Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana wahaczy górnych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wszystko tak samo. Palnik wskazany jak gora nie była ruszana.

Wysłane z mojego LG-D802

Opublikowano

Wszystko tak samo. Palnik wskazany jak gora nie była ruszana.

Palnik? Zwrotnica w B6 nie jest aluminiowa?

Opublikowano

Witam mam takie pytanko.. ostanio zmieniałem zawias na sportowy i dokręciłem na podniesionym na gotowo a teraz się okazało ze wahacze do wywalenia bo gumy puściły i pytanie czy to moja wina czy wadliwe były wahacze? ;) ktoś pomoże? ;)

Opublikowano

Twoja bo dokreciles na podniesionym

Opublikowano

Dobiłeś mnie :( czyli teraz wymiana na nowe :/

Opublikowano

Możesz miec pretensje do siebie.

Wszystkie wachacze przy tulejach metalowo-gumowych dokręca się gdy auto stoi na kołach.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dobiłeś mnie :( czyli teraz wymiana na nowe :/

Wystarczy, że same gumy wymienisz. Ja regenerowalem wahacze, sworznie i gumy. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z regeneracji.

Wysłane z mojego LG-D802

Opublikowano

Kurwancka!

Info od A do Z. Teraz to wręcz nie mogę doczekać się chwwili wolnego żeby zabrać się za wymianę :)


Panowie a jakie polecacie wahacze?

Lamforder po 140 zeta za szt. , TRW po 110 zeta.

czy jast jakiś tańszy zamiennik, który po prawidłowo wykonanej wymianie pożyje jakiś dłuższy czas?

tutaj gość opisuje że takie Ą Ę 100% oryginalne bo to bo tamto..

http://allegro.pl/wahacz-gorny-przedni-lewy-audi-a4-a6-vw-passat-b5-i4838937104.html

ale czy część za 30 zł w stosunku do części za 110-140 jest warta uwagi?

Biorę się za górę lewej strony w sobotę i zastanawiam się jak to ugryźć?

Po przeczytaniu 10 str tego tematu to najchętniej wybiegłbym z roboty i złapał za klucze ;)


Rozmawiałem właśnie z serwisem VW w Radomiu i okazuje się że 3 śruby mocujące kolumnę do nadwozia tak na wszelki wypadek) + 1x śruba mocująca sworznie + 2 x śruba mocują ca tuleje met-gum muszę zapłacić 65zł!!! 8/ WTF??

Opublikowano

Przeciez sruby sa zawsze w zestawie, a te 3 gorne od kolumny to ciale daje te same.. Nie sluchaj sie ich bo chca cie tylko naciagnac

Opublikowano (edytowane)

Jest tak jak pisze kolega wyżej.

3 górne od tak się nie odkręcą, chyba każdy je wkręca spowrotem a pozostałe są dołączane razem z wahaczami.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Wiem, wiem. Rzecz w tym że wymianę jadę robić na działkę w sobotę i w razie W lepiej mieć niż się zastanawiać.

Przezorny zawsze ubezpieczony.

Wahacze zakupiłem MS i wszystkie śruby 10.9 są w zestawie także VW niech się bują ;)


P.S. Śruby nie zawsze są w zestawie.

Opublikowano

Witam 

Przy montażu korzystacie z klucza dynamometrycznego? Czy wszystko na czuja?

Opublikowano

Lepiej dokręcać kluczem dynamometrycznym jeśli taki mamy. Kiedyś dokręcałem bez klucza i przeważnie zbyt mocno, czasami przez to psułem śruby.

Opublikowano

Czasem ciężko dojś# ale warto. Po to w końcu ktoś go wymyślił...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...