mlodziak22 Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 Wszystko tak samo. Palnik wskazany jak gora nie była ruszana. Wysłane z mojego LG-D802
rafaaaal Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Wszystko tak samo. Palnik wskazany jak gora nie była ruszana. Palnik? Zwrotnica w B6 nie jest aluminiowa?
Poematik Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Witam mam takie pytanko.. ostanio zmieniałem zawias na sportowy i dokręciłem na podniesionym na gotowo a teraz się okazało ze wahacze do wywalenia bo gumy puściły i pytanie czy to moja wina czy wadliwe były wahacze? ktoś pomoże?
booster70 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Twoja bo dokreciles na podniesionym
Poematik Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Dobiłeś mnie czyli teraz wymiana na nowe :/
Hezen Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Możesz miec pretensje do siebie. Wszystkie wachacze przy tulejach metalowo-gumowych dokręca się gdy auto stoi na kołach. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
mlodziak22 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Dobiłeś mnie czyli teraz wymiana na nowe :/Wystarczy, że same gumy wymienisz. Ja regenerowalem wahacze, sworznie i gumy. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z regeneracji. Wysłane z mojego LG-D802
Michał RdoM Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 Kurwancka! Info od A do Z. Teraz to wręcz nie mogę doczekać się chwwili wolnego żeby zabrać się za wymianę Panowie a jakie polecacie wahacze? Lamforder po 140 zeta za szt. , TRW po 110 zeta. czy jast jakiś tańszy zamiennik, który po prawidłowo wykonanej wymianie pożyje jakiś dłuższy czas? tutaj gość opisuje że takie Ą Ę 100% oryginalne bo to bo tamto.. http://allegro.pl/wahacz-gorny-przedni-lewy-audi-a4-a6-vw-passat-b5-i4838937104.html ale czy część za 30 zł w stosunku do części za 110-140 jest warta uwagi? Biorę się za górę lewej strony w sobotę i zastanawiam się jak to ugryźć? Po przeczytaniu 10 str tego tematu to najchętniej wybiegłbym z roboty i złapał za klucze Rozmawiałem właśnie z serwisem VW w Radomiu i okazuje się że 3 śruby mocujące kolumnę do nadwozia tak na wszelki wypadek) + 1x śruba mocująca sworznie + 2 x śruba mocują ca tuleje met-gum muszę zapłacić 65zł!!! 8/ WTF??
booster70 Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 Przeciez sruby sa zawsze w zestawie, a te 3 gorne od kolumny to ciale daje te same.. Nie sluchaj sie ich bo chca cie tylko naciagnac
Hezen Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 (edytowane) Jest tak jak pisze kolega wyżej. 3 górne od tak się nie odkręcą, chyba każdy je wkręca spowrotem a pozostałe są dołączane razem z wahaczami. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 26 Lipca 2016 przez Hezen
Michał RdoM Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 Wiem, wiem. Rzecz w tym że wymianę jadę robić na działkę w sobotę i w razie W lepiej mieć niż się zastanawiać. Przezorny zawsze ubezpieczony. Wahacze zakupiłem MS i wszystkie śruby 10.9 są w zestawie także VW niech się bują P.S. Śruby nie zawsze są w zestawie.
tomgt Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 Witam Przy montażu korzystacie z klucza dynamometrycznego? Czy wszystko na czuja?
pepi Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Lepiej dokręcać kluczem dynamometrycznym jeśli taki mamy. Kiedyś dokręcałem bez klucza i przeważnie zbyt mocno, czasami przez to psułem śruby.
GreGoriO Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Czasem ciężko dojś# ale warto. Po to w końcu ktoś go wymyślił...Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się