wojtek2325 0 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 czy przy 130 tys przebiegu{oryginalny}warto wycinac katalizator??,prosze o opinie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 przy takim przebiegu w benzynce nie bawiłbym się w wycinanie kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommi88 0 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 nie warto ja wyciąłem swój przy 170 tyś. i jeszcze nie był zapchany.Zero różnicy więc moim zdaniem nie warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Huberth 0 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 nie warto ja wyciąłem swój przy 170 tyś. i jeszcze nie był zapchany.Zero różnicy więc moim zdaniem nie warto. Co weszlo w miejsce kata i jakie efekty, bo zazwyczaj sie slyszy, ze to operacja na + dla silnika, a piszesz ze zero roznicy? A z reszta wydechu tez cos robiles? Ja mam narazie all ori i mysle o modach... wiec daj znac jak mozesz. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimy 0 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Wydaję mi się, że po tym przebiegu katalizator wygląda naprawdę dobrze i nie byłoby sensu go wycinać (wiem z doświadczenia) w mojej (1.9 TDI) po 240 000 już pojawiły się ślady zatkania szczelinek a po jego usunięciu motorek naprawdę zaczął żwawiej pracować :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Jak nie ma żadnych objaw wskazujacych na jego niedroznośc to po co wycinać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Ja bym go nie ruszał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Popieram, nie warto ruszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommi88 0 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Co weszlo w miejsce kata i jakie efekty, bo zazwyczaj sie slyszy, ze to operacja na + dla silnika, a piszesz ze zero roznicy? A z reszta wydechu tez cos robiles? Ja mam narazie all ori i mysle o modach... wiec daj znac jak mozesz. pozdro W miejsce kata wstawiona rura 3" ostatni tłumik przelot (był teraz z powrotem ori) auto nie zrobiło się głośniejsze a jakiś przyrost mocy nie odczuwalny.Jedynie pojawiło się kopcenie na niebiesko . Aby uzyskać jakiś dzwięk z tego silnika to chyba trzeba wywalić środkowy tłumik. pozdro i sukcesów w modach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2325 0 Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 dzieki....i tez mysle ze niema co wycinac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mk-Mateusz 0 Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 przy przebiegu 175tys w TDI PD, wyciety kat był w bardzo dobrym stanie....tak mowił tłumnikarz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Ostatnio oglądałem fajny program o modach w wydechu i żeby odczuć przyrost mocy należy wymieć cały układ, od kolektorów zaczynając, a na końcowych kończąc. A wracając do tematu, to ja również nie widzę sensu wycinania kata przy tym przebiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 przy przebiegu 175tys w TDI PD, wyciety kat był w bardzo dobrym stanie....tak mowił tłumnikarz:) Wymieniałem ostatnio plecionkę, przebieg 180 tys i katalizator jest również w bardzo dobrym stanie przedmuchałem go kompresorem i ponownie zamontowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszol 0 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 koledzy podłacze się pod temat,w swoim AFN-ie TDi mam na blacie ponad 318tkm i tak mysle czy go wyciać i pogonic do skupu?czy tez nie bo koles ostatnio mi wkręcał ze jak pozbył sie kata ze swojego AFN-a to po jakims czasie turbina mu padła :mysli:mówił ze kat wychamowuje turbine i ze mam go zostawic,dodam ze moja fura jak depne gazu ciagnie ale z 2 moze 3sek opużnieniem,potem znowu przestaje,obroty idą w góre,i znowu zaczyna iść,ma takie skoki,moje logi do obejrzeninia tu ,czujnik prędkosci naprawiony :gwizdanie: woda z podszybia na niego kapała i troszki zaśniedziały tam styki ale juz ok .http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_dziwne_zachowanie_auta_logi-t84869.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Turbina pada jak masz zapchany kat - po prostu się przegrzewają wirniki i dostaje luzów poprzecznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteair 0 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Czołem. Jeśli sie wytnie kata to czy sondy lambda nie bedą pokazywać problemów? Ja w swoim AFN mam jeszcze katya i przebieg 230 tys, więc się zastanawiam czy go wyciąć poza tym moje auto kopci bardzo na czarno więc podejrzewam że kat może być zapchany i to kolejny powód dla usunięcia go z samochodu. Co wy na to? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Wywaliłem kata parę dni temu i nie ma żadnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteair 0 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Kolego armistead a polecisz jakiś warsztat z Wawy lub okolic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Kolego armistead a polecisz jakiś warsztat z Wawy lub okolic? Ja wycinałem katalizator u mechanika jakieś 100km od Warszawy, więc pewnie nie będzie Cię to interesować. Popytaj kolegów z Warszawy. Kata warto wywalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteair 0 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Też tak myślałem ale jak znbajomy powiedział mi że sondy lambda bedą wskazywały problemy to zapał mi ostygł. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się