Wojtek_A4 Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 fajnie wygląda teraz ... skoro mowisz ze jest w miare komfortowo to chyba zdecyduje sie na FK.. teraz tylko zaluje ze nie kupiłem na allegro jak był po 829zl,.... gdzie mozna teraz to najtaniej kupici i za ile ? Ja właśnie kupiłem za 829zł. Cena śmieszna. Sloid- Nie pamiętam szczerze mówiąc. Raczej -40.
mystic.pl Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 A co powiecie na takie rozwiązanie. Aktualnie w mojej pszczółce mam zawias ori 1BE (nie s-linowy). Amorki się kończą więc pomyślałem nabyć drogą kupna zestaw springi+amorki, EIBACH PRO-SYSTEM do 3.0 z quattro: http://www.prince.com.pl/go/_info/index.php?user_id=303193&lang=pl&form[c1]=1&form[c2]=3&form[c3]=1263&idc=1_3_1263&page=2 i teraz mam pytanie, czy amory z kita Eibach'a bedą dobrze banglać ze springami -20mm od ori 1BE. Myślałem w zimie pojeździć na ori springach 1BE + amory eibach, a na lato zejść na -30mm na zestawie Pro-system Eibach. Co o tym myślicie, nie zajade tych amorów z ori springami ? Czy kit jest na tyle dokładnie dobrany, że będzie to ryzykowne ?
variocustoms Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Po co te kombinacje dla -10 mm, to nie ma sensu, Eibach Pro System nie jest aż tak niski ani twardy żeby w zimę na nim nie śmigać, ja miałem hardcorowego Teina i zimą było super http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_b7_tein_super_street_damper_fotostory_by_variotech_b6_tez_podejdzie-t52313.0.html Im więcej kombinacji z doborem amorków i springów tym więcej możliwości pogorszenia trakcji
fotograf87 Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Opublikowano 21 Listopada 2009 a ja ostatecznie znalazlem cały komplet s-line po 400km przebiegu (co jest nie do uwierzenia, a jednak prawda) amorki, sprezyny, odboje koles wyjechal z salonu autem i od razu założył gwint. A wyjety komplet przelezał na strychu 2 lata . Tak wiec montaz w poniedzialek
mystic.pl Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 @vario-tech, przeczytałem twój temat, thx za linka, ale jakoś gwint mi nie podchodzi za bardzo. Więc nie wiem już co wybrać. Chodzi mi zarówno o dobrą trakcję, ale nie kosztem wygody. No i mam obawy, że jak zapakuję moje 2 kobitki + pełen bagażnik + box z nartami to będzie mocno siedzieć tył w szczególności. Na obecnym zawiasie jest oki nawet, tylko amory mają już tylko 53-54% skuteczności, a i myślę że zdziebko za miękkie były. Nie zależy mi bardzo na dużym zwisie, a wręcz taki jaki jest, jest ok. Niestety nie ma kitów eibacha na -20 w kpl z amorami. W asowskie amory 1BE nie chcę się już pakować bo w sumie wykazują małą żywotność, moje mają obecnie 82kkm i podbijają już mocno, co wyklucza maksymalne obciążenie auta. Może w amorki 1BV od s-line zainwestować, tylko czy cena w aso jest adekwatna do jakości i żywotności? Możesz polecić jakieś dobre do springów -20, które udźwigną kobyłę 3.0 [ASB], dodatkowo quattro w avancie + dwie łanie na tylnym siedzeniu + pełen kufer + box z nartami. Ten Pro-system by mi pasił gdyby był na -20mm, a tak mam obawy czy zda egzamin w górskich warunkach. Zimówki mam na 17".
variocustoms Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Bilstein ma bardzo dobre amorki + springi S-line (-20 mm) to jedyna alternatywa do gwintu jeżeli chcesz mieć tylko lekkie obniżenie, twardsze amorki zapobiegają dużemu siadaniu, ja na bardzo niskim ustawieniu gwintu w 5 osób po Bukowinie śmigałem i nie miałem problemów z darciem bebechami po asfalcie
mystic.pl Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 No właśnie też doszedłem do tego, że chyba BILSTEIN dobrze by spasiły. Czytałem bdb opinie o tych amorach na innych forach. Brałem pod uwagę również Monroe Reflex, ale różnie bywa z ich jakością, a i ludziska mają problem z wyegzekwowaniem gwarancji, która niby jest na 3 lata, a w rzeczywistości wychodzi inaczej. Możesz polecić jakieś konkretne ? Z góry thx's za pomoc.
variocustoms Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Szukaj w katalogu Bilsteina, co do Monroe to byłem z nich zadowolony i nie miałemz nimi żadnych problemów
mystic.pl Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Wybór chyba padnie na BILSTEIN B6 Sport. Mają charakterystykę obniżenia do -30mm, także z 1BE powinny zabanglać . Trochę drogo, ale przynajmniej odpadnie zakup nowych springów, więc obniżenie pozostanie na satysfakcjonującym mnie poziomie.
mystic.pl Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 THX's @vario za cenne wskazówki.
Cristoforo Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 ogolnie bilstein b6 sport nie jest do obnizenia ale mozna go w zerkopolu ustawić rozmawiałem telefonicznie z zerkopolem to powiedzieli ze moga ustawic charakterystyke do -30mm, zapytałem sie gdybym zamontował do b6 -35mm to czy gwarancja to uwzgledni to powiedział mi, ze gwarancja jest na dwa lata ale oni i tak dojdą do tego czy było obnizenie czy nie, wiec wiem o co mu chodziło sa rozne teorie do b6 obnizac czy nie ja i tak zapodam do siebie bila ale chyba b8 lub przerobie b6 najwazniejsze ze jest serwis a to mega duzy plus
variocustoms Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Zerkopol jest już długo na rynku więc można im ufać
mystic.pl Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Ja pisałem do www.amortyzatory.net Poprosiłem o dobranie amortyzatorów konkretnie do mojego auta. Podałem dokładne dane z VINem bez 6 ostatnich cyfr, typ zawiasu czyli 1BE -20mm Dostałem Odpowiedź: Amortyzator BILSTEIN B6 sport obniżenie do 30mmm max, cena .... Pytam: W quattro tył jest cięższy o ok. 20 kg w stosunku do zwykłego avanta - czy na pewno będą dobrze dobrane ? Czy w komplecie są odboje i osłony ? Odp: Amortyzatory dobierane do modelu: Audi A4 3.0 tdi [233PS] Quattro Avant - zalecane oryginalne osłony i odboje Audi Pytam: Proszę jeszcze o info jaki jest okres i od kiedy leci gwarancja, tj. od daty zakupu czy daty montażu np. w ASO Audi ? Odp: data montażu Wobec tego co @Cristoforo napisałeś, nabrałem wątpliwości, czy mogę je montować od razu, czy oni mają mi ustawiać charakterystykę ? Tylko nie bardzo rozumiem w jaki sposób mieli by to zrobić, skoro amory nie mają regulacji. Przez stronę bilstein.de wyszukuje te same amory o których myślałem i również mi polecili w amortyzatory.net: Przód: BE5-B978 Shock Absorber BILSTEIN - B6 SPORT 1 149,00 EUR / Piece (excl. VAT) Fitting Position Front Axle, Spring-bearing Damper, Gas Pressure, Monotube, Top pin, Bottom Fork Tył: BE5-B979 Shock Absorber BILSTEIN - B6 SPORT 1 132,00 EUR / Piece (excl. VAT) Fitting Position Rear Axle, Gas Pressure, Monotube, Bottom eye, Top pin Cena w PL dużo korzystniejsza za szt.
Cristoforo Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Zerkopol jest głównym przedstawicielem firmy bilstein jak również głównym serwisem w Polsce przypominam amortyzator bilstein b6 (w sumie jest to nazwa handlowa) jest przystosowany do zawiesznia nie obniżonego ale o charakterystyce sportowej, b6 można regulować, wydłużać, skracać, przerabiać na gwint ale w autoryzowanym serwisie, ma do tego odpowiednie maszyny i ludzi. więc są ludzie, którzy śmigają na b6 -30-35mm i nie narzekają ale te amorki nie są przygotowane do takiej pracy b8 ma taką samą charakterystykę tłumienia jak b6 ale jest przygotowany do -40mm i krótszy o -20mm od seryjnego bardzo ważne jest dobranie sprężyny do tego amortyzatora b12 jest to b8 wpołączeniu najczęściej sprężyna H&R jeden będzie śmigał na b6-40mm i przeżyje to dwa lata bo zależy to od budowy zawieszenia,stanu po jakich drogach śmiga,sprężyny a drugiemu pierwszy strzał w noc poślubną dziewczyna oznajmi ,że będą mieć maleństwo
mystic.pl Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Czyli rozumiem, że B6 Sport można zamówić w Zerkopolu, i w zamówieniu zaznaczyć aby ustawili pod -20 i sprężynę ori 1BE, wtedy z gwarancją nie powinno być problemu. EDIT: Aha i jeszcze jedno, przecież A4 B7 3.0 tdi Q, seryjnie jest na 1BE czyli -20, w opcji można zamówić zawias s-line 1BV, który też jest -20. Więc skoro 1BE to seria w tym modelu, a strona webkat Bilsteina zaleca do tego konkretnego modelu dokładnie te amory, które podałem powyżej to chyba automatycznie eliminuje konieczność regulacji ich charakterystyki dostosowanej do -20mm.
Cristoforo Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Czyli rozumiem, że B6 Sport można zamówić w Zerkopolu, i w zamówieniu zaznaczyć aby ustawili pod -20 i sprężynę ori 1BE, wtedy z gwarancją nie powinno być problemu. zerkopol da ci 2 lata gwarancji których i tak nie wykozystasz zadzwoń do nich i pogadaj możesz sobie go jeszcze utwardzić lub bardziej zmiękczyć
variocustoms Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Ja mam problem z zawiasem do Lexa, ale znalazl sie Bilstein B8 ze springami za drobne 4500 wiec bede smigal na wytluczonych ori, o dziwo b8 ze sprezyna wyszedl taniej niz b6 bez sprezyny
mystic.pl Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Coś mi się wydaje, że Zerkopol nad interpretuje specyfikację producenta . Skoro webkat Bilsteina wprost zaleca te amory do konkretnego modelu audi, biorąc pod uwagę typ silnika, napęd, typ nadwozia i rodzaj zawieszenia oraz dodatkowo nie zamieszcza w specyfikacji informacji o konieczności dostosowania amorów do zawieszenia występującego seryjnie w tym konkretnym modelu auta, to nie rozumiem dlaczego Zerkopol wymaga dodatkowej regulacji amortyzatorów aby warunki gwarancji zostały zachowane Producent w prost podaje, że B6 Sport posiadają charakterystykę do -30mm.
Cristoforo Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Jednorurowy gazowy wysokociśnieniowy amortyzator sportowy do samochodów osobowych, terenowych i dostawczych wyposażonych w seryjne zawieszenie (nie obniżone), Charakteryst. tłumienia przystosowana do agresywnego typu jazdy, Dobry dla wymagających kierowców oraz jazdy sportowej po ulicy, Znacznie poprawia bezpieczeństwo oraz parametry jezdne samochodu. to masz na oficjalnej stronie Zerkopolu Zerkopol to Polska a nie Niemcy w Niemczech firma Weitec daje dwa lub trzy lata gwarancji a w Polsce tylko rok ceny w Zerkopolu też są zaporowe ale chłopaki jakos muszą żyć[br]Dopisany: 24 Listopad 2009, 10:53_________________________________________________ja jestem ciekaw czy zawiecha ori -20mm ma tylko krótsza sprężynę i wzmocniony amortyzator czy też dodatkowo amortyzator jest krótszy zakładają do b6 -20-40mm ale to skraca ich żywotność jeśli ktoś planuje jeździć na takim zestawie wiele lat to będzie lipa najlepiej aby b6 przerobić to koszt 150zł od jednego amorka w połączeniu z cena w Zerkopolu to robi sie zaporowa cena
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się