Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wasze przebiegi w dieslach 1.9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Audi mam od niedawna kupiłem z przebiegiem 210 000 i jak widać ma tyle co ma (tak mi sie wydaje) sprawdzane było w serwisie VW i ostatni przeglad miało na 206 w grudniu 2010 wiec chyba przebieg jest ok.

Opublikowano

Od stycznia mam A4 B5 Avant z silnikiem AFN z przebiegiem 196 tyś km. Przebieg pewny, sprawdzany w serwisie. Jak dotychczas auto działa bez zarzutu. Oby tak dalej :good:

Opublikowano

Ja moim paździerzem zrobiłem już 100k km :naughty:

Jedynie co się popsuło to sprężynki w pompie wtryskowej.

A tak wymieniam tylko części eksploatacyjne :good:

Opublikowano

U mnie 228 000 i pewnie drugie tyle w bagażniku. Autko się mocno poci i zbliża się chyba większa robotka w silniku :confused4:

Opublikowano

nie martw się nie potrzebnie na zapas, do puki od wymiany do wymiany nie dolewasz więcej niż 0,4L ja bym olał pocenie

Opublikowano

1996 r AFN , 316 tys km

silnik OK

zawieszenie masakra !

Opublikowano

nie martw się nie potrzebnie na zapas, do puki od wymiany do wymiany nie dolewasz więcej niż 0,4L ja bym olał pocenie

Hm...A jak dolałem już 1L po 8 tys...? ;(
Opublikowano

nie martw się nie potrzebnie na zapas, do puki od wymiany do wymiany nie dolewasz więcej niż 0,4L ja bym olał pocenie

Hm...A jak dolałem już 1L po 8 tys...? ;(

uważasz, to za tragedię?

Opublikowano

Co nie które auta biorą około litra na 10 tys także bym nie panikował, ale ostrożności nigdy za wiele. Ja do swojej na 12 tys wlałem 0.5 L a przebieg wysnoi 243 tys

Opublikowano

Ja w swojej dolewam od 05-1l oliwy na 15 tyś km, wszystko zależy od stylu jazdy. Przebieg to magiczne ~290 tyś km (na liczniku :kox: )

z obserwacji po maską to gdzieś się lekko poci, no i turbulum troszkę zaczyna kuleć, ale jeszcze ponad 300 tyś pociągnie :decayed:

Opublikowano

326 tys na liczniku i regenerowane turbo przy 300 i uszczelka pod glowica. Kupilem jak mial 200tys. Robilem hmm w sumie to nic poza eksploatacja i nigdy mnie nie zawiodl. Wymieniam oryg badz 1 zamiennik i tanio nie wychodzi ale coz smiga sie dobrze. Mysle ze jeszcze dlugo mi poslozy

Opublikowano

To prawda jezeli się dba o te auta to są naprawdę wdzięczne. Miałem też skodę oktavke 2001 rok 1.9 TDI 90 ps jeździła na taksówce od początku zrobiła 370 km bez żadnej awarii kompletnie żadnej (poza wymianą sprzęgła) auto było łatane 3/4 w trasie :cool1:

Opublikowano

To prawda jezeli się dba o te auta to są naprawdę wdzięczne. Miałem też skodę oktavke 2001 rok 1.9 TDI 90 ps jeździła na taksówce od początku zrobiła 370 km bez żadnej awarii kompletnie żadnej (poza wymianą sprzęgła) auto było łatane 3/4 w trasie :cool1:

czym zalewałeś silnik?

Opublikowano

To prawda jezeli się dba o te auta to są naprawdę wdzięczne. Miałem też skodę oktavke 2001 rok 1.9 TDI 90 ps jeździła na taksówce od początku zrobiła 370 km bez żadnej awarii kompletnie żadnej (poza wymianą sprzęgła) auto było łatane 3/4 w trasie :cool1:

żaden wyczyn. Wujek w pl polonezem caro gsi zrobił 380 tk. Na lpg z bagażnikiem na dachu i przyczepą prawie zawsze przeładowaną. Żadnych poważnych awarii oprucz pierduł. Olej lotos pół syntetyk. I według niego jest to najlepsze auto na polskie drogi.
Opublikowano

To prawda jezeli się dba o te auta to są naprawdę wdzięczne. Miałem też skodę oktavke 2001 rok 1.9 TDI 90 ps jeździła na taksówce od początku zrobiła 370 km bez żadnej awarii kompletnie żadnej (poza wymianą sprzęgła) auto było łatane 3/4 w trasie :cool1:

żaden wyczyn. Wujek w pl polonezem caro gsi zrobił 380 tk. Na lpg z bagażnikiem na dachu i przyczepą prawie zawsze przeładowaną. Żadnych poważnych awarii oprucz pierduł. Olej lotos pół syntetyk. I według niego jest to najlepsze auto na polskie drogi.

gdyby nie rozjeżdzajacy sie tylny most :naughty:
Opublikowano

To prawda jezeli się dba o te auta to są naprawdę wdzięczne. Miałem też skodę oktavke 2001 rok 1.9 TDI 90 ps jeździła na taksówce od początku zrobiła 370 km bez żadnej awarii kompletnie żadnej (poza wymianą sprzęgła) auto było łatane 3/4 w trasie :cool1:

żaden wyczyn. Wujek w pl polonezem caro gsi zrobił 380 tk. Na lpg z bagażnikiem na dachu i przyczepą prawie zawsze przeładowaną. Żadnych poważnych awarii oprucz pierduł. Olej lotos pół syntetyk. I według niego jest to najlepsze auto na polskie drogi.

To chyba wygrał go w koło fortuny :polew: bo mój poprzedni samochód to polonez ATU plus 1.6. 180 000 i skończył na auto szrocie... Do dzisiaj mam koszmary
Opublikowano

jakby poldoloty były takie niezawodne to były by obok 80ek najchetniej kupowanym autem, a teraz to ciezko na drodze znaleść pewnie wysztkie 500tys juz zrobiły i dlatego :decayed: to ile musza mieć obecnie B3 i B4 :shocked:

Opublikowano

To prawda jezeli się dba o te auta to są naprawdę wdzięczne. Miałem też skodę oktavke 2001 rok 1.9 TDI 90 ps jeździła na taksówce od początku zrobiła 370 km bez żadnej awarii kompletnie żadnej (poza wymianą sprzęgła) auto było łatane 3/4 w trasie :cool1:

żaden wyczyn. Wujek w pl polonezem caro gsi zrobił 380 tk. Na lpg z bagażnikiem na dachu i przyczepą prawie zawsze przeładowaną. Żadnych poważnych awarii oprucz pierduł. Olej lotos pół syntetyk. I według niego jest to najlepsze auto na polskie drogi.

To chyba wygrał go w koło fortuny :polew: bo mój poprzedni samochód to polonez ATU plus 1.6. 180 000 i skończył na auto szrocie... Do dzisiaj mam koszmary

Nie wygrał a kupił w salonie. Wersja eksportowa(na kraje arabskie). A po drugie jak dbasz tak masz. A jeśli chodzi o most to wystarczyło go zalać od razu olejem gęstrzym niż norma i hulał jak złoto
Opublikowano

Mój ma 380k km i ma się dobrze. Olej Motul Specific.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...