MARCIN607 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Wiedzialem ze FLY zaraz tu wpadnie też czekałem Michał ma awers do 19 i do gwintu.
mrogal Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 ja bym nie ryzykował z gwintem jakiejś nieznanej firmy :gwizdanie: w każdym bądź razie mam nadzieję, że będzie ok ten gwint w B5 ma paru chlopakow w tym ja i wszyscy zadowoleni. ludzie sie ponauczali tylko h&r bilstein i koni a reszta kopa :gwizdanie:
wrclaguna Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2011 ja bym nie ryzykował z gwintem jakiejś nieznanej firmy :gwizdanie: w każdym bądź razie mam nadzieję, że będzie ok ten gwint w B5 ma paru chlopakow w tym ja i wszyscy zadowoleni. ludzie sie ponauczali tylko h&r bilstein i koni a reszta kopa :gwizdanie: Mowisz ze spoko sie jezdzi i zawiecha jest OK W sumie robiony gwint jest w Niemczech , certyfiakat TUV jestem dobrej mysli ze auto bedzie smigac Musze sie jeszcze spytac vario co o tym sadzi :>
I r o Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 miałem kiedyś supersporta w fordzie i było ja bym nie ryzykował z gwintem jakiejś nieznanej firmy :gwizdanie: w każdym bądź razie mam nadzieję, że będzie ok supersport może być nieznaną firmą dla nie uświadomionych w tej tematyce :gwizdanie:
Pucek Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 ja bym nie ryzykował z gwintem jakiejś nieznanej firmy :gwizdanie: w każdym bądź razie mam nadzieję, że będzie ok ten gwint w B5 ma paru chlopakow w tym ja i wszyscy zadowoleni. ludzie sie ponauczali tylko h&r bilstein i koni a reszta kopa :gwizdanie: Dokładnie, najwięcej gadają Ci którzy na tym nie jeździli A najbardziej rozpieprza mnie wypowiedź Tego Kolego ciekaw jestem jak Ci sie bedzie na tym jezdzic... ale moim zdaniem 19" + gwint tego typu nie nadaje sie na nasze drogi... i zrezygnujesz z niego. Zapraszam na śląsk, 19'' + gwint KW w b5 i jeździ się wygodniej niż na 1BV Niewiarygodne ale prawdziwe :gwizdanie:
bajk Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 miałem kiedyś supersporta w fordzie i było ja bym nie ryzykował z gwintem jakiejś nieznanej firmy :gwizdanie: w każdym bądź razie mam nadzieję, że będzie ok supersport może być nieznaną firmą dla nie uświadomionych w tej tematyce :gwizdanie: ehe.. jeszcze powiedz, że supersport jest górną półką i używają go profesjonaliści.
Pucek Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Bajk, oczywiście że nie jest, ale jest na pewno lepszym wyborem niż Ta Technix itp.
czester Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Spoko bedziemy testowac , po to kupilem bo malo opinii jest na temat tej firmy Rozumiem wszystkich ze firmy KW , WEITEC itp. sa OK Na pewno duzo mniej dalem niz na aukcji :gwizdanie: Czyli u mnie bedzie taki setup : - gwint ( to juz wiadomo ) - laczniki i stabilizatory przod i tyl RS4 Zobacze jak to bedzie popitalac na zakretach No to doradzcie jeszcze co z montazem na co zwrocic uwage przede wszystkim zwrócił bym uwagę na górne poduchy przednich amorów czy wypusty nie są powycierane [br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 12:22_________________________________________________ Rozumiem wszystkich ze firmy KW , WEITEC itp. sa OK Zależy dla kogo. Ja miałem w golfie zawieszenie: 1. Weitec- strasznie twarde było (sprężyny koloru zielonego) 2. HR - Bardziej miękkie choć i tak ciężko jechać po Wrocławiu 3. Eibach - Daje rade w miarę miekko i nisko jak na Polskie drogi. Jak nie założysz to sie nie przekonasz, trzeba samemu szlaki przecierać, niestety są to kosztowne wyprawy. Dla mnie eibachy są ciut ciut za miękkie myślę, że na H&R było by perfect, ale cena niestety 40% większa. Sorry za OT, ale jakie są objawy zużytych poduch ?
Ponior Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Stukanie na nierównościach, lub przy wieżdzaniu na krawężniki.
czester Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Stukanie na nierównościach, lub przy wieżdzaniu na krawężniki. Dzięki już wiem co mam do wymiany.
wrclaguna Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Poduszki amortyzatorow zamowione Przy okazji wymianka bedzie , cena nie taka straszna
mystic.pl Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Poduszki amortyzatorow zamowione Przy okazji wymianka bedzie , cena nie taka straszna niektórzy producenci na przykład Bilstein nie uznaje reklamacji jeśli wraz z nowymi amorami nie były montowane nowe poduchy, łoża i odboje
I r o Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 miałem kiedyś supersporta w fordzie i było ja bym nie ryzykował z gwintem jakiejś nieznanej firmy :gwizdanie: w każdym bądź razie mam nadzieję, że będzie ok supersport może być nieznaną firmą dla nie uświadomionych w tej tematyce :gwizdanie: ehe.. jeszcze powiedz, że supersport jest górną półką i używają go profesjonaliści. "profesjonaliści" = szerokie pojęcie zabierasz głos na temat, w którym nie masz zielonego pojęcia :gwizdanie: zakładając takie rozwiązanie to nikt nie powinien używać nic poza h&r, kw czy bilsteinem, bo np. weitec to też niższa półka ale nie można wszystkiego pchać do jednego worka z hitami portali aukcyjnych takimi jak ta-technix czy mts (nie użytkowałem tych ostatnich, opieram się tylko na opiniach z forum)
bajk Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 jak to dobrze dowiedzieć się czegoś nowego o sobie na forum [br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 17:22_________________________________________________Miałem dać sobie spokój, ale jakoś nie mogę.. Koleżko I r o - nie widziałeś mnie na oczy, nie wiesz kim jestem więc jak możesz tutaj pisać o moim pojęciu na jakikolwiek temat? Rozumiem, że nie spodobała Ci się moja opinia na temat tej firmy? miałeś ten gwint w swoim fordzie i na tej podstawie uważasz się za doświadczonego specjalistę? Dla mnie przeznaczeniem gwintu jest ostra jazda na torze - ten się do tego na pewno nie nadaje - niestety w przypadku zawieszeń nie ma czegoś takiego jak dobre i tanie.. Kolejna kwestia - oczywiście można montować gwint, żeby zrobić sobie tylko glebę - wtedy można użyć taniego gwintu, jednak według mnie nie takie jest przeznaczenie, a bezpieczeństwo i prowadzenie pojazdu jest warte każdej kasy.
I r o Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 jak to dobrze dowiedzieć się czegoś nowego o sobie na forum [br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 17:22_________________________________________________Miałem dać sobie spokój, ale jakoś nie mogę.. Koleżko I r o - nie widziałeś mnie na oczy, nie wiesz kim jestem więc jak możesz tutaj pisać o moim pojęciu na jakikolwiek temat? Rozumiem, że nie spodobała Ci się moja opinia na temat tej firmy? miałeś ten gwint w swoim fordzie i na tej podstawie uważasz się za doświadczonego specjalistę? Dla mnie przeznaczeniem gwintu jest ostra jazda na torze - ten się do tego na pewno nie nadaje - niestety w przypadku zawieszeń nie ma czegoś takiego jak dobre i tanie.. Kolejna kwestia - oczywiście można montować gwint, żeby zrobić sobie tylko glebę - wtedy można użyć taniego gwintu, jednak według mnie nie takie jest przeznaczenie, a bezpieczeństwo i prowadzenie pojazdu jest warte każdej kasy. nie jestem Twoim "kolężką", a resztę pozostawię bez komentarza, wystarczająco się popisałeś z mojej strony pas, nie zaśmiecam więcej Grzegorzowi tematu IMHO
variocustoms Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 WRCLaguna, Supersport na Polskim rynku jest już przynajmniej od 1997 r. jest to budżet ale nie najgorszy, zakładam, że będzie taczka i amorki mogą się "wysrać" nawet w pół roku, znam 2 przypadki H&R gdzie amorki wylały po 3 miesiącach jazdy w PL, może będziesz miał szczęście i pośmigasz dłużej, ile dali Ci gwarancji ? jak 2 lata to spox z mojego doświadczenia nie ma co obniżać bardziej niż -50 mm od serii bo można uszkodzić bebechy, nie mówię już o osłonach silnika, mi przy -65 mm 2 razy "wysrał" się czujnik poziomowania xenonów życzę jazdy bez problemów i jakiegoś tam poziomu komfortu, ja osobiście nie lubię komfortu, wolę trakcję
wrclaguna Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Ma to jakąś regulacje twardości bo niedoczytałem?? Tak jest regulacja twardosci a jak to wyregulowac
variocustoms Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 na trzpieniu jest pokrętło, powinieneś doczytać w instrukcji ile jest ustawień, generalnie do użytku drogowego to połowa max. twardości, instrukcja jest ważna dlatego, że każdy producent ustawia inaczej wyjściowe położenie i potem kręcisz jak wskazówka zegara ew. na odwrót[br]Dopisany: 28 Kwiecień 2011, 14:28_________________________________________________tak teraz zerknąłem na fotkę tego zawiasu i regulacji nie widzę, możesz dać inną fotkę -tłoczysko- z bliska ?
wrclaguna Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Opublikowano 5 Maja 2011 Grześ, skończyłeś już felunek ? Tak jutro pewnie pojade odebrac Dzis przyszly lozyska pod przednie zawieszenie :gwizdanie: U mnie pewnie juz te gumy sa wytarte Zamowilem tez te tylne pod sprezyny gorne i dolne na trzpieniu jest pokrętło, powinieneś doczytać w instrukcji ile jest ustawień, generalnie do użytku drogowego to połowa max. twardości, instrukcja jest ważna dlatego, że każdy producent ustawia inaczej wyjściowe położenie i potem kręcisz jak wskazówka zegara ew. na odwrót[br]Dopisany: 28 Kwiecień 2011, 14:28_________________________________________________tak teraz zerknąłem na fotkę tego zawiasu i regulacji nie widzę, możesz dać inną fotkę -tłoczysko- z bliska ? Juz wszystko wiem co i jak w przyszlym tygodniu montujemy z kumplem wszystko
Rekomendowane odpowiedzi