mystic.pl Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 @Cristoforo nie obraź się, ale podajesz jakieś sprzeczne i nie sprawdzone informacje.
Cristoforo Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 nie kumam co podałem sprzecznego???? ja nic nie pisałem o karcie gwarancyjnej
mystic.pl Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Zerkopol to Polska a nie Niemcy w Niemczech firma Weitec daje dwa lub trzy lata gwarancji a w Polsce tylko rok Napisałeś, wcześniej, że w Polsce oficjalnym przedstawicielem jest Zerkopol i że daje tylko rok gwarancji. Ja nigdzie na stronach Bilstein.com nie znalazłem informacji, aby Zerkopol był oficjalnym przedstawicielem na PL. Inne firmy, które mają w ofercie amory bilsteina, w kartach gwarancyjnych mają wpisane 2 lata gwarancji producenta. EDIT: Sorki, faktycznie pisałeś o Weitecu, jednak można było odnieść wrażenie, że chodzi o Bilsteina. Zwracam honor. EDIT 2: Oficjalnym importerem Bilsteina na Polskę jest firma IHR GmbH z oddziałem w Warszawie. Zerkopol nigdy nie był autoryzowanym importerem, a tylko autoryzowanym punktem serwisowym w PL. Firma IHR nie dopuszcza do zmiany charakterystyki, ani do żadnej ingerencji w budowę amortyzatora, co wiąże się z automatyczną utratą gwarancji, nawet jeśli taka zmiana miała by miejsce w autoryzowanym punkcie serwisowym tj. firmie Zerkopol. Amortyzatory dobrane przez webkat Bilsteina do konkretnego modelu samochodu, są opracowane konkretnie do zawieszenia danego typu auta. Taką informację można uzyskać w firmie IHR.
Cristoforo Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Zerkopol to Polska a nie Niemcy w Niemczech firma Weitec daje dwa lub trzy lata gwarancji a w Polsce tylko rok Napisałeś, wcześniej, że w Polsce oficjalnym przedstawicielem jest Zerkopol i że daje tylko rok gwarancji. Ja nigdzie na stronach Bilstein.com nie znalazłem informacji, aby Zerkopol był oficjalnym przedstawicielem na PL. Inne firmy, które mają w ofercie amory bilsteina, w kartach gwarancyjnych mają wpisane 2 lata gwarancji producenta. EDIT: Sorki, faktycznie pisałeś o Weitecu, jednak można było odnieść wrażenie, że chodzi o Bilsteina. Zwracam honor. EDIT 2: Oficjalnym importerem Bilsteina na Polskę jest firma IHR GmbH z oddziałem w Warszawie. Zerkopol nigdy nie był autoryzowanym importerem, a tylko autoryzowanym punktem serwisowym w PL. Firma IHR nie dopuszcza do zmiany charakterystyki, ani do żadnej ingerencji w budowę amortyzatora, co wiąże się z automatyczną utratą gwarancji, nawet jeśli taka zmiana miała by miejsce w autoryzowanym punkcie serwisowym tj. firmie Zerkopol. Amortyzatory dobrane przez webkat Bilsteina do konkretnego modelu samochodu, są opracowane konkretnie do zawieszenia danego typu auta. Taką informację można uzyskać w firmie IHR. :good:
mystic.pl Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Zamówiłem te Bilsteiny B6 Sport. Cały kpl do mojej niuni wyszedł w dość atrakcyjnej cenie bo "zaledwie" 1756 złociszy + koszta wysyłki :gwizdanie:.
Cristoforo Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Zamówiłem te Bilsteiny B6 Sport. Cały kpl do mojej niuni wyszedł w dość atrakcyjnej cenie bo "zaledwie" 1756 złociszy + koszta wysyłki :gwizdanie:. gdzie zamówiłeś za taka cene????????????????????????????????
mystic.pl Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Pisałem wcześniej www.amortyzatory.net bardzo miły Pan, z rozmowy wywnioskowałem, że człowiek zna się na rzeczy. Akurat miał jeden komplet dokładnie tych, które Bilstein przewiduje do mojej furmanki. Na czwartek będą u mnie.
mystic.pl Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Na pewno dam info tutaj. Chcę wymienić całą zawiechę i układ hamulcowy. Tarcze Zimmermana już mam na przód i tył, amory będą w czwartek, jeszcze tylko szukam kompletu wahaczy Lemfordera , ale do B7 ciężko znaleźć cały kpl w dobrej cenie. mam nadzieję, że w styczniu uda mi się wszystko swapnąć za jednym razem, bo nie chcę dwa razy geometrii i zbieżności ustawiać, tak że w styczniu Austria a w lutym Włochy na nowym zawiasie zaliczę a będzie miało co robic :gwizdanie: PS. Przy okazji może ktoś podać z etki numerek kpl stabilizatora tylnego z rs4 avant B7 ?
variocustoms Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Co do stabilizatora użyj cały wątek jest na forum
mystic.pl Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Co do stabilizatora użyj cały wątek jest na forum Już znalazłem. Tym czasem przyszły Bilsteiny :gwizdanie:: Jak będzie kompletny stabilizator od RS'a, montuję całość
Sloid Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Czy ktoś ma namiary na taniego sprzedawce FK w PL? Rozważam zawias z s-line, ale fk powinien dać lepsze prowadzenie a cena raczej nie jest wysoka. Troszke boje się -30mm bo już na serii w W-wa krawężniki pokonuje z prędkością ślimaka, ale czego się nie robi dla lepszego prowadzenia... Zadzwoniłem do kolesia, który ma dużo FK na allegro i powiedział, że FK nie robi do QUATTRO 1. Czy to prawda? 2. jeśli tak, to czy jest jakas alternatywa w podobnych pieniądzach?
Cristoforo Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Czy ktoś ma namiary na taniego sprzedawce FK w PL? Rozważam zawias z s-line, ale fk powinien dać lepsze prowadzenie a cena raczej nie jest wysoka. Troszke boje się -30mm bo już na serii w W-wa krawężniki pokonuje z prędkością ślimaka, ale czego się nie robi dla lepszego prowadzenia... Zadzwoniłem do kolesia, który ma dużo FK na allegro i powiedział, że FK nie robi do QUATTRO 1. Czy to prawda? 2. jeśli tak, to czy jest jakas alternatywa w podobnych pieniądzach? zapodaj sobie bilsteina b8 jesli chcesz miec pewne prowadzenie i sprezyny eibach pro kit -30mm
Sloid Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 http://www.fk-automotive.de/websale7/ - chyba nie wiedział co mówi bo ja wyraźnie widze napisane QUATTRO. B6 + eibach to droższa zabawa a do lata musze jeszcze kupić felgi w racjonalnym rozmiarze i prysnąć w kolor dokładki, żeby auto jakoś wyglądało no i w audio by się przydało zainwestować, chociaż to nie jest najważniejsze bo BOSE gra na pomiędzy zadowalająco a słabo, więc może zostać póki co. Mam wielki dylemat co z tym zawiasem zrobić
variocustoms Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Cristoforo masz rację, koszt amorków ok 1800 Zł + Eibach 900 Zł w przybliżeniu
Cristoforo Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 ja w tym bilsteinie juz trochę siedzę na czytałem sie sporo i wypytałem masę ludzi konkluzja i wnioski są takie tylko i wyłącznie b8 do obniżenia jeśli chcesz latać bezpiecznie i długo b6 możesz przerobić w zerkopolu na b8 lub ogolnie wzmocnić b6 do ciężkich aut b6+eibach pro kit nie nadaje sie i długo nie posłuży zerkopol i tak będzie obstawał aby sprzedać Ci b6 maja jakiś w tym duzy interes [br]Dopisany: 10 Grudzień 2009, 15:15_________________________________________________ w Prince ? tak a co???????????????????????? znasz ich???????????????????[br]Dopisany: 10 Grudzień 2009, 15:15_________________________________________________najlepiej to kupić kpl zestaw b12 sprezyna H&R niebieska wiec srednio-twarda i amorek bilstein b8 do a4b5 avant ośka to koszt 2800zł
variocustoms Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Prince'a znam długo, kiedyś brałem od nich Sparco i Eibachy jak miałem firmę tuningową, sorry za OT co do Bilsteina polecam ściągnąć katalog i postudiować zalecenia producenta
fotograf87 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 tutaj macie fotki (strona 3) jak wygląda B7 na zestawie Eibach System Pro -30mm http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_avant_wykres_193km_i_400nm_eibach_system_pro-t90887.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się