Gość cloo Opublikowano 2 Maja 2007 Opublikowano 2 Maja 2007 Witam. Spalanie jest wieksze, ale ta roznica jest pomijalna, a przyjemnosc z jazdy ogromna, Quattro pieknie jedzie w ciasnych zakretach z duza predkoscia. Zima to juz wogle bez porownania, a mniejsza dynamika - niezauwazalne Pozdrawiam
basen Opublikowano 2 Maja 2007 Opublikowano 2 Maja 2007 1 litr w ta czy w tamta co za roznica! depniesz mocniej ze swiatel i tez Ci weznie wiecej itd itd! nie jestesmy emerytami w TICO! Quattro w pedal i jazda w OS-y!!! Kupuj QQQQ
artur28 Opublikowano 2 Maja 2007 Opublikowano 2 Maja 2007 Spalanie rzeczywiście większe 1 czy 2 ale wraznie z jazdy jest nie ziemska. Miałem przyjemność jeżdżenia quatro i załuje że nie kupiłem sobie z takim napędem. Przyspieszemie gorsze o 0.2 nie wyczuwalna różnica. Zdecydowanie quatro. Pozdro
michal A4 Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 witam nie ma wielkiej różnicy miedzy Q czy bez mialem 1.8 125 koników i paliła o.k 8.5do 9 a tą audiczke jaka mam to 1.8 T Q 180 koni i pali o.k 10 nie ma porównania bierzcie Q jazda jest naprawde swietna pozdrawiam p.s ale silniczek musi miec przynajmniej 150 koni
marioti Opublikowano 23 Września 2007 Opublikowano 23 Września 2007 Pozwolicie że odświeżę temat. Sprawdziłem spalanie metodą "wlej do pełna" bo licznik mam bez FIS-a Cylk mieszany 60/50 trasa/miasto ale po mieście miałem naprawdę ciężką nogę. Spalanie wyszło około 9,2 L / 100 km. Jestem i o to chodzi.
Misior Opublikowano 23 Września 2007 Opublikowano 23 Września 2007 Cylk mieszany 60/50 bardzo ciekawe Ja niestety niemam Q choc na takie sie czaiłem. Trafilo mi sie dobre fwd to wziałem. Ale jakbym mial wybierac to zdecydowanie q.
Flyer Opublikowano 23 Września 2007 Opublikowano 23 Września 2007 Po przejezdzie do Olsztyna i z powrotem podczas letniego zlotu w Kaletce okazalo sie, ze ja malik i kaj82 mielismy takie samo śr. spalanie. Oni oska, a ja Q. Z tego co zauwazylem, to w praktyce tylko przy jezdzie z mniejszymi predkosciami oska jest nieco oszczedniejsza, ale kompletnie nie wiem czemu tak jest
marcin j Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 Ale przyznam szczerze,że czasem mi brakuje tego charakterystycznego pisku opon na skrzyżowaniu.Pozdrowienia dla fanów Quattro. Zakrety wynagradzaja wszystko. jak zaraze sie Q to nie zmienie tego, a 4 zl na 100 km to grosze .
kobra7 Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 W zimie quattro spali mniej, bo nie marnuje paliwa na ślizganie się.
GM Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 witam takze jestem zwolennikiem :audi:quattro przy silniku 2.6 V6 srednie spalanie 12,5/14,5 moze ktos powie ze sporo ,ale wg mnie warto.Pozdrawiam
eMeM Opublikowano 1 Października 2007 Opublikowano 1 Października 2007 przewagi aut Q na suchym i tak 99% osob nie odczuje, bo jak czesto jezdzicie na zamkniete tory lub wjezdzacie w zakrety 45stopni i wiecej z predkosciami 200km/h i wyzej ? a osiagi aut z 200KM i nizej z Q sa slabsze co do przewagi Q w zimie i na mokrym to jest ona oczywista, Q jedzie a fwd mieli w miejscu
marioti Opublikowano 3 Października 2007 Opublikowano 3 Października 2007 Ja tam od początku wiedziałem że musi być Quattro i to z konkretnym wyposażeniem. Spalanie opisałem wyżej - mnie odpowiada. W naszym kraju 7 m-cy w roku to kiepska pogoda z czego conajmniej 4 to snieg. Napęd Quattro jest tutaj niezastąpiony jeżeli chodzi o bezpieczeństwo jazdy. A przecież A4 to autka raczej do jazdy z rodzinką niż do szaleństw. Ale faktycznie lubię jazdę bokami a tutaj to tylko na lodzie albo dobrze ubitym śniegu da radę. Więc nawet nie próbuję. Do ciorania bokami kupiłem sobie starą BM-ke 325 w budzie E30 i jest gitarrrra pozdro dla wszystkich -maniaków
Flyer Opublikowano 3 Października 2007 Opublikowano 3 Października 2007 przewagi aut Q na suchym i tak 99% osob nie odczuje, bo jak czesto jezdzicie na zamkniete tory lub wjezdzacie w zakrety 45stopni i wiecej z predkosciami 200km/h i wyzej ? a osiagi aut z 200KM i nizej z Q sa slabsze Miales kiedys auto z Q, ze takie dziwolagi wypisujesz? Jezdzilem wczesniej FWD, teraz Q i widze znaczaca roznice. Prowadzenie w zakretach, gwaltowniejsze manewry, szybkie łuki - nie ma co porownywac. O mokrej czy sliskiej nawierzchni nie pisze, bo to oczywizm. Co do osiagow - to tez mijasz sie z prawda.
Gość rob Opublikowano 3 Października 2007 Opublikowano 3 Października 2007 Prowadzenie w zakretach, gwaltowniejsze manewry, szybkie łuki - nie ma co porownywac. O mokrej czy sliskiej nawierzchni nie pisze, bo to oczywizm. amen :th:
eMeM Opublikowano 3 Października 2007 Opublikowano 3 Października 2007 instrukcja obslugi Audi tez sie pewnie mija z prawda, bo nie widze tam zadnego A4 majacego w opcji Q i ponizej 200KM, ktore by mialo lepsze osiagi z Q niz fwd. a to ze 1.8T Q z laczkami 205/55/16 na SUCHYM jest o wiele mniej pewne na zakretach niz fwd na gwincie i 235/40/18 to tez pewnie "mijanie sie z prawda", bo w koncu to tylko fwd.
Flyer Opublikowano 3 Października 2007 Opublikowano 3 Października 2007 instrukcja obslugi Audi tez sie pewnie mija z prawda Jesli chodzi o spalanie to z pewnoscia Napisales, ze - osiagi aut z 200KM i nizej z Q sa slabsze - wiec odpisalem, ze rozmijasz sie z prawda - bo osiagi sa takie same. To samo przyspieszenie, vmax rozniacy sie o 1-2 km/h. Jesli takie roznice masz na mysli, to o czym my tu rozmawiamy? 1.8T Q z laczkami 205/55/16 na SUCHYM jest o wiele mniej pewne na zakretach niz fwd na gwincie i 235/40/18 to tez pewnie "mijanie sie z prawda", bo w koncu to tylko fwd. Badz powazny. Takie porownania kompletnie nie maja sensu.
Mad_MAX Opublikowano 3 Października 2007 Opublikowano 3 Października 2007 ..... bo to oczywizm. hyhyhy dobre stwierdzenie A tak swoja droga moge potwierdzic w 100% ze jazda na suchym z Q i bez to dwie rozne bajki , mialem wczesniej B5 FWD i wiem co mowie , na zakretach i lukach jestem BOGIEM Jeszcze czekam na zime bo nie mialem okazji jezdzic Quattro w zimie bo dopiero od marca posiadam Q A co do spalania , to tak jak z klima czy bez , z butem w podlodze lub nie itp.
eMeM Opublikowano 3 Października 2007 Opublikowano 3 Października 2007 auta z napedem Q waza ok. 100kg wiecej, wiec chyba jednak roznice sa. B5 1.8T fwd - 8,4 do 100 B5 1.8T q - 8,8 do 100 w/g mnie jest to jednak odczuwalne
Mad_MAX Opublikowano 3 Października 2007 Opublikowano 3 Października 2007 No u mnie to normalnie roznica masakryczna hehehehe z Q 9,2 do 100 i 220 km/h max , 14,2l/100 bez Q 9,1 do 100 i 222 km/h max , 13,7l/100 Normalnie porazajaca roznica. A przejedziesz sie Q i w prowadzeniu juz zauwazysz duza roznice
ykk Opublikowano 3 Października 2007 Opublikowano 3 Października 2007 Pomiary producenta to jedno, a zycie to drugie. Nacisnij za mocno gaz i zakrec koleczkami to to 0,4s przeleci niewiadomo kiedy..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się