MARCIN607 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 nareszcie fotostory dzięki Bart-s. od razu jakoś łatwiejsze się to wydaje. browo za mod :oklaski: :oklaski: :oklaski:
KOval81 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Trudność w tym modzie polega jedynie na przetransportowaniu kompletnego wydechu swoją A4 do mechanika Mojemu założenie i dospawanie tych 10cm rurki zajęło jakieś 2-3h :> Dobra robota Bartek - gratuluję zapału przy robieniu foto-story i wytrwałości do prawie 4 rano
boberek Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 no to na zime mam juz kilka planów *lusterko fotochrom *wycdech *dokładka na dwie rury :kox:
Kamyk Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 No Bart, żeś się narobił i opisał, że prima sort Autko podczas montażu leżało do góry kołami ?? Łatwiej by było montować Zdrowaś K.
Bart-S Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Dzięki Mod rzeczywiście prosty do wykonania - tutorial miał to udowonić i zachęcić Was do działania Problem w tym że nie każdy z nas ma w domku do dyspocyzji kanał i spawarkę - tutaj niestety dochodzą dodatkowe koszty robocizny (przydaje się znajomy mechanik ). Mojemu założenie i dospawanie tych 10cm rurki zajęło jakieś 2-3h :> Mariusz to co on z tym robił?? Mojemu zajęło to jakieś 15 minut (z przerwą na fajkę ) Dobra zbieram się po dokładkę - wieczorem kolejna relacja
HiRide Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Brawo Bartoszu Brawo fantastyczny foto przewodnik :oklaski: Ja jak widzialem pierwszy raz ten mod to odrazu sie zlapalem za glowe i powiedzialem ze czegos takiego to bym nie zrobil dla dwoch rurek widocznych w zderzaku [br]Dopisany: 21 Sierpień 2009, 16:21_________________________________________________ no to na zime mam juz kilka planów *wycdech *dokładka na dwie rury :kox: pamietam jak sie zarzekales ze nie zrobisz tego
Bart-S Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Uff, mod zakończony - uzupełniłem manual HF & GL!
HiRide Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 no i wszystko super ja tez mialem male problemy z ustawieniem koncowek rowno w otworach dokladki bo wydechy nie wyszly idealnie w otworach dokladki.Ale juz jakos sobie spawacz poradzil choc narzekal i powiedzial na koniec "wy od audi to tak chyba wszyscy macie ze musi byc cacy" A jak!Musi byc profesjonalnie
Wąski Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 brawo brawo dobra robota Widzę że rodzynkiem tylko ja tu jestem który nie pragnie mieć takiego wydechu
Bart-S Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Widzę że rodzynkiem tylko ja tu jestem który nie pragnie mieć takiego wydechu No ale dzięki takiemu podejściu Twoje auto to unikat
Wąski Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Widzę że rodzynkiem tylko ja tu jestem który nie pragnie mieć takiego wydechu No ale dzięki takiemu podejściu Twoje auto to unikat
seba1-2 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 gratulacje zapału i wytrwałości w realizacji projektu, że tak powiem za***iście wyszło , szkoda że mam b5
KOval81 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 No Bartek - teraz to jest kompletny mega tutorial Bardzo ładnie zrobione - professional work :> A na poważnie, to naprawdę bardzo pomocne i mam nadzieję, że ułatwi mi robotę. Ładnie wyszły końcóweczki - rozmiar 87mm w przypadku dokładki S-Line jest w sam raz Co do czasu robocizny mojego mechaniora, to podałem czas od zostawienia auta do odebrania , ale przy odbiorze popijał browarka, więc chyba miał już troszkę wolnego Roboty jak widzę jest naprawdę sporo przy tyle Nie spodziewałem się powiem szczerze...
kazuyaet Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Witam Da sie też ten wydecy od 2.5 montować do wersji 1.9 TDI AVB. czy ma to jakiś wpływ na prace silnika. Pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Do AVB też podejdzie Zaraz dodam ten motorek w temacie. Jeśli chodzi o wpływ na pracę silnika - teoretycznie zwiększają Ci się możliwości co do przepływu spalin co powinno pociągnąć za sobą jakiś minimalny przyrost mocy - jeśli rzeczywiście tak jest to ja nie czuję ani nie słyszę żadnej różnicy. Może na hamowni coś pokaże (przymierzam się ). Pozostają tylko względy "wizualne"
KOval81 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Względy wizualne to jedno, ale w środku jest nieco ciszej wg mnie, albo przygłuchłem :>
Bart-S Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Pewnie starą rurkę miałeś gdzieś przepaloną
HiRide Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Względy wizualne to jedno, ale w środku jest nieco ciszej wg mnie, albo przygłuchłem :> tak jest ciszej i potwierdzilo to moich dwoch kolegow i ojciec Ci ktorzy maja multi napewno znaja takie delkatne buczenie co jakis czas podczas jazdy -efekt identyczny do tego jak w samochodzie ze skrzynia manualna gdy jedziemy na biegu ze zbyt niska predkoscia obrotowa silnika.Wtedy silnik wlasnie wydaje takie buczenie i cos takiego mozna zauwazyc czasami przy multi szczegolnie przy predkosci 90 km/h.Po wymianie wydechu ten efekt znikl calkowicie nawet przy owych 90 km/h i jestem z tego bardzo zadowolony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się