hubtychy Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 234200 wydaje się w miarę realny ale nigdy nic nie wiadomo
zarzyk2 Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Audi mam od niedawna kupiłem z przebiegiem 210 000 i jak widać ma tyle co ma (tak mi sie wydaje) sprawdzane było w serwisie VW i ostatni przeglad miało na 206 w grudniu 2010 wiec chyba przebieg jest ok.
cysiu100 Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Od stycznia mam A4 B5 Avant z silnikiem AFN z przebiegiem 196 tyś km. Przebieg pewny, sprawdzany w serwisie. Jak dotychczas auto działa bez zarzutu. Oby tak dalej
Armi Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Ja moim paździerzem zrobiłem już 100k km Jedynie co się popsuło to sprężynki w pompie wtryskowej. A tak wymieniam tylko części eksploatacyjne
KacperA4 Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 U mnie 228 000 i pewnie drugie tyle w bagażniku. Autko się mocno poci i zbliża się chyba większa robotka w silniku
ciahciah Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 nie martw się nie potrzebnie na zapas, do puki od wymiany do wymiany nie dolewasz więcej niż 0,4L ja bym olał pocenie
bell23 Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 1996 r AFN , 316 tys km silnik OK zawieszenie masakra !
KacperA4 Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 nie martw się nie potrzebnie na zapas, do puki od wymiany do wymiany nie dolewasz więcej niż 0,4L ja bym olał pocenie Hm...A jak dolałem już 1L po 8 tys...? ;(
vdm Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 nie martw się nie potrzebnie na zapas, do puki od wymiany do wymiany nie dolewasz więcej niż 0,4L ja bym olał pocenie Hm...A jak dolałem już 1L po 8 tys...? ;( uważasz, to za tragedię?
krzychu-trn Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Co nie które auta biorą około litra na 10 tys także bym nie panikował, ale ostrożności nigdy za wiele. Ja do swojej na 12 tys wlałem 0.5 L a przebieg wysnoi 243 tys
vdm Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Ja w swojej dolewam od 05-1l oliwy na 15 tyś km, wszystko zależy od stylu jazdy. Przebieg to magiczne ~290 tyś km (na liczniku ) z obserwacji po maską to gdzieś się lekko poci, no i turbulum troszkę zaczyna kuleć, ale jeszcze ponad 300 tyś pociągnie
wicio82 Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 326 tys na liczniku i regenerowane turbo przy 300 i uszczelka pod glowica. Kupilem jak mial 200tys. Robilem hmm w sumie to nic poza eksploatacja i nigdy mnie nie zawiodl. Wymieniam oryg badz 1 zamiennik i tanio nie wychodzi ale coz smiga sie dobrze. Mysle ze jeszcze dlugo mi poslozy
krzychu-trn Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 To prawda jezeli się dba o te auta to są naprawdę wdzięczne. Miałem też skodę oktavke 2001 rok 1.9 TDI 90 ps jeździła na taksówce od początku zrobiła 370 km bez żadnej awarii kompletnie żadnej (poza wymianą sprzęgła) auto było łatane 3/4 w trasie
endriuu Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 To prawda jezeli się dba o te auta to są naprawdę wdzięczne. Miałem też skodę oktavke 2001 rok 1.9 TDI 90 ps jeździła na taksówce od początku zrobiła 370 km bez żadnej awarii kompletnie żadnej (poza wymianą sprzęgła) auto było łatane 3/4 w trasie czym zalewałeś silnik?
dariodario Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 To prawda jezeli się dba o te auta to są naprawdę wdzięczne. Miałem też skodę oktavke 2001 rok 1.9 TDI 90 ps jeździła na taksówce od początku zrobiła 370 km bez żadnej awarii kompletnie żadnej (poza wymianą sprzęgła) auto było łatane 3/4 w trasie żaden wyczyn. Wujek w pl polonezem caro gsi zrobił 380 tk. Na lpg z bagażnikiem na dachu i przyczepą prawie zawsze przeładowaną. Żadnych poważnych awarii oprucz pierduł. Olej lotos pół syntetyk. I według niego jest to najlepsze auto na polskie drogi.
Kowi87 Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 To prawda jezeli się dba o te auta to są naprawdę wdzięczne. Miałem też skodę oktavke 2001 rok 1.9 TDI 90 ps jeździła na taksówce od początku zrobiła 370 km bez żadnej awarii kompletnie żadnej (poza wymianą sprzęgła) auto było łatane 3/4 w trasie żaden wyczyn. Wujek w pl polonezem caro gsi zrobił 380 tk. Na lpg z bagażnikiem na dachu i przyczepą prawie zawsze przeładowaną. Żadnych poważnych awarii oprucz pierduł. Olej lotos pół syntetyk. I według niego jest to najlepsze auto na polskie drogi. gdyby nie rozjeżdzajacy sie tylny most
KacperA4 Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 To prawda jezeli się dba o te auta to są naprawdę wdzięczne. Miałem też skodę oktavke 2001 rok 1.9 TDI 90 ps jeździła na taksówce od początku zrobiła 370 km bez żadnej awarii kompletnie żadnej (poza wymianą sprzęgła) auto było łatane 3/4 w trasie żaden wyczyn. Wujek w pl polonezem caro gsi zrobił 380 tk. Na lpg z bagażnikiem na dachu i przyczepą prawie zawsze przeładowaną. Żadnych poważnych awarii oprucz pierduł. Olej lotos pół syntetyk. I według niego jest to najlepsze auto na polskie drogi. To chyba wygrał go w koło fortuny bo mój poprzedni samochód to polonez ATU plus 1.6. 180 000 i skończył na auto szrocie... Do dzisiaj mam koszmary
Kowi87 Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 jakby poldoloty były takie niezawodne to były by obok 80ek najchetniej kupowanym autem, a teraz to ciezko na drodze znaleść pewnie wysztkie 500tys juz zrobiły i dlatego to ile musza mieć obecnie B3 i B4
dariodario Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 To prawda jezeli się dba o te auta to są naprawdę wdzięczne. Miałem też skodę oktavke 2001 rok 1.9 TDI 90 ps jeździła na taksówce od początku zrobiła 370 km bez żadnej awarii kompletnie żadnej (poza wymianą sprzęgła) auto było łatane 3/4 w trasie żaden wyczyn. Wujek w pl polonezem caro gsi zrobił 380 tk. Na lpg z bagażnikiem na dachu i przyczepą prawie zawsze przeładowaną. Żadnych poważnych awarii oprucz pierduł. Olej lotos pół syntetyk. I według niego jest to najlepsze auto na polskie drogi. To chyba wygrał go w koło fortuny bo mój poprzedni samochód to polonez ATU plus 1.6. 180 000 i skończył na auto szrocie... Do dzisiaj mam koszmary Nie wygrał a kupił w salonie. Wersja eksportowa(na kraje arabskie). A po drugie jak dbasz tak masz. A jeśli chodzi o most to wystarczyło go zalać od razu olejem gęstrzym niż norma i hulał jak złoto
Pretor Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Mój ma 380k km i ma się dobrze. Olej Motul Specific.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się