FiodoRR Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Powoli moje BRD zaczyna mnie wkur.... co chwila coś. Tym razem pojawiło sie dymienie.Jak odpalam auto (nie ma zanczenia czy po długiej trasie czy po krótkiej) 1 na 8 startów z tu pokazuje sie CHMURA białego dymu, tak duża ze za pierwszym razem myślałem ze mi sie coś pali. Na początku myślałem ze to wina moze beznadziejnego paliwa ale lałem juz Ulitemate na BP i V-power diesel na shellu i nic ciagle to samo. Po paru dniach wlączyl się wskaźnik temperatury, okazało sie ze płynu w chłodnicy juz prawie nie było. Dziwne, bo jakies 1,5 mca temu w aso zalali mi do pełna zbiornik. W tak krótkim czasie nie powinien wychalać calego płynu z chłodnicy Czy to moze byc początek pękania glowicy lub uszkodzenia chłodnicy od głowicy? [br]Dopisany: 17 Sierpień 2009, 21:33_________________________________________________dzis skontrolowałem poziom płynu w chłodnicy jest juz minimalny, czyli na pewno bieze płyn z chłodnicy
spanky Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 chyba glowica powiedziala papa .... czym predzej do mechanika ciekawe czy pekla zy poszla uszczelka ... ? jaki przelot ma auto ?
letallec Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Może OT, a może nie. Dobrze ze trafił się taki temat. Sprawdź czy Twój silnik ma chłodnice spalin. Ostatnio znajomy walczył z ubytkiem G12+ i chmurą białego dymu poprzez remont głowicy. A okazało się ze za EGR jest chłodnica spalin, która popuszczała płyn do dolotu. Przypadek dotyczył VW Passata, a ja nie wiem czy w AUDI montowali to ustrojstwo. Jak ktoś może sprawdzić, to niech sprawdzi.
spanky Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Może OT, a może nie. Dobrze ze trafił się taki temat. Sprawdź czy Twój silnik ma chłodnice spalin. Ostatnio znajomy walczył z ubytkiem G12+ i chmurą białego dymu poprzez remont głowicy. A okazało się ze za EGR jest chłodnica spalin, która popuszczała płyn do dolotu. Przypadek dotyczył VW Passata, a ja nie wiem czy w AUDI montowali to ustrojstwo. Jak ktoś może sprawdzić, to niech sprawdzi. z tego co pamietam to tez jest ... moze rzeczywiscie warto sprawdzic ...
przemik Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Troche wiedzy w temacie: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=95063 Pozdrawiam
marewel Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Troche wiedzy w temacie: Co maja stare 1.9 PD do nowych 2.0? 2.0 1.6v to całkiem inna bajka! Czy silniki ATJ, AJM (jako pierwsze PD) są bardziej narazone niż AWX/AVF oraz cała seria BXX(PD) ? Tak, silniki AJM (ATJotów jest mniej, przynajmniej w moich oczach) wiodą zdecydowany prym - co zresztą widać tez po lekturze forum (szczególnie A4 i Passata). Teraz powiedzcie ile to AJM na forum a4 miało uszkodzona uszczelkę i głowicę,bo na Passacie pamiętam może z jednego.
letallec Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Teraz powiedzcie ile to AJM na forum a4 miało uszkodzona uszczelkę i głowicę,bo na Passacie pamiętam może z jednego. Tez nie pamietam zadnego AJM'a.
FiodoRR Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2009 auto ma przebieg 167tys ostanio wymienialem turbine, pompowtryski i zawor recyrkulacji spalin. poprzedni wlasciciel wymienial w nim juz głowice przy ok 50tys km. chyba trafił mi sie felerny egzemplarz audi.. dzieki za podowiedzi. jutro jade do aso zostawic ja u zaprzyjaznionego mechanika zobaczymy co powie..[br]Dopisany: 18 Sierpień 2009, 21:40_________________________________________________wymieniona została chłodnica przy głowicy i po kłopocie :>
letallec Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 wymieniona została chłodnica przy głowicy i po kłopocie :> Czyli BRD na pewno ma to gówno. Wymieniles na nówkę, czy same uszczelki etc.? Jakie koszty?
FiodoRR Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2009 wymienilem na nowke, cena aso ok 1200 pln ja mam po ukladzie - 600pln(na gwarancje innego auta) , sprobuj zagadac z jakims mechanikiem w aso to moze tez ci sie uda. samo aso to j**ani zdziercy
letallec Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 wymienilem na nowke, cena aso ok 1200 pln ja mam po ukladzie - 600pln(na gwarancje innego auta) , sprobuj zagadac z jakims mechanikiem w aso to moze tez ci sie uda. samo aso to j**ani zdziercy Oddali Ci ten uszkodzony element? Może da się rozebrać i zrobić jakieś foty? Zapytam kolesia, ktory podsunął mi ten pomysł, jak u niego to rozwiązali, bo z tego co pamietam to naprawa kosztowała go polowe tego co Twoja Może wystarczy zmienic jakies uszczelniacze... PS. Ja mam AVF, nie BRD :gwizdanie:
FiodoRR Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2009 nie oddali mi tamtej chlodnicy. AVF, rzeczywiście nie spojzałem
Śmierć z nieba Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 witam mam pytania do autora, czy miałeś problemy z mocą , ja mam brd z 2007r 100 tys km. i na chamowni pokazał 160 km i 310 Nm z tego co wyczytałem na forum to muszę wyczyscić pompowtryski i jesli miałeś taki problem to czy robiłeś to w servisie w toruniu i czy ich polecasz ja w tym tygidniu chce to zrobic
FiodoRR Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 czesc, ja nie czyścilem, ogólnie jak każde aso są nastawieni na wymianę części na nowe. z tego co wiem koszt takiej uslugi to 700pln (MUSZA CI JESZCZE USZCZELKI WYMIENIC ITP) na pw dam ci numer do mojego znajomego mechanika z aso w trń dogadacie sie pozdro
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 witam ja przy 185km przebiegu pekla glowica wlasnie rozebrane auto i glowica wyslana na przeglond szczelnosci ,zawiodlem sie strasznie na audi i po remoncie sprzedaje badzieje i zegnam firme audi ,nastepna niunia bmw lub seat leon cupra oczywiscie benzyna koledzy maja bmw 3,0 diesel i smigaja hhhooohoho BLB to nic dziwnego. Ale jak bede moze kiedyś B7 targał dla siebie to chyba 1.9 TDI 115 km. I to chyba dla świętego spokoju będzie dobra opcja. pozdro ZC
turdzi Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 witam ja przy 185km przebiegu pekla glowica wlasnie rozebrane auto i glowica wyslana na przeglond szczelnosci ,zawiodlem sie strasznie na audi i po remoncie sprzedaje badzieje i zegnam firme audi ,nastepna niunia bmw lub seat leon cupra oczywiscie benzyna koledzy maja bmw 3,0 diesel i smigaja hhhooohoho super ale co to ma wspolnego z tematem
przemik Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 witam ja przy 185km przebiegu pekla glowica wlasnie rozebrane auto i glowica wyslana na przeglond szczelnosci ,zawiodlem sie strasznie na audi i po remoncie sprzedaje badzieje i zegnam firme audi ,nastepna niunia bmw lub seat leon cupra oczywiscie benzyna koledzy maja bmw 3,0 diesel i smigaja hhhooohoho Trafiles na strucla to sie zawiodłes... no tak bmw sie nie psują... EOT
rookie Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 nie wiadomo zresztą jak tą audicę eksploatowałeś, Jak dawałeś jej w czambo po 5 minutach to głowica musiała pójść,
turdzi Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 moze super dla ciebie dla mnie nic fajnego 5tys poszlo ho ho a wspolnego z tematem ma bo audi uwierz mi doskonale wiem jak to boli bo mielem "przyjemnosc" posiadania BLB i kosztowało mnie to jeszcze więcej niż ciebie , ale to watek techniczny gdzie ludzie szukaja konkretnych inf. na temat problemu a nie dywagują jakie to następne auto sobie kupią bądź nie.W takich celach jest np: Na Każdy Temat , lub Zakup kontrolowany
turdzi Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 witam i mam pytanko turdzi???? czy po wymianie glowicy i tych innych zeczy teraz moge spokojnie jezdzic czy lepiej sprzedac audika???? boje sie tego silnika teraz??? co robic pozdrawiam a to ze ja niby mam ci na to odpowiedziec ? no doprowadziles gore ale jeszcza dalej jest fatalny dol
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się