Entreri Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Witam, Od pewnego czasu pojawily się drgania w zakresie predkości ok od 100-140 km/h, ale tylko przy dodawaniu gazu. Drgania przenoszą się na cały samochód. Objawy: 1. Im mocniej depcze tym drgania są większe. Jeśli bardzo powoli przechodze zakres to drgania sa male 2. Im wieksze obciązenie tym drgania wieksze przy przyspieszaniu pod gorke to samo. Z górki prawie nie odczuwalne. 3. Jak nie dodaje gazu w wspomnianym przedziale to drgan nie ma. 4. Sprawdzalem na biegu 3,4,5 i na kazdym to samo w tym zakresie predkosci Jeżdze na 18''/235/40. Skrzynia biegów malual 5. Proszę Kolegów o pomoc .
turdzi Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Entreri a nie wynika to bardziej z obrotow silnika ?
Entreri Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Opublikowano 13 Lipca 2009 Wlasnie sprawdzalem to na roznych biegach tak zeby byly rozne predkosci obrotow i to samo na kazdym z biegow 3,4,5[br]Dopisany: 13 Lipiec 2009, 09:51_________________________________________________Wyglad na to ze powinienem umiescic ten temat w dziale zawieszenia sorry Koledzy za niedopatrzenie.
turdzi Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Czy ja wiem Audi to jak na razie jedyna mi znana marka ktorej auta maja problemy z nieokreslonymi wibracjami nie dajacymi sie w zaden sposob zjdjagnozowac
Daimos Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 na początek poduszki silnika do sprawdzenia przyczyną może być też dwumas, pompowtryskiwacze :gwizdanie:
ste1 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 Mialem cos podobnego, wymienilem drazki kierownicze i pomoglo
domelq Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 jak nie zależnie od obrotów to mogą byc felgi opony a jak nie to od zawiechy
gooralos Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 zacznij od oglądnięcia kol, sprawdź czy felgi proste, wyważone, czy nie są po wewnętrznej stronie zabrudzone
migdalek1985 Opublikowano 18 Lipca 2009 Opublikowano 18 Lipca 2009 Przy takim szarpaniu silnikiem to jedyna możliwością jest dwumas tez mi to kiedyś dolegało. Powiedz mi czy nie zwiększałeś mocy silnika ? Uszkodzony wtrysk tez wywołałby szapanie ale o dynamicznej jeździe to już nie ma mowy.
Entreri Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Przez pewien czas mnie nie bylo - urlop . Ale Koledzy powaznie wzialem sie za te drgania i tak: 1. Wyprostowalem felgi i wywazylem - praktycznie nic to nie dalo drgania nadal pozostaly co wiecej po przejechaniu ok 1000km pojawily sie nowe w zakresie od 40-70 km/h. 2. Pojechalem do jeszcze jednego mechanika postawil na przeguby wewnetrzne, wiec wymienilismy i od tamtej pory auto poprostu plynie!! zero jakich kolwiek wibracji. Z tego co rozmawialem to bardzo czesto zdaza sie ze te przeguby sie wyrabiaja. Dzieki za pomoc Koledzy pozdro
element Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Ja obstawiam pompowtryskiwacze Właśnie sam będę je wymieniał, u mnie nie chodzi o predkość tylko raczej o obroty miedzy 1800 a 2200. sprawdzałem już poduszki, zawieszenie, nawet rozkrecałem silnik i sprawdzałem kolo dwumasowe, pada na pompowtryski. Bałem się tego jak ch...ra ale niestety trzeba będize wyłożyć z 4-5 kafli. Miej nadzieję, ze u Ciebie to nie to.
Grzesiek234 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 A sprawdzałeś wydech, ja miałem podobnie przymierzałem się do dwumasa ale wymieniłem plecionkę i po sprawie -drgania znikneły. Jej oglądanie właściwie nic nie daje bo u mnie wyglądała jak nowa - trzeba wymienić żeby się przekonać.
kazuyaet Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Witam JA mam podobny problem u mnie drgania zaczynają sie od 120 km/h w góre. Drgania są bardziej odczuwalne na gładkiej nawierzchni. na koleinach można powiedziec ze sie nie odczuwa. przy 120 na zgaszonym silniku te samdrgania. Drążek zmiany biegów nie lata ale jak trzyma sie reke na nim to czuje sie wibracje.
element Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Jeśli byłaby to plecionka trzęsło by tez na postoju, to tylko podczas jazdy. a ile kosztuje plecionka? Rozkręciliśmy silnik by dobrać się do kola dwumasowego i sprzęgła, wszystko ok ,natomiast przy przęglądaniu wtrysków wyszło, że ktoś przy nich grzebał i je juz regenerował. Dlatego podejrzenie na nie. teraz czytając posty, wydaje mi się, że kazdy ma problem z wtryskami
kazuyaet Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 U mnie problem z drganiami nawet jest jak przy 120 zgasze silnik. Zreszta każdy może to sobie przetestować to wykluczy np. wtryski. A mampytanie czy jak sie zgasi silnik to czy nadal mogą dochodzić drgania od skrzyni biegów i koła dwumasowego.
bobek80081 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 U mnie panowie jest tak: koła wyważone felgi proste ale od 80km/h zaczyna się padaka drgania kiery i całej budy :kwasny:ja stawiam na opony fulda carat exelero 225/17/45.Czytałem gdzieś że są trefne moje akurat made in china.Ale jak to nie bedą opony to powidzcie od czego zacząć.Jutro zmienie na zimówki na ori felach 15,zobaczymy. .Widze że możliwości jest wieleeeee.......
turdzi Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 bobek80081 w twoim przypadku stawiam na przeguby
bobek80081 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 A jest jakaś możliwość sprawdzenia przegłubów czy aby napewno to ich winna?Bo to napewno nie tani element a nikt nie chce pieniędzy wyrzucać w błoto
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się