spanky Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 nie zle namieszane z tym licznikiem chłopak pewnie sie zestresowal ze sami modowie wymieniaja sie teoriami i w koncu nie wiadomo o co chodzi kto nie wie ... ten nie wie ... koniec OT
ptasiekm Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Dokładnie tak jak mi piszecie :-) zestresowany pojechałem do elektryka i zanim otworzyłem usta, powiedział mi że pomylił się co do wczorajszej diagnozy, ślęczał w necie pół nocy i zegary są od audi mówił coś o 1/2 fis, na podorędziu wymontował przed chwilą zegary od A6 które ktoś mu podstawił do naprawy i te zegary widzą czujnik temperatury tylko nie czytają jakiejś innej pierdoły poprostu są nieco inne, bardziej rozbudowane, będzie mi załatwiał zegary nowe od A4 ... ps spanky..... ty to chyba psychologiem jesteś bo przewidziałeś że ruszę do warsztatu :-) cała praca mi stoi przez to auto, wszystko poszło w odstawkę
spanky Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 spanky..... ty to chyba psychologiem jesteś bo przewidziałeś że ruszę do warsztatu :-) cała praca mi stoi przez to auto, wszystko poszło w odstawkę z Twoich nerwowoych wypowiedzi nie trudno wywnioskowac co bedziesz robil .... (p.s dziwie sie ze nie pojechałes do sprzedajacego i nie powybijales mu wszystkich zebów.. a przynamniej jedynek .... :twisted: ) ... chociaz z drugiej strony sam sobie jestes winien (pewnie boli ale taka jest prawda).... swiat jest pełen oszustów .... dobra koniec tych wywodów ... czekam z niecierpliwoscia na dalszych ciag wydarzen .... z cyklu: jaki mam silnik ... ..... :twisted:
ArkadiuS Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Ja tez sledze tego posta i powiem wam, ze wbardzo mnie wciagnal tak jak dobra ksiazka heheh. Trzymam kciuki za autora postu, aby nam nie wygarowal
ptasiekm Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2007 mam taki sam motor : http://moto.allegro.pl/item187408484_audi_a4_vw_passat_1_9_tdi_130km_kompletny_silnik_.html [ Dodano: 20-04-2007, 13:10 ] czyli w jakimś sensie dedykowane są też do Audi, lub tylko sprawdzone że jednak się mieszczą.
Wihajster Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 czyli AWX nie wierze poprostu ze to ten a jak tak to masz strasznego farta
ptasiekm Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2007 albo ten link, wskazuje na to że te silniki mogą chodzić i w passacie i audi... może nie wtopiłem tak głęboko jak to sobie wmawiam, może dzięki temu mam 130 KM i trochę pojeżdzę... motorek nie jest oryginalny ale widzę że przeszczepiają je masowo do A4 [ Dodano: 20-04-2007, 13:16 ] http://moto.allegro.pl/item185015095_pokrywa_zaworow_audi_a4_vw_passat_1_9_tdi_130km.html
Gość Murzyn Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 ptasiekm, skad wiesz na 100%? te silniki w A4 B6 mialy oznaczenie AWX
spanky Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 cały czas bładzisz .... :exclaim: podjedz do mechanik i niech odczyta Ci numer silnika i bedzie po sprawie ... :exclaim: silniki AJM/ATJ i AWX sa bardzo podobne do siebie w wygladzie zewnetrznym, takze na samych zdjeciach bym sie nie opierał ..... ... ale oczywiscie nie mowie nie ... moze trafiles na AWX-a .... tylko dlaczego głowice masz z AJM-a .... ....
adadur Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 ptasiekm wcześniej podałem linka do takiego samego silnika jak twój zadzwoniłes się dowiedzieć jakie ma oznaczenie? Co do reszty chcesz jeżdizć to musisz to porobić nie ma rady - chyba twój spec jest dośc kumaty wieć to tylko kwestia czasu.
pre_pl Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 cały czas bładzisz .... :exclaim:podjedz do mechanik i niech odczyta Ci numer silnika i bedzie po sprawie wcześniej podałem linka do takiego samego silnika jak twój zadzwoniłes się dowiedzieć jakie ma oznaczenie? no tam był awx
Gość Murzyn Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 mysle, ze nie ma co gdybac.... uratuja nas tylko nr silnika (jak sa nie zeszlifowane)
adadur Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 No ludzie różne rzeczy piszą i na AWX to tak do końca to on nie wyglądał
Gość Murzyn Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Napisze jeszcze tak: napewno masz 1.9TDI PD 2002r. Jest to 100KM, 115KM, lub 130KM. Sama istota zmiany z AHU powinna Cie cieszyc (zawsze to lepszy i nowszy silnik), jednak jakos tego niby swap'a pzostawia wiele do zyczenia - zeby nie napisac, ze przyprawia o dreszcze i nocne koszmary
pre_pl Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Napisze jeszcze tak:napewno masz 1.9TDI PD 2002r. Jest to 100KM, 115KM, lub 130KM. Sama istota zmiany z AHU powinna Cie cieszyc (zawsze to lepszy i nowszy silnik), jednak jakos tego niby swap'a pzostawia wiele do zyczenia - zeby nie napisac, ze przyprawia o dreszcze i nocne koszmary do tego jeszcze ta głowica z numerem z AJMa ... jeszcze niech ktoś może poszuka tego numeru, dziwne to strasznie
marewel Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Podejrzewam ze AWX AJM/ATJ z wygladu sa bardzo podobne lub identyczne,wiec nie ma co sie podniecac tylko odczytac numer silnika najpierw.
ptasiekm Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2007 byłem na wsi obok właściciel warsztatu naprawczego zajmującego się wyłącznie dislami zczytał nr z silnika i powiedział że nie raz widział takie motory w passacie i kilka razy w audi, ale ten jest ogołocony z paru części, na środę mi je załatwi i pozakłada nr silnika: AWX 325357 czy ktoś może mi napisać w takim razie co mam do jakiego motoru teraz zamawiać części typu pasek rozrządu, pompa wodna ??? a może ktoś ma dojścia do serwisu VW i może sprawdzić historię ?? męki część dalsza.................. :frown: :frown:
marewel Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Pewnie masz zamawiac do AWX z B6,tylko ciekawe czy ktos nie ogolocil tego motoru elwktroniki sterujecej i masz tylko 115 ps.
baskecior Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Wróżbici ... Hamownia powie prawdę,zakadjąc , że parametry sinika sa w normie.
bartek213 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 oj koledzy o tym audi naprawde by ksiazke napisal a wystarczylo spojrzec tylko na laczenia węży turbiny AJM mial na opaski a AWH a szybko złacza chyba ze turbo jest mniejsze od AJM ale to malo prawdo podobne zegary sa orginalne pozatym nie trzeba duzo przerobek zeby zamiastAJM wstawicAWX z tego co sie dowiadywałem to wystarczy pobawic sie z imo i komputerem silnika z tymi brakujacymi gratami to uwazaj zeby ci czegos nie potrzebnego wcisneli na twoim miejscu bym do ASO podjechal sprawdzic jak to naprawde jest bo na moje gdyby brakowalo jakis czesci to by nie chcial jechac a skoro dobrze idzie to zbytnio bym sie nie przejmowal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się