miron78 Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Opublikowano 22 Lutego 2010 Czyżby jakaś zmiana "kapci"? zostają 19 - te na których śmigam od zeszłego sezonu
Trezor Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Czyżby jakaś zmiana "kapci"? przecież sprzedaje 18-stki, a jeździ na 19'' zostają 19 - te na których śmigam od zeszłego sezonu To się nazywa spostrzegawczość. - SORRY
miron78 Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Opublikowano 22 Lutego 2010 spoko - zawze to 4 posty więcej w wątku
Pucek Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 spoko - zawze to 4 posty więcej w wątku już nie chciałem tego pisać :polew:
H4mm3R Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Miron to hardcore i już na letnich jeździ, bo słoneczko się pokazało [br]Dopisany: 22 Luty 2010, 11:48_________________________________________________Bo fele zimowe od siemiana są krzywe i strasznie biją
miron78 Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 Jakiś czas temu ujawniła mi się ( niestety ) jedna z wad fabrycznych ( mam nadzieje pierwsza i ostatnia ) a konkretnie "lejące wtryski" które to wczoraj zostały wymieniaone na nowe ( pozbawione wady ) Info dla zainteresowanych, posiadaczy 3.0tdi Wadliwe wtryski : 059 130 277 Q Poprawiony odpowiednik (zakładany w ASO) : 059 130 277 AH lub 059 130 277 BD koszty: ASO nówki wtryski + oringi + wymiana + zakodowanie = 12.500,00zł ( po dużym rabacie ) sam wtrysk 2200zł poza ASO (u szefa serwisu ASO ale w jego przydomowym serwisie :gwizdanie:) nówki wtryski + oringi + wymiana + zakodowanie = 3.512,00zł sam wtrysk 550zł ( ten sam co wyżej ) czas pracy: 2 godziny
Tukan Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 No toś poszedl w koszty szkoda ale cóz takie zycie :)Ale ASO ma ceny
Wihajster Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 czekamy jeszcze na dwumas :naughty: przy jego PSJ-cie sie nie doczekasz
miron78 Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 No toś poszedl w koszty szkoda ale cóz takie zycie :)Ale ASO ma ceny trzeba było to się zrobiło - dzięki forum, przy kupnie 3.0tdi o takich sprawach wiedziałem i w jakiś sposób ( psychicznie ) byłem na nie przygotowany wada nr2 (dwumas) - ponoć mam te które nie pada wada nr3 (napinacz łańcucha) - narazie mam spokój ..............i tak kocham ten silnik
Tukan Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 No dokladnie trzeba zrobic,wyjscia nie ma
QRi Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 No toś poszedl w koszty szkoda ale cóz takie zycie :)Ale ASO ma ceny trzeba było to się zrobiło - dzięki forum, przy kupnie 3.0tdi o takich sprawach wiedziałem i w jakiś sposób ( psychicznie ) byłem na nie przygotowany wada nr2 (dwumas) - ponoć mam te które nie pada wada nr3 (napinacz łańcucha) - narazie mam spokój ..............i tak kocham ten silnik nie piszcie tutaj, bo co wchodze to sie zawieszam na recaro teraz dołozy i ma spokoj - jak juz wymienisz napinacz łancucha to mozesz sie wziasc za sprzedaz auta - jestem pierwszy w kolejce jezdzij jezdzij, niech Ci sluzy
miron78 Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 bo co wchodze to sie zawieszam na recaro
alvaro Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Miron fura kox szkoda że 3.0 Co do kosztów to 3,5k to nie 12,5k więc nie ma nad czym płakać, wiadomo kasy szkoda ale jak się chce d*pę wozić to trzeba za to płacić, a zawsze lepiej płacić mniej jak więcej
Tukan Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 zawsze lepiej płacić mniej jak więcej :wink4 I to jest mysl roku
miron78 Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 Miron fura kox szkoda że 3.0 Co do kosztów to 3,5k to nie 12,5k więc nie ma nad czym płakać, wiadomo kasy szkoda ale jak się chce d*pę wozić to trzeba za to płacić, a zawsze lepiej płacić mniej jak więcej dokładnie - tak właśnie na to patrzę
siemian Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Nie martw się Miron. Na pocieszenie powiem Ci że ja dzisiaj też musiałem wydać kase i to niestety w ASO... ... lampka od podświetlenia rejestracji... całe 35 zł :polew: :polew:
mystic.pl Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 No widzę miro, że zrobiłeś już te wtryski . Tak z ciekawości, możesz podać jakie ciśnienia się teraz "pokazują" na wszystkich cylindrach na nowych wtryskach ?
miron78 Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 Siemian - robiłeś to w ASO Audi czy w straży pożarnej masz wpis w ks. serwisowej Ps. sorry - zapomniałem - ks. też wtedy spłonęła ................i sory za odświerzenie niemiłych wspomnień - to było głupie z mojej strony [br]Dopisany: 24 Luty 2010, 11:15_________________________________________________ No widzę miro, że zrobiłeś już te wtryski . Tak z ciekawości, możesz podać jakie ciśnienia się teraz "pokazują" na wszystkich cylindrach na nowych wtryskach ? trudno mi powiedzieć - po samej wymianie pokazywało 0,00 ale ponoć trzeba trochę zrobić km - potem można sprawdzić
wojoo Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 sorry ze robie mały ot ale nigdzie nie moge znalezc info na ten temat :> czy w tych silnikach 3.0 tdi sa pompowtryski czy juz jest szyna CR jak w audi a6 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się