powiedzcie mi jakie sa wg was koszty modyfikacji silnika tak na ok 250-260-270KM +/- turbina - wtryski - ic + orurowanie - wydech - program (ew korekta) - dolot - cos jeszcze ? jesli mozecie to uzupelnijcie mi tam ceny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się