Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Parówa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak wyciągniesz ori puszke filtra i dołożysz stożek to na ori doładowaniu już jest głośne psssyyt :decayed:

a co przy 1 bar :kox:

Opublikowano

jak wyciągniesz ori puszke filtra i dołożysz stożek to na ori doładowaniu już jest głośne psssyyt :decayed:

a co przy 1 bar :kox:

ale to tylko pogłębi efekt :kox:

Opublikowano

z ori puszką to w ogóle nie słychać DVki :tongue4:

Opublikowano

z ori puszką to w ogóle nie słychać DVki :tongue4:

powiem ci ze jeździłem zBuba i u niego delikatnie psyczy , a ma założonego tylko Tipa i ori puche

Opublikowano

pssssyt psssyt slychac przy seryjnej puszce. teraz mam DP i jeszcze gwizdze jak dieselek kolkova :kox:

Opublikowano

u mnie nie było słychać przy ori puszce :mysli:

Opublikowano

u mnie nie było słychać przy ori puszce :mysli:

u mie też , dlatego zagości DV z TT-ki :decayed:

Opublikowano

gwizdze jak dieselek kolkova :kox:

Moja szkoła :kox: :kox:

Opublikowano

u mnie nie było słychać przy ori puszce :mysli:

u mie też , dlatego zagości DV z TT-ki :decayed:

tylko że ja mam od początku DV z TT a tak po za tym to teraz takie same robią do TT jak do A4 :decayed:

Opublikowano

tylko że ja mam od początku DV z TT a tak po za tym to teraz takie same robią do TT jak do A4 :decayed:

w APU były montowane seryjnie czy sam dokładałeś ???

czyli co moskal se kupil taki sam jak ma ? :decayed:

ja mam 1996 rok i silnik AEB , Pucek ma 2000 i APU , różnią sie niuansami :wink4:

Opublikowano

Moskal, to no Cię rozczaruję, miałem ori z 1.8T ale Gregory miał na zbyciu z TT więc założyłem, jak się okazuje, teraz do KAŻDEGO 1.8T robią takie same, nie ma już różnic między DV z TT a DV do AEB czy APU :naughty:

czyli jednym słowem...nic Ci to nie da :polew:

Opublikowano

Moskal, to no Cię rozczaruję, miałem ori z 1.8T ale Gregory miał na zbyciu z TT więc założyłem, jak się okazuje, teraz do KAŻDEGO 1.8T robią takie same, nie ma już różnic między DV z TT a DV do AEB czy APU :naughty:

czyli jednym słowem...nic Ci to nie da :polew:

:polew: :polew: :polew:
Opublikowano

.... gwizdze jak dieselek kolkova :kox:

:yeah::guma:

Opublikowano

Moskal, to no Cię rozczaruję, miałem ori z 1.8T ale Gregory miał na zbyciu z TT więc założyłem, jak się okazuje, teraz do KAŻDEGO 1.8T robią takie same, nie ma już różnic między DV z TT a DV do AEB czy APU :naughty:

czyli jednym słowem...nic Ci to nie da :polew:

ale psychika działa cuda ...jak będzie chciał to usłyszy :decayed:

Moskal, tylko musisz bardzo chcieć :decayed:

Opublikowano

Moskal, tylko musisz bardzo chcieć :decayed:

tylko nie przesadź :pierdzioch:

Opublikowano

Moskal, to no Cię rozczaruję, miałem ori z 1.8T ale Gregory miał na zbyciu z TT więc założyłem, jak się okazuje, teraz do KAŻDEGO 1.8T robią takie same, nie ma już różnic między DV z TT a DV do AEB czy APU :naughty:

czyli jednym słowem...nic Ci to nie da :polew:

do eSy tez pasuja a ci co nie wiedza placa 2xx za sztuke bo to niby do eSy z innym numerkiem na koncu :gwizdanie:

Opublikowano

czyli jednym słowem...nic Ci to nie da :polew:

pożyjemy , zobaczymy , to tylko 120 pln więc tragedii nie ma :wink4:

nawet jak nie bedzie psssyczało to wstawie zamiast mojego DV , bo miałem ułamany ten piździbąk u góry i był przez poprzedniego właściciela połączony jakimś klejem na gorąco. :naughty: :naughty: :naughty:

Ale z drugiej strony to chyba cos jest nie tak , jesli są to takie same elementy zarówno do 1.8T jak i do TT-ki to powinny miec ten sam numer , a jak pytałem gościa o zawór do 1.8T AEB powiedzial że nie ma , a do TT 225KM był na magazynie :mysli:

Moskal, tylko musisz bardzo chcieć :decayed:

bardzo chce :wink4:

Opublikowano

Moskal, sprawdzałem parę dni temu w ETCE dla pewnego kolesia z forum...

wyszło że do APU, AEB, TT jest to samo DV, numery te same :)

Opublikowano

Moskal, sprawdzałem parę dni temu w ETCE dla pewnego kolesia z forum...

wyszło że do APU, AEB, TT jest to samo DV, numery te same :)

to c**j , wymienie sobie chociaz uszkodzony :wink4:

Opublikowano

Moze teraz wpychaja jeden do wszystkich co nie zmienia faktu ze ten z koncowka N pierwotnie byl do TT 225 ps i jest tak czy srak mocniejszy/wytrzymalszy.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...