Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

dokladnie licznik z bialym podswietleniem cyfrowym zegarkiem bau jare 99... wg mnie jest cos z licznikiem bo po wymianie licznika sie u mnie tak zrobilo

ja wymienialem licznik na licznik 1:1 z c5 do c5 oba i stary i nowy cyfer zegar biale podstw... chyba ze moga byc jakies ktore korzystaja nie z sygnalu przebiegowego - sinusiodalnego ale z rezystancyjnego? i dlatego hmm zanika sygnal po przekreceniu stacyjki?

ALbo na co wpadlem wlasnie to wina softu? jakies kodowanie w sofcie? to sprawdze tylko maszyne musze rozgrzac i wgram stary soft w licznik przeszczepiony

i jak by to bylo to to znajde ktora liczba w ktorym wierszu:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dokladnie licznik z bialym podswietleniem cyfrowym zegarkiem bau jare 99... wg mnie jest cos z licznikiem bo po wymianie licznika sie u mnie tak zrobilo

ja wymienialem licznik na licznik 1:1 z c5 do c5 oba i stary i nowy cyfer zegar biale podstw... chyba ze moga byc jakies ktore korzystaja nie z sygnalu przebiegowego - sinusiodalnego ale z rezystancyjnego? i dlatego hmm zanika sygnal po przekreceniu stacyjki?

ALbo na co wpadlem wlasnie to wina softu? jakies kodowanie w sofcie? to sprawdze tylko maszyne musze rozgrzac i wgram stary soft w licznik przeszczepiony

i jak by to bylo to to znajde ktora liczba w ktorym wierszu:kox:

O tym już też myślałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem wlasnie sie dotlenic z psem i sprawa jest prosta....

Bede mial jutro rozgrzana olwe to wgrywam ori soft do licznika przeszczepionego i jak wskazowka bedzie stala a nie opadala to kwestia hexa

zwlaszcza ze moj przeszczepiony jest z 2.5 akn bodajze czyli od gnojowy a smiga w 1.8T pb

a przeciez moga byc jakies roznice sygnalu i dlatego nie kreci

testy jutro wieczorem... dam znac co i jak

Bo nic innego mi do glowy nie przychodzi... czujnik ok wskaznik ok polaczenie ok ( bo by nic nie pokazywalo jak by przerwa jakas byla)

Kaju chcesz miec chociaz drzwi od kierowcy pokazywane u siebie? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od razu czemu nie mówiłeś, że masz z diesla przeszczep robiony... :facepalm: już powinniśmy być w domu. Szukaj hexa odpowiedzialnego za ten sygnał, bądź porównuj wartości kanałów, bo jest sprawa ta sama co z obrotami - po prostu jest inna wartość we wsadzie. Ja tak kojarzę, że jest taki motyw tam. A z tymi drzwiami u mnie nie wiem czy to zadziała, musiałbyś porównać schematy płytek, czy da z tym radę w ogóle, 933 G budowa płytki, początek od a6 wiadomo 4B0, generacja immo 920. Jeśli da radę, to czemu nie, mogę spróbować. Jedyne co bym chciał na pewno, to który hex odpowiada za wskazania sensoru wachy, bo pomału zaczyna mnie wk***iać rezerwa przy pełnym baku...

---------- Post dopisany at 23:06 ---------- Poprzedni post napisany at 22:59 ----------

BTW arre, korzystałeś coś z tych materiałów które Ci podrzuciłem odnośnie powitania, podświetlania poszczególnych elementów blatu po zapłonie, czy wyświetlania zasięgu w 1/2FIS? Ciekaw jestem, jak by to wyglądało we wsadach od audi, myślę, że passat dużych różnic nie ma i jest to do znalezienia wszystko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju bylem pewny ze nie ma roznic skoro caly wsad sie przyjal a liczniki sa na tej samej pamieci... ale widocznie jakies roznice sa mimo wszystko i byc moze jest jakas roznica w hexie miedzy gnojowka a pb i dlatego nie kreci ten wskazniczek od oleju... testy dzisiaj...

CO do wskazania drzwi to tak jak mowilem mialem to opanowane ale tylko drzwi kierowcy Ci bedzie pokazywac ale bedzie :grin:

mam gdzies ktory adres w hexie i jaki adres do b5 i jaki do c5...

co do baku tez to gdzies widzialem ale myslalem ze to masz dawno zrobione :facepalm::polew:

Czorny rozpiski sa ktory pin do czego... poszukaj i bedzie bez problemu... immo do masy zewrzyj albo jak masz licznik przedliftowy to wyciagnij zarowke, to samo z airbagiem no chyba ze poprawisz tasme czy co tam rozgrzebales :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra Areek, ale jeśli ja mam ori licznik od b5, wsad nic nie grzebany? i taka sama akcja ze wskazówką?

u CIebie rzeczywiście, pomiędzy PB a ON może być jakaś różnica, ale u mnie?

już zaczynam wątpić, że to będzie kwestia wsadu u mnie :kwasny:

ale walcz, możę coś odkryjesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn nie wymieniales licznika? samo przestalo dzialac? moga byc roznice programowe miedzy jednym licznikiem a drugim np 1/2 fisa a pelnym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wersja diesel do diesla tak? a w 1/2 miales wskazania oleju tak? a nie bylo czasem ze 1/2 to nie byl vdo?

wg mnie to musi byc wina programu... ale pewny bede wieczorem jak wsad gram orginalny z licznika przeszczepionego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z diesla do diesla:decayed:

w 1/2 fisa nie było temp. oleju

i ten stary licznik i ten który teraz mam to VDO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ciekawa opcja... ale cos musi byc na rzeczy... co do hexy to bede wiedzial wieczorem czy cos w niej siedzi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju bylem pewny ze nie ma roznic skoro caly wsad sie przyjal a liczniki sa na tej samej pamieci... ale widocznie jakies roznice sa mimo wszystko i byc moze jest jakas roznica w hexie miedzy gnojowka a pb i dlatego nie kreci ten wskazniczek od oleju... testy dzisiaj...

CO do wskazania drzwi to tak jak mowilem mialem to opanowane ale tylko drzwi kierowcy Ci bedzie pokazywac ale bedzie :grin:

mam gdzies ktory adres w hexie i jaki adres do b5 i jaki do c5...

co do baku tez to gdzies widzialem ale myslalem ze to masz dawno zrobione :facepalm::polew:

Czorny rozpiski sa ktory pin do czego... poszukaj i bedzie bez problemu... immo do masy zewrzyj albo jak masz licznik przedliftowy to wyciagnij zarowke, to samo z airbagiem no chyba ze poprawisz tasme czy co tam rozgrzebales :decayed:

ostały mi 2 przewody z zółtej wtyczki pin 5 - time, i 20 diagnosis wiring

z niebieskiej wtyczki 32 pin zostały mi 3 wolne zyly mianowicie: pin 32 ESP, pin 25 - K wire, pin24 -Terminal 31 (load earth)

z zielonej 32 pin zostało mi: 2,4,5,8,9,15,14,17,21

2 -Transponder 1

5 -W wire

8 -External buzzer

9 -External gong

15 -Oil level / temperature

17 -Transponder 2

21 -ABS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czorny ja Ci nie powiem jak to podlaczyc :kwasny: szukaj po rozpiskach byly w tym temacie

Natomiast co do hex-a tu jest duzo ale z pssata Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czorny ja Ci nie powiem jak to podlaczyc :kwasny: szukaj po rozpiskach byly w tym temacie

Natomiast co do hex-a tu jest duzo ale z pssata Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

K wire do Diagnostic wiring, a reszta wolna, rzekł Maks:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czorny ja Ci nie powiem jak to podlaczyc :kwasny: szukaj po rozpiskach byly w tym temacie

Natomiast co do hex-a tu jest duzo ale z pssata Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

K wire do Diagnostic wiring, a reszta wolna, rzekł Maks:decayed:

To on tu jest guru w tym temacie, więc podzielam jego zdanie bez sprawdzania moich schematów. A co do działania, a raczej nie działania po przekładce diesla do diesla z 1/2 na FIS, podtrzymuje, że wina może leżeć po stronie wartości poszczególnych kanałów. Trzeba tylko przegrzebać który kanał/kanały odpowiadają za to i wpisać wartości z licznika, w którym pokazuje temperaturę OK. U mnie pokazuje, ale nie mam dostępu do auta, więc w tej chwili nie pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie tam wydaje ze wsad i jakas magiczna liczba bo 1/2 fis i fis to dwa rozne liczydelka

dzisiaj to bede wiedzial :banan:

---------- Post dopisany at 22:37 ---------- Poprzedni post napisany at 15:22 ----------

Wiec tak wgrany ori soft do cyferblatu nic nie dal... wskazowka opada :facepalm::disgust::thumbdown::cry::huh::no::angry:

wgralem inny od 1.9 rowniez opada.... kazdy eu....

nie mam juz pomysla.... natomiast dziwne bledy ktore mam w liczniku to 01300 i 01311 od navi ktorej nigdy nie mialem

ale nie wiem czy to nie pozostalosci po innych softach? :jerk:

Jedyne co mi do glowy przychodzi to przelutowanie wskaznika:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arre, nie i h*j, to musi siedzieć w wartościach poszczególnych kanałów, nie w całości softu. Licznik włożyłeś z tego samego rocznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde nie pamietam czy z tego samego rocznika... oblukam jutro...

jutro a moze w niedziele podlacze takie zegary z a6 c5 przedlifotowej co mam a maja zj**... zepsutego fisa

oliwe bede mial rozgrzana i zobacze co wtedy wskaze.... ciekawe swoja droga...

mysle ze temat jest do ogarniecia metoda prob i bledow

cos gdzies musi byc... kanaly patrzylem to w sumie w zegarach za duzo aktywnych ich nie mam:facepalm:

powalcze jeszcze... a i gdzies mam wsada z wartoscia od wyswietlania drzwi w liczniku z a4 w a6 wiec bede jak bede wiedzial to sie mistrzu podziele z Toba

ide w kime :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...