marcuso86 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Czyli nie jest konieczne zaślepienie aluminiwą podkładką tej rurki co idzie w dół? Wystarczy tylko odłączyć ten weżyk główny co idzie z N18 do EGR. Teoretycznie mysląc jeśli egr jest wtedy cały czas zamkniety nie ma sesu zaślepiać tej rurki odspodu. Czy dobrze myślę, niech mnie ktoś poprawi?
Stichy Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 No aluminiowa to raczej chyba nie zaslepisz zbyt niska wytrzymalosc na wysokie temp Ja zaslepilem i mam pewnosc ze jest szczelnie
marcuso86 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Obojętnie jaką. Czy jest konieczność zaślepienia tej rurki, czy tylko wężyka podcisnieniowego idącego do EGR?
Piotrek98igo Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 ja mam tylko sama rurke ty masz wezyk zaslepiony od egr
poniat83 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Witam Czy ktoś z Was zaślepiał EGR w silnikach 2.0 TDI . Podobno jest ciężko to zrobić bo jest masa czujników które odpowiadają za jego prace?. Jeśli ma ktoś radę dot. posta chętnie wysłucham.
SotoM Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 daj sobie spokuj... to nie stara siczkarnia której ma to cos polepszyc...
grzejnik76 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 ja tez mam zaslepiony wezyk od agr i slicznie lata
jnx Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 daj sobie spokuj... to nie stara siczkarnia której ma to cos polepszyc... Dokładnie. Po drugie do normalnej jazdy EGR jest korzystny. Zmniejsza temperaturke w cylindrach na postoju. Oczywiście jeżeli jest sprawny.
Stichy Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 daj sobie spokuj... to nie stara siczkarnia której ma to cos polepszyc... Dokładnie. Po drugie do normalnej jazdy EGR jest korzystny. Zmniejsza temperaturke w cylindrach na postoju. Oczywiście jeżeli jest sprawny. myslalem ze EGR jest do czegos innego i ze lepiej jest jak sie zmniejszy temperature powietrza w dolocie i to powietrze bedzie bardziej bogate w tlen niz to co powraca z kolektora wydechowego
oktawiusz5 Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 ja ci pokaże jak ja mam zrobione to co na czerwono wypad to co na zielono zostaje tylko tak jak ja pisałem nie mam egr i klapy, jak chcesz mieć klapę gaszącą to zostawiasz zawór n239 SCHEMAT do AJM/AWX/AVF a tu tylko bez egr kolega pytał jak to z robić w AHU a tu chyba ijest co innego opisane
Wandet15 Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 W piątek jade do Aligatora i chcem przed tym zaślepic egr . Posiadam silnik AVB czy wystarczy zaslepic blaszką egr od spodu i blaszke na kolektoru oraz zaslepic wężyk który dochodzi do egr jaką śrubką . EGR kiedyś mi się pocił lecz wyczyściłem go i juz do 2 tys km mam spokój i pytanie czy to starczy i czy wyskoczy mi jakiś błąd, czy lepiej pozostac na egr
oktawiusz5 Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Witam jest ktoś kto moze pokazać jak to zrobić a AHU tu w wątku nie widzę AHU co z tymi wężykami robić, z tego co przeczytałem to zrozumiałem ze tylko kulkę w wężyk wstawić i to wszystko tak?
seba1-2 Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 na 100% jest bo sprawdzałem szukaj a znajdziesz jest zaledwie 5 stron a tobie nie chciało ich się przeglądnąć
seba1-2 Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 jest do 90 ale widać że szukać sie nie chce [br]Dopisany: 24 Lipiec 2011, 23:49_________________________________________________a na dodatek ja jestem autorem strona 4 popatrz i już nie pisz głupot że nie ma bo śmiem twierdzić że masz coś ze wzrokiem
oktawiusz5 Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 koledzy wszystko jest w tym wątku, w 1Z/AHU masz tak, to co na czerwono wywalasz, ważne aby zaślepić węża podciśnienia po wywaleniu n18 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6ace1c252bdea605.html masz na myśli to? a AHU jest N18? N75 jest bo wymieniałem ale tego N18 to nie widziałem jak zaślepić egr to wiem tylko chodzi mi co z wężykami
seba1-2 Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 węże wywal tylko tak jak pisałem zaślep węża przy grodzi silnika, n18 musi być bo steruje egr-em, n18 masz przy grodzi silnika jest pod rurą dolotową do kolektora ssącego szukaj a znajdziesz
daniels Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 ja stoję przed dylematem czy usunąć go całkiem,będe robił dolot z kwasa i sam nie wiem,na pewno będzie telepało po zgaszeniu...
oktawiusz5 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 węże wywal tylko tak jak pisałem zaślep węża przy grodzi silnika, n18 musi być bo steruje egr-em, n18 masz też przy grodzi silnika jest pod rurą dolotową do kolektora ssącego szukaj a znajdziesz to juz nie łapie z tego co tu napisałeś to wynika ze N18 są 2 sztuki wic który wywalić a który zostawić???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się