wesz82 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Ja dziś zmieniłem 2 stronę i zrobilem tak że zdjąłem koło,wcześniej mierząc na jakiej wysokości jest środek dekielka następnie podłożyłem drewniane podkładki pod wahacz i obniżyłem auto na daną wysokość.innej możliwości nie widzę,chyba ze wejdą koła 12:decayed:
bediks Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Rozumiem ze podkładkę pod dolny wahacz ?
wesz82 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Rozumiem ze podkładkę pod dolny wahacz ? Tak pod dolny tylko nie rozwal nic:wink:
wesz82 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 a da sie cos rozwalic ?? Wiesz można nawet wodę spalić Przy wyciąganiu śruby z amorka dobrze naciśnij nogą na śrubę koła i pulsuj wtedy łatwiej wyjdzie. Ja zamieniłem kierunek śruby żeby banan nie przeszkadzał następnym razem:wink:
h4cker Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 no jeśli jak amor leży na ziemi dokręcisz wahacze w takiej pozycji jak były stare ułożone no to chyba będzie to samo Fakt powinno się to robic na aucie ale przecież logicznie rzec biorąc to jak wykręcisz jeden wahacz to drugi wskazuje ci położenie oriJa tam robiłem to na wymontowanej kolumnie(wiem wiem że nie powinno się) u nas na warsztacie tak cały czas robiliśmy i nikt nie narzekał... w swojej też tak zmieniałem, jeździłem pół roku na wahaczach DENCKERMANN i potem sprzedałem auto a wahacze jak nowe
Trzesio Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 bardzo pomocny opis, mi na szczescie szybko poszlo, sruby dosc lekko wyszly, wiec dlaej nie bylo problemow martwi mnie tylko, ze z lewej strony ammo odszedl bardzo lekko, z prawej trzeba bylo dobrze przydeptac a drogi moj problem to luzny zacisk od hamulca, wydaje mi sie ze z drogiej strony bylo sztywne
bediks Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Wie ktoś dlaczego w etce formę wahacze przed i po lifcie maja inne numery ?
wesz82 Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 bardzo pomocny opis, mi na szczescie szybko poszlo, sruby dosc lekko wyszly, wiec dlaej nie bylo problemow martwi mnie tylko, ze z lewej strony ammo odszedl bardzo lekko, z prawej trzeba bylo dobrze przydeptac a drogi moj problem to luzny zacisk od hamulca, wydaje mi sie ze z drogiej strony bylo sztywne Fakt u mnie na oba musiałem poskać żeby wyjąć i włożyć srubę Może sprężyna jakaś wyrobiona???
Trzesio Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 sprezyna ma ze 2 lata wiec odpada, zostaje ammo lub wachacze dol
grazzyna Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 W sobotę będę wymieniać przednią oś na nową ciekawe jak mi pójdzie do tego chcę wymienić przeguby tylko co najpierw wahacze czy przeguby ?
wesz82 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Pisząc o ośce masz na myśli oskę z wew przegubem skoro wymieniasz także przeguby????????Czy całą kompletną ośkę??? Zrób najpierw wahacze potem dopiero ośkę.Tylko przed odkręceniem koła poluźnij śrubę od zew przegubu:wink:
grazzyna Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 jestem w trakcie wymiany wahaczy dolnych nie mogę ich wybić zrobiłem tak jak jest napisane i jest d*pa za przeproszeniem śruby dość lekko poszły ale te wahacze masakra żeby je wybić. Proszę o szybką poradę jak to zrobić. Pozdrawiam
Jarek882 Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Jak najłatwiej wybić sworznie wahacza z zwrotnicy? Wysłane z mojego Nexus 4 za pomocą Tapatalk 4
semi281 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Młotek dwukilowy i naprzód. Zmieniałem w piątek i też się nastukałem w mocowanie sworznia. Parę uderzeń i sam wyskoczy.
Jarek882 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Wymienione.. Najgorzej było z wyjeciem amortyzatora ale jakoś poszło. Breszka 2metry i ogień. Cisza po lewej stronie za to po prawej cos się odzywa. Poczekam aż się do końca wytlukom i wymienię komplet ;-) Wysłane z mojego Nexus 4 za pomocą Tapatalk 4
mike23b7 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Zobaczcie na filmie od 16 sekundy: Całkiem fajny patent do odkręcania tej cholernej śruby. Ciekawe czy coś takiego jest do kupienia w Polsce.
Banan Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 jest gdzieś na pewno ale znając życie cena zaporowa - skoro zagranicą ok.200-300 euro to ile może u nas
wesz82 Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 Ale sens kupywania tego jest tylko wtedy jak masz warsztat albo świadczysz jakieś usługi. Daj tyle kasy o wykorzystaj to maks 2 razy to mija się z celem. Swoją drogą fajny wynalazek:decayed:
krecik_20 Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 jest gdzieś na pewno ale znając życie cena zaporowa - skoro zagranicą ok.200-300 euro to ile może u nas u nas ŚCIĄGACZ ŚRUBY CENTRALNEJ - VW AUDI NOWY SACZ (3410773499) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się