Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

misiek547 - wiem, wiem :wink:

To już ogarne VAGiem :wink:

a pin bedziesz mial do tego licznika? bez pinu nie dopiszesz kluczykow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A jeśli ma immo 3 to i z jeagera będzie potrzebował a napewno go nie ma i tanio go nie zdobędzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinien miec immo 2

mialem tak w a4 ze zmienialem ze zjebanego jagera na vdo full fis

i mialem ori pin do jagera ale ze ato 07/99 to wystarczylo z vdo pina wyciagnac klucze dopisac i jazda :)

---------- Post dopisany at 16:22 ---------- Poprzedni post napisany at 16:21 ----------

zreszta nigdy bym nie zmienial z 1/2 na 1/2 ale jak kto lubi :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

misiek547 - wiem, wiem :wink:

To już ogarne VAGiem :wink:

a pin bedziesz mial do tego licznika? bez pinu nie dopiszesz kluczykow

W komplecie z licznikiem jest pin :wink:

Mój Jaeger jest z 04/2000 więc immo 2 z tego co mi wiadomo.

Szczerze to również bym nie zamieniał 1/2 na 1/2 ale w tej chwili muszę mieć auto do jazdy a rezanie full FIS-a dopiero na wiosnę :wink:

Teraz po wymienię licznika będzie autko do jazdy za małą kwotę - jakbym chciał full FIS na dziś to czeka mnie większa kwota bo każdy licznik który oglądałem ma wyjarany FIS.

A fajny VDO z dobrym wyświetlaczem FIS to wiadomo jaki koszt...

FISa miałem w poprzedniej B5 2.8q i jakoś nie często na niego zerkałem - częściej zerkałem na temp. oliwy podczas jazdy :decayed:

Więc jak licznik będzie śmigał to dodatkowe gajgerki tylko na plus :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam polowe części z początku 2000 r w aucie , pierwsza rejestracja listopad, a się dowiedziałem ze auto opuściło taśmę gdzieś w połowie maja , i mam immo 3 , ale nie uprzedzajmy faktów , przyjdzie to się okaże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Immo 3 wprowadzono w 21 tygodniu 2000 r. Wystarczy w ELSIE uważnie poczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a musze wymieniac ten wskaznik ???? moze sam emul wystarczy zrobie tak jak opisal The a4 tylko bez wymiany wskaznika

Na liczniku z bialym podswietlaniem nie pokaze temp.oliwy z czujnika w podstawie f.ol.musi byc z przedlifta inaczej bedzie odwrotnie wskazywalo im cieplej tym mniejsza temp pokaze

Samego fisa raz mozna przelutowac ale to trzeba miec czym 2raz ktos kumaty nawet sie nie podejmie bo i tak spierd.sie po kilku dniach

http://a4-klub.pl/kupie-23/wskaznik-temp-oleju-przedlift-b5-306843/#post3927847

bedzie ok, ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

misiek547 - wiem, wiem :wink:

To już ogarne VAGiem :wink:

a pin bedziesz mial do tego licznika? bez pinu nie dopiszesz kluczykow

W komplecie z licznikiem jest pin :wink:

Mój Jaeger jest z 04/2000 więc immo 2 z tego co mi wiadomo.

Szczerze to również bym nie zamieniał 1/2 na 1/2 ale w tej chwili muszę mieć auto do jazdy a rezanie full FIS-a dopiero na wiosnę :wink:

Teraz po wymienię licznika będzie autko do jazdy za małą kwotę - jakbym chciał full FIS na dziś to czeka mnie większa kwota bo każdy licznik który oglądałem ma wyjarany FIS.

A fajny VDO z dobrym wyświetlaczem FIS to wiadomo jaki koszt...

FISa miałem w poprzedniej B5 2.8q i jakoś nie często na niego zerkałem - częściej zerkałem na temp. oliwy podczas jazdy :decayed:

Więc jak licznik będzie śmigał to dodatkowe gajgerki tylko na plus :decayed:

wiesz jak bys mial problem z pinem to daj znac to wyciagne z vdo z walbrzycha do jg nie daleko ;)

a co do licznika to dales pupki bo za 100 bys mial z fisem do naprawy a za 100 druga fis naprawiasz i by Cie wyszlo to samo prawie...

a manetke w 1/2 masz wiec rezania prawie zadnego... ale jak juz poszlo to nie ma co pisac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arre - spoko, dzięki :wink: Jak się uda zrobić i auto będzie jeździć to w jeleniej chyba będę w czwartek :decayed:

Manetki w 1/2 nie ma :decayed: Ogarniasz podłączanie manetki itp.? Pytam tak przyszłościowo :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

shit masz racje ja w a4 wymienialem jagera ale full fisa i dlatego manetka byla :facepalm:

manetka to pikus 5 kabelkow raptem max 2 godziny roboty z piwem liczac - zalezy jak srubeczki od poduchy sie odkreca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

shit masz racje ja w a4 wymienialem jagera ale full fisa i dlatego manetka byla :facepalm:

manetka to pikus 5 kabelkow raptem max 2 godziny roboty z piwem liczac - zalezy jak srubeczki od poduchy sie odkreca...

Odkręcą się bez problemu bo zmieniałem kiere na eSkową :decayed:

Jak przyjdzie licznik i okaże się, że nie działa jak powinien to będe szukał już z pełnym FIS-em.

W szafie leży jeszcze Jaeger z FISem ale nie będę zmieniał gów** na gówn** :decayed:

Taki Jaeger z pełnym Fisem z polifta to do sprzedania jest? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jagera nie kupuj zadnego :decayed:

mam jagera full fisa ale wymienialem bo popsuty byl ;)

jakies vdo chyba mam jeszcze na stanie ale obadac musze jakie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknij, może akurat masz z pełnym FIS-em to podjadę na montaż :decayed:

Teraz właśnie zerkałem i w szafie leży też manetka pod FIS-a...:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy moglby mi ktos zobrazowac podlaczenie emulatora i czujnika temp oleju do wskaznika, tyle co kumam to ze emul idzie pod 15 niebieskie i jeszcze tam mase i plus, a ten kabelek co idzie teraz pod 15 czyli czujnik z podstawy filtra idzie gdzie? jak go podlaczyc pod wskaznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm:

Sluchajta ludzie

Do kazdego przedlifta (chyba ze sie myle) da sie zaadoptowac poliftowy z bialym podswietlaniem i wszystko dziala

Oliwe zeby miec z bialym nie kupujemy miski za 170 plus robota tylko potrzeba wymienic w liczniku z bialym podsw.wskaznik (kupic mozna na allegro albo szrocie uwalony licznik)oliwy na przedliftowy pare groszy i emulator 20-30zl i dziala nam temperatura oleju i nie swieci sie sensor

Jak do Was dotrzec zebyscie zrozumieli to jest proste jak drut :hi:ja tak mam z czerwonego z 98 najubozszy na biale podswietlanie full fis dzrwi spryskiwacz dziala i ten kolorek bialt i czerwone wskazowki az milo popatrzec

Bez sensu wymieniac z przedlifta tylko dla fisa - dle tego kontrastu warto i dziala wsio jak trzeba

Czytac czytac ze zrozumieniem

Pozdro

---------- Post dopisany at 19:40 ---------- Poprzedni post napisany at 19:37 ----------

kto tu ogarnia wsady, potrzebuje przerobić benzyna na diesla - licznik od polo 9n

Grzanek 85

Kaju

Cwiara

itd itd itd

ale czy beda chcieli pytaj zacznij od tych co tu najwiecej rezali

to co trzeba dokladnie zrobic zeby to latalo?

wystarczy wylutowac w tym nowym zegarze wskanik i wlutowac stary ?

czy trzeba jakies przerobki stosowac typu wyprowadzanie kabli dodatkowych z licznika itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm:

Sluchajta ludzie

Do kazdego przedlifta (chyba ze sie myle) da sie zaadoptowac poliftowy z bialym podswietlaniem i wszystko dziala

Oliwe zeby miec z bialym nie kupujemy miski za 170 plus robota tylko potrzeba wymienic w liczniku z bialym podsw.wskaznik (kupic mozna na allegro albo szrocie uwalony licznik)oliwy na przedliftowy pare groszy i emulator 20-30zl i dziala nam temperatura oleju i nie swieci sie sensor

Jak do Was dotrzec zebyscie zrozumieli to jest proste jak drut :hi:ja tak mam z czerwonego z 98 najubozszy na biale podswietlanie full fis dzrwi spryskiwacz dziala i ten kolorek bialt i czerwone wskazowki az milo popatrzec

Bez sensu wymieniac z przedlifta tylko dla fisa - dle tego kontrastu warto i dziala wsio jak trzeba

Czytac czytac ze zrozumieniem

Pozdro

---------- Post dopisany at 19:40 ---------- Poprzedni post napisany at 19:37 ----------

kto tu ogarnia wsady, potrzebuje przerobić benzyna na diesla - licznik od polo 9n

Grzanek 85

Kaju

Cwiara

itd itd itd

ale czy beda chcieli pytaj zacznij od tych co tu najwiecej rezali

to co trzeba dokladnie zrobic zeby to latalo?

wystarczy wylutowac w tym nowym zegarze wskanik i wlutowac stary ?

czy trzeba jakies przerobki stosowac typu wyprowadzanie kabli dodatkowych z licznika itd.

narazie tyle ile mi sie udalo wyciaganac, to to ze treba zmienic w polifcie wskaznik temp oleju na przedlift odciac dotychczasowo dochodzacy sygnal, pod pin 15Nib podpiac emul, a w nowym wskazniku pod jedna nozke sygnal z czujnika, a pod druga plus, a gdzie znalesc plus po stacyjce ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

misiek547 - ok, dziękuje :wink:

Licznik zamówiony - w tygodniu montaż i dam znać co z tego wyszło :wink:

jeżeli to ten z tej zakończonej aukcji

Licznik AUDI A4 1/2 FIS VDO (3741808007) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

to po co żeś zamówił 1/2 fis nie trza było pełnego fisa wsadzić zmaściłeś trochę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

misiek547 - ok, dziękuje :wink:

Licznik zamówiony - w tygodniu montaż i dam znać co z tego wyszło :wink:

jeżeli to ten z tej zakończonej aukcji

Licznik AUDI A4 1/2 FIS VDO (3741808007) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

to po co żeś zamówił 1/2 fis nie trza było pełnego fisa wsadzić zmaściłeś trochę

Tak, to ten...

Okazuje się, że licznik nie jest sprawny...

20131203_142753.jpg

Jakby ktoś miał to szukam VDO z pełnym FISem... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...