sieczek26 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 mam sprowadzoną a4 w czerwcu z niemiec na budziku ma 245.tyśi i zgodnie z książką srwissmańską oraz wszystkimi rachunkami z przepracowanych badań technicznych itp. natomiast widac zużycie materiałów na kierownicy i pedał gazu ktury jest z plastyku pękł ale i tak stan igła w porównaniu z innymi nie dymi i nic nie kopci silnik odpukac chodzi jak złoto !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tymonA4 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 witka ja w a4 miałem 450tys i palił na dotyk nie kopcił nie palił oleju ( bez remontu!!! ) po prostu nie ma co ukrywać 110KM rządzi ! mało ktura ma mniej te silniczki i wiecej trzymia Niemiec nie kupuje tdi po to żeby stało tylko by hulalo w rok 30 tys to jest nic razy 10 lat suma prosta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorp Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 B5 AFN 1999 udokumentowane rzeczywiste 268 tysięcy, od 153 tys u mnie. Wymieniam tylko części eksploatacyjne, tarcze przód, końcówki, tylne łożysko, filtry, oleje, paski. Teraz amorki z tyłu już telepią. Żadnych problemów z eksploatacją, zapalanie igła, oleju jeszcze nie dolałem, bez wycieków innych płynów. Na autostradzie wciąż katalogowe 205 km/h. Zepsuł się tylko termometr zewn temperatury i pompka od centralnego zamka. Teraz wreszcie grubsza sprawa. Wróciłem z 3 tygodniowego urlopu, Audisia postała nieużywana i zapiekły się kierownice w turbawce (chyba!). Ogfólnie - nie miałem lepszego auta! pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluesmen Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Siemacie ludzie. Przejechane faktycznie 280 000 km. Cóż...... trochę dymi, mówią koledzy ale dopiero jak dogonią. Ze dwa konie zabiła moja żona ale reszta stajni ciągnie i nie pije za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 moje AHU w 2007 miało 185k teraz ma 234k i hula az miło bierze śladowe ilości oleum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcys Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 jak kupiłem 121 teraz 162 tyś w rok i jest oki.w aso powieszieli że ładny egzemplaż ale ma jedną wade,nic jeszcze nie było robione,czego moge się teraz spodziewać :gwizdanie: :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wagi Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 W moim AJM-ie przy kupnie było 160tys. w ASO w Krk okazało sie ze ma 230tys! Ale silnik chodził jak szwajcar Rozmawiałem z serwisantem który ma ten sam model i przejechane 450tys....wiec nic tylko wsiadać i jechać :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin774 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Moja audica ma prawie 380000. Jest z 1995 roku z silnikiem "1Z". Mam nadzieję, że jeszcze nią sobie długo pobrykam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 U mnie najstarsi Indianie niewiedzą jaka jest prawda Po korekcjach wtrysków niby mało ale nie wieże w to Mam na blacie 152 tyśie Niedawno miałem sprawdzane przebieg canem i się zgadzał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
friday3 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 U mnie 260 tys., wnętrze idealne jaka prawda tego najstarsi górale nie wiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniSteel Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 U mnie 125 tys. już trzaśnięte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uneek Eth Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Model z grudnia 1999 roku - obecnie ma nalatane 245 000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej88 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Jak kupowałem w marcu to miała prawie 148, teraz ma 156 Obecnie więcej jeżdzę służbowym reno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drarek Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Cześć teraz ok 290 tyś jak kupiłem 1,5 roku temu to miał na liczniku 120 tyś. Po sprawdzeniu okazało się że ma 2x tyle ale wszystko działało idealnie wiec nie bałem się kupić. Oczywiście koleś który sprzedawał zaczął się głupio tłumaczyć że to nie on :gwizdanie: Do tej pory nie ma problemu. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek01 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 I na tym polega różnica zakupu w kraju lub w Germanach - jak weżmiesz niemieckie papiery od Niemca to nie kłamią - u nas każdy zaczyna od wciskania kitu - u mnie przy 182 tkm Niemcy wpisali w książkę że nie wykonano wymiany paska rozrządu z wykrzyknikiem i było to 200 % wiarygodne .Serwis wykonałem sam i leję i hulam I DBAM oto CO MAM .Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 leszcze 1996 - 1Z - 512 tysięcy (do 360k potwierdzone w bazie ASO) 1997 - AFN - 190 tysięcy (do 146k potwierdzone w bazie ASO) 1999 - AFN - 205 tysięcy (nie figuruje w bazie ASO, książka i stan wskazują na realne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman13 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 1996 -1Z - 298 tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolamarcin Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 A ja kupilem i mial niby 84.000 tys!po podlaczeniu pod kompa okazalo sie,ze ma 145.000 tys :(ale to chyba i tak dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 do 92tyś serwisowany w aso (po we własnym garażu ) teraz 172tyś i jest ok poza jednym przegubem który umarł i trza było wymienić na nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 u mnie teraz 205k km, przebieg ori, sprawdzony w ASO i odczytany ze sterownika silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się