Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wasze przebiegi w dieslach 1.9 TDI


qwert700

Rekomendowane odpowiedzi

Ja do tej pory jeździłem Audi 100[C4] 2,5 tdi 115KM '94 Rzędowa "5"-ka

Na budziku ma w tej chwili 350kkm-ale podejrzewam, że tyle to mogła mieć 10 lat temu;)

Spalanie w granicach 7-8 l

Oleju od wymiany do wymiany starczało :naughty:

W zimę trochę dłużej zakręcił ale odpalił:D przy ubiegłorocznych mega mrozach -30 st. miał już problemy:)

Może nowe świece żarowe i ori akumulator by mu trochę pomogły:)

Teraz przesiadłem się na A4 B6 1,9 tdi 130KM 2001r.

Niby jeden właściciel w Niemczech-po dokumentach wynika, że facet z '47 roku :tongue4:

Niby do końca serwisowany...Ostatni wpis trochę mi się nie podoba :polew:

Nie jeżdżony w Polsce. Zbiera się b.ładnie:)

na liczniku ma 220 tkm- ciekawe ile w rzeczywistości ma nalatane

A może ktoś wie czy w Siedlcach mógłbym sprawdzić historię auta? i potwierdzić autentyczność ksiązki serwisowej?

no i w przybliżeniu jaki to jest koszt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat dowiadywałem się w ASO Skody w Białej Podlaskiej, że jest taka możliwość, więc przypuszczam , że każdym ASO koncernu VW mogą to zrobić. Najlepiej przedzwonić i zapytać , żeby nie jechać na pałę. Swojego jeszcze nie sprawdzałem ale korci mnie :) U mnie na budziku 280 kkm, po sprowadzeniu w 2008 r było 233 kkm i wszelkie znaki na ziemi i niebie wskazują , że faktycznie tyle ma :)

Nie sprawdzisz chyba tylko auta z Włoch bo z tego co wiem to nie mają tam połaczenia z bazą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha to magia. Ja też jak kupiłem miałem 180 000km, ale ciągle szukam magika, który to potwierdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile by nie zrobili to i tak te auta są dość świeże. Helmut zrobi 200 tyś na autostradzie swoim autem i jeszcze sprzeda a my zrobimy nowym autem 100 tyś i auto padaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew: Helmut nie kupuje Diesla żeby robić nim 20tys rocznie:-) oni mają drogi i dojeżdżaja po 100 km do pracy..bo co to jest..przecież to 25min jazdy autostrada:-)

No trochę przesadziłeś - musiał by średnią mieć ponad 200km/h :kox:

A co do przebiegów to zgadzam się że wielką różnicę robi czy auto jeżdżone po DE czy np PL, czy używane głównie w mieście czy na autostradach. Moja matula ma u siebie 170 tyś oryginalnego przebiegu w fiaciorze brava z tym że 90 % po mieście trasy po 2-5 km po polskich drogach i ja bym autku spokojnie dał 300 k albo więcej po wyglądzie i zużyciu elementów wewnętrznych :) oglądałem taką samą padakę po 350k przebiegu w DE i wyglądała znacznie lepiej niż nasze 170k krajowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Lublinie tzn Kalinówka chca za sprawdzenie 100zł dzwoniłem kilkukrotnie i raz przy okazji byłem i pytałem za sprawdzenie 100zł czy jest historia to ok jeśli nie to 100 w plecy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No może trochę przesadziłem z tym, że w 25 min robią 100 km:) chociaż pewnie jeszcze lepsi się znajdą :>

Poza tym chyba nikt nie zaprzeczy, że w DE robią duuużoo większe przebiegi niż my..no i zgodzę się z przedmówcami, że auto z Niemiec z przebiegiem grubo ponad 200 tys będzie w lepszej kondycji niż nasze salonowe po 100tyś:) Sam miałem w domu Sienę z salonu...sprzedana po 9 latach ze 170 tyś przebiegiem...jak sobie przypomnę jak się nią jeździło...a jak teraz wsiadam do mojej 10-letniej a4 z dużo większym przebiegiem to niebo a ziemia...Audi aż się chce jeździć:D ale Audi to Audi i tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jeśli mam auto sprowadzone z przebiegiem około 220tys km ze wszystkimi wahaczami ori, pompa wody ori to istnieje szansa, że realny przebieg wynosi mniej niż 300 tys ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jeśli mam auto sprowadzone z przebiegiem około 220tys km ze wszystkimi wahaczami ori, pompa wody ori to istnieje szansa, że realny przebieg wynosi mniej niż 300 tys ?:)

to istnieje duże prawdopodobieństwo, że wymienisz je w najbliższym czasie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja :a4fan: obecnie 287 tys km, przebieg ori 200%, w Polsce od 2007 gdzie przejechała ok 103 tys km i dolne wahacze są jeszcze ori :decayed::naughty:

PS. w PL głownie śmiga po krajowej 6 a tu nie ma dziur :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi nie dawno zaczął ori banan z prawej stukać, dożył 244tys km, drugi dolny i jeden górny z tej strony jeszcze ori, prawa strona była mniej trwała bo przy 190tys jeden górny(a może to był dolny) przy skręcaniu popukiwał i tak jeździłem 2 lata i przez niego dolne padły szybciej...lepiej wymieniać od razu jak puka tylko tego, tym sposobem nie skrócimy życia pozostałych sprawnych, obecnie przy 260tys mam jeszcze 3 ori, a pozostałe wymieniałem już po dwa razy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na blacie 205k. ale napewno jest po lifcie (a ten co to robi to seryjnie około -50k robi :) tak że myśle ze około 255k km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega z Niemiec ma w B6 2004r. 1.9Tdi 131PS 398tyś.km na blacie, przebieg ori, auto śmiga 2-3 x w tyg., na długich trasach Munchen-Hamburg ,auto jezdzi jakby miało max.150tyś,km!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...