Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana ori układu wydechowego na podwójny od 2.5TDI


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Też myślę o swapie wydechu z 3.0TDIQ i widzę, że jest trochę dłubania... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mam customowy :decayed: ale zakladam ori z 1.9Q do tego caly wydech z kwasowki z pominieciem srodkowego, ale zlaczka bedzie jak w ori

Nie jest trudno zrobic - trojnik robisz, przecinasz w odpowiednim miejscu i pasuje super a pozniej dopasowujesz druga rurke na prawa strone i gra

Co do trojnika to kat masz na rurce w miejscu wygiecia :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/audi-a4-2001-2004-wydech-podwojny-dwa-wydechy-i1859153021.html a nie lepiej taki? [br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 10:06_________________________________________________http://allegro.pl/tlumik-wydech-rura-wydechowa-audi-a4-1-8-turbo-i1911380546.html
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten od 1.8T jest 60km ode mnie ale nie chcę go bo nie podobają mi się proste końcówki w B7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest z benzyniaka. :mysli: Jakoś inny jest wydech do diesla?

Poza tym co widać (końcówki) różnice dotyczą konstrukcji wewnętrznej samego tłumika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest z benzyniaka. :mysli: Jakoś inny jest wydech do diesla?

Poza tym co widać (końcówki) różnice dotyczą konstrukcji wewnętrznej samego tłumika.

Pomijając końcówki to właśnie o tej konstrukcji wew. myślałem. Czyli raczej nie powonno się zakładać wydechu z PB do ON...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest z benzyniaka. :mysli: Jakoś inny jest wydech do diesla?

Poza tym co widać (końcówki) różnice dotyczą konstrukcji wewnętrznej samego tłumika.

Pomijając końcówki to właśnie o tej konstrukcji wew. myślałem. Czyli raczej nie powonno się zakładać wydechu z PB do ON...

Niestety na to pytanie nie umiem odpowiedzieć - tutaj już wiedzą musiałby wykazać się ekspert od spalin ;)

Mimo wszystko - mamy kilka przypadków, gdzie chłopaki zakładali do TDI wydech od PB bo akurat taki się trafił. Minęło już trochę czasu i nikt nie zgłaszał problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest z benzyniaka. :mysli: Jakoś inny jest wydech do diesla?

Poza tym co widać (końcówki) różnice dotyczą konstrukcji wewnętrznej samego tłumika.

Pomijając końcówki to właśnie o tej konstrukcji wew. myślałem. Czyli raczej nie powonno się zakładać wydechu z PB do ON...

Niestety na to pytanie nie umiem odpowiedzieć - tutaj już wiedzą musiałby wykazać się ekspert od spalin ;)

Mimo wszystko - mamy kilka przypadków, gdzie chłopaki zakładali do TDI wydech od PB bo akurat taki się trafił. Minęło już trochę czasu i nikt nie zgłaszał problemów.

Daje do myślenia... :przebiegly: Może podjadę dziś do jakiegoś "eksperta" i popytam. :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że pare aut u nas jeżdzi na takich zestawach dlatego wkleiłem może się przyda a i roboty mniej :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że pare aut u nas jeżdzi na takich zestawach dlatego wkleiłem może się przyda a i roboty mniej :gwizdanie:

No właśnie. Bez przeróbek tak jak w wypadku wydechu z 3.0TDI Q... :kwasny: A kto u Nas jeżdzi na wydechu z PB w TDI? :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer jezdzi na wydechu tdi w Pb :naughty:

:naughty:

Jeszcze pytanie dotyczące osłony termicznej, uchwytu prawego tłumika. Czy nry części, które podał Bart-S podejdą do B7?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer jezdzi na wydechu tdi w Pb :naughty:

:naughty:

Jeszcze pytanie dotyczące osłony termicznej, uchwytu prawego tłumika. Czy nry części, które podał Bart-S podejdą do B7?

Dziś mam zajęty wieczór - jutro wszystko posprawdzam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer jezdzi na wydechu tdi w Pb :naughty:

:naughty:

Jeszcze pytanie dotyczące osłony termicznej, uchwytu prawego tłumika. Czy nry części, które podał Bart-S podejdą do B7?

Dziś mam zajęty wieczór - jutro wszystko posprawdzam ;)

Zawsze można na Ciebie liczyć Bart-S! Będę wdzięczny. :hi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nr oslon termicznych do b7

8E0804172G -oslona termiczna tlumika koncowego strona prawa

8E0804171L -oslona termiczna tlumika koncowego strona lewa

mozna dodac ze oslona nad tlumik prawy to raczej kosmetyka

Ja od 2 lat jezdze bez tej oslony i nie ma sladu przypalen nadpalen czy czegos podobnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nr oslon termicznych do b7

8E0804172G -oslona termiczna tlumika koncowego strona prawa

8E0804171L -oslona termiczna tlumika koncowego strona lewa

mozna dodac ze oslona nad tlumik prawy to raczej kosmetyka

Ja od 2 lat jezdze bez tej oslony i nie ma sladu przypalen nadpalen czy czegos podobnego

Potwierdzam - numer jest ten sam dla B6/B7. Co do słuszności instalacji tej części - dla jednego kosmetyka, dla drugiego profilaktyka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie. :hi: Ja chyba jednak się zdecyduję (jak już będę działał) na zamontowanie osłon. :wink4: A czy osłona baku jest też ta sama co w B6? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...