poziek Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Opublikowano 21 Lutego 2010 a propo wyłączenia sondy 2 w sofcie, jak to można zrobić? poprzez VAG czy jakieś specjal interfejs? Czym grozi wyłączenie 2 sondy? to jest ingerencja w program więc VAG odpada...
peya81 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 U mnie patent działa, check się nie zaświeca, kat wycięty ponad 2tys, km temu, oszukiwacz się sprawdza
Blondi89 Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 U mnie sprawdziło się co innego - katalizator miałam zapchany, wiec ze środka wszystko zostało "wybite, wywiercone itp." (troche było z tym roboty), po czym został zamontowany spowrotem. Czyli podobnie jak zamontowanie rury i tej tulejki. Jezdze tak od 3 tyg. i wszystko gra :>
TomOskroba Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 wyłączenie drugiej sondy w sofcie... oczywiście ten soft to nic innego jak VAG ?
Łukasz13 Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 (edytowane) Nie, trzeba zgrać program ze sterownika , zmodyfikować i wgrać z powrotem. Edytowane 27 Lipca 2016 przez ?ukasz13 1
TomOskroba Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 odświeżam temat.. juz mam osobe która ogarnie mi kata, cena naprawdę adekwatna do roboty ... mówił że już kilka razy robił patent z tulejką i było wszystko ok, tylko przy przepalaniu oleju kopci na niebiesko, nie macie z tym problemu ? nie zabrali komuś dowodu ? .... musze załatwić sobie taką tulejkę, czy ktoś może mi podać link do jakiejś ? nie to żebym leciał na łatwiznę... poprostu nie chce kupić złej i tracić na darmo czas z góry dziękuję, pozdrawiam.
Radeksc Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 http://allegro.pl/emulator-drugiej-sondy-lambda-mosiadz-katowy-i6322512219.htmlJeżdże na takiej rok i ani razu checka nie wywalił
TomOskroba Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 http://allegro.pl/emulator-drugiej-sondy-lambda-mosiadz-katowy-i6322512219.htmlJeżdże na takiej rok i ani razu checka nie wywalił nie ma znaczenia czy to alt czy 1.8T ? dzieki za link !
Radeksc Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Nie ma, o ile masz sondę z gwintem M18x1.5, ale pewnie to samo jak 1.8T Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
TomOskroba Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 dzieki ziom zaraz będę zamawiał... tylko czy na 100% gwint jest ten sam ?
orionek65 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Też kupiłem emulator kątowy i ani razu checka nie było więc polecam.
TomOskroba Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 już zamówione, w przyszłym tygodniu będzie po robocie, zdam relacje no i odrazu odświeżę stary temat apropo ubogiej mieszanki pozdrawiam 1
Buchido Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam OLO_GDA, jakieś postępy w sprawie tulejki? Bo byłbym szczerze zainteresowany, jak najszybciej się da, drażni mnie juz pomarańczowa lampka. Pozdr. tulejka wmontowana. trwają testy Około 3-4 dni powinniście pojeździć i potem sprawdzić błędy na VAGu. Witam, ja mam ten sam problem. Od mechanika się dowiedziałem, że mam wycięty katalizator po poprzednim właścicielu. Moje auto to B62002 avant 1.8T 150KM. Po wykasowaniu błędów kontrolka się zapala różnie, raz po 100 km innym razem 150 km. Błędy to właśnie sonda lambda (obroty chodzą czysto nie faluje nic), kolejny błąd to powietrze wtórne i trzeci przepływomierz. Znajomi polecają mi jakiś emulator 2sondy, a mechanik który ostatnio naprawia mi drobne usterki doradził wstawić katalizator za około 700 zł lub zrobić mapowanie i dostrajanie komputera.... Podobno, jak się przejechali około 50-60 km, że turbina jakby chciała ale odpuszcza i ma samochód nie 150KM tylko maks 130 (maja porównanie podobnych silników i modeli audi jak mój. Czy doradzacie: 1. Wstawić katalizator i liczyć, że samochód zacznie zachowywać się jak seryjny 2. Wstawić wspomnianą jakąś rurę ze stali nierdzewnej 3. Czy może jakiś dobry magik od komputerów audi w warszawie za nieduże pieniądze. Zależy mi na tym by kontrolka się nie zapalała i ewentualnie wróciła moc jak z fabryki Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez Buchido
TomOskroba Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 no przecież koledzy napisali że emulator kątowy spisuje się na medal wiec moze zrób tak samo ? instalowanie nowego kata to kosztowny zabieg
krzysiekml Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 polecam mapowanie w tym przypadku czyli opcja nr.3 i sprawdzenie reszty osprzętu silnika
Buchido Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 polecam mapowanie w tym przypadku czyli opcja nr.3 i sprawdzenie reszty osprzętu silnika A czy w porownaniu do nowego kata czy wymianie czegos na oszukanie systemu, jak stoi cenowo mapowanie? Może coś w okolicach warszawy, sama warszawa? Macie jakieś namiary koledzy?
Kruk_89 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) z wawy nie znam z białego za to robi coś takiego za nie duże pieniądze 200-300zł+ koszt twojego dojazdu. Chodzi mi o wyłączenie drugiej sądy. Popytaj na wawie jakie są ceny i zobaczysz co lepiej się tobie opłaca Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez Kruk_89
Buchido Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 z wawy nie znam z białego za to robi coś takiego za nie duże pieniądze 200-300zł+ koszt twojego dojazdu. Chodzi mi o wyłączenie drugiej sądy. Popytaj na wawie jakie są ceny i zobaczysz co lepiej się tobie opłaca W Warszawie ceny z tego co sie orientuje to zaczynają sie od 800zł za chip tuning do nawet 1100zł+ w firmie V-Tech :/. Chodzi mi czy ktoś w miarę po znajomości i dobrze by wykonał taka usługę. Jeżdżę na gas więc koszty dojazdu nie są zbyt wysokie, bardziej cena eksploatacyjne
Kruk_89 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 no tu mówię aby o samym usunięciu sąd z programu tak że komp nie sypię potem błędami bez żadnych chip tuningów bo w wolno ssaku nie ma raczej sensu (mówię o sobie).
Buchido Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 no tu mówię aby o samym usunięciu sąd z programu tak że komp nie sypię potem błędami bez żadnych chip tuningów bo w wolno ssaku nie ma raczej sensu (mówię o sobie). Po czymś takim moc silnika bedzie jak z fabryki i spalanie nie wzrosnie dwukrotnie jak sie to wyłączy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się