Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

I tak wskazywał ale bez podpiętej czerwonej wtyczki (20pin) Po jej podłączeniu (tylko ze sterowaniem manetką) spadło na 00. Podpięcie kabla do ecu nic nie zmieniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Podłączyłem tylko sterowanie manetka (3 kable z sygnałem + brązowy masa) cała reszta jest nie podłączona. Licznik z kreskami bez cyferek na zegarku i auto 96r. Zapytam go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik odesłany po raz trzeci. Normalnie ledwo co było widać jak się wszystko rozgrzać.

6qs8bg6u.jpg

Niby już nigdzie nie można dostać nowego FISa więc wezmą z jakiegoś składaka...

Kolego a czy przejechałeś się autem po podłączeniu spalania? Bo samo to że go odpalić i lekko przygazujesz nie pokaże Ci wartości. Musisz się nim choć trochę przejechać by Ci wskoczył spalanie z wartości 00.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przejechałem się. Jutro to sprawdzę. Czy fakt ,że zamiast 51l wyświetla mi 00 nie jest podejrzany? Było 51 , podłączyłem 20 pin kostke ze sterowaniem (bez sygnału z ecu) i spadło na 00. Po podłączenie ecu dalej to samo.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak walczyłem z FISem to na odłączonym acu. Kabel z pin 1 czerwonej kostki wprowadziłem do spalania czyli chyba beżowa kostka w ECU. Nie pamiętam koloru kabla a znaleźć też nie mogę na forum a to gdzieś było. Po podłączeniu acu wskazywało mi wszystko na zero. Po przejechaniu się wszystkie cyferki zaczęły żyć. Tak więc nie wiem czy było tam u mnie 51 spalania czy nie. Jak podłączysz spalanie i masz wartości 0 to po ruszenia auta powinny się ruszać cyfry. A jak nie to może się wpiołeś w nie ten kabel lub kostkę co trzeba...

Edytowane przez denveco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nawiasem mówiąc, w przypadku temperatury zewnętrznej jeśli nie masz podłączonego czujnika lub jeśli nie masz w nim masy to będzie Ci wyświetlać graniczną wartość chyba +39 stopni. W przypadku tego spalania może być podobnie lub błędnie podpięty kabel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wezmą ze składaka jak wyświetlacze sa normalnie w sprzedaży , zadaj wymiany na nowy bo ten ci ewidentnie rozpiprzyli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W starym gołym liczniku miałem tylko termometr. Po nim została mi tylko czarna kostka ileś tam pin (6,8,10?) Nie podłaczyłem tego jeszcze bo bo nie wiem gdzie. Niby w kostce 20 pin (czerwona) odpowiada za to pin nr 5 ale w starej czarnej tych kabli jest kilka. Fis w rubryce gdzie powinna być temp nie pokazuje nic , puste pole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie beżowa kostka cieńki żółty przewód :) Jest w pierwszym poście. ;)

Dwie pierwsze od błotnika są beżowe. Wpiąłem się w drugą pin 12 żółty kabel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o temp. zew. chodzi to w starym liczniku była to czarna kostka chyba 10 pin. Wypij z niej kabel brązowo żółty, natomiast z pinu nr 5 czerwonej kostki wychodzi kabel o tym samym kolorze.

Połącz ze sobą te dwa kable i temp zew będzie dIałać

Edytowane przez denveco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o temp. zew. chodzi to w starym liczniku była to czarna kostka chyba 10 pin. Wypij z niej kabel brązowo żółty, natomiast z pinu nr 5 czerwonej kostki wychodzi kabel o tym samym kolorze.

Połącz ze sobą te dwa kable i temp zew będzie dIałać

Dziękuje kolego. Najłatwiejszy możliwy swap fisa a ja się motam.

Wczoraj podłączałem i była tylko jedna :grin: Tak jak wyżej piszą trzeba się przejechać bo na postoju zmian nie było :)

Hehe a ja byłem przed chwilą się upewnić i są dwie :wink: Jutro przegonie trupa i zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek, mówię co gość powiedział że niby nie ma już w produkcji wyświetlaczy do tych liczników że nie dostanę nigdzie nowego wyświetlacza. Nie wiem o co chodzi ale jestem w....ny. Jak nie linie to znowu kontrast siadł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyświetlacze są, może i nie produkują, ale na stronach w hongkongu jeszcze tego sporo jest.

Marudzą jedynie bo kosztowały 70zł sztuka a teraz 150-200, więc mają mniejszy zarobek jeśli nie narobili zapasów.

aceef w zielonej sprawdzony i dobry - tanio. Jest też mieto3 w szczecinie, ale bierze 350.

250-300zł to standard. 350-400 to złodziejstwo.


No dobra na DX dalej "wyprzedane"

Edytowane przez soulmaster3m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał odradzać to omijaj łukiem szerokim i głębokim serwis w Żorach. Dzisiaj już trzeci raz wysłałem do nich swój licznik i skasowali za to 350zł. Reklamacja fakt jest realizowana ale p....le taki interes. Licznik więcej kursuje w paczkach niż w samochodzie bo ciągle coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o temp. zew. chodzi to w starym liczniku była to czarna kostka chyba 10 pin. Wypij z niej kabel brązowo żółty, natomiast z pinu nr 5 czerwonej kostki wychodzi kabel o tym samym kolorze.

Połącz ze sobą te dwa kable i temp zew będzie dIałać

Dziękuje kolego. Najłatwiejszy możliwy swap fisa a ja się motam.

Wczoraj podłączałem i była tylko jedna :grin: Tak jak wyżej piszą trzeba się przejechać bo na postoju zmian nie było :)

Hehe a ja byłem przed chwilą się upewnić i są dwie :wink: Jutro przegonie trupa i zobaczymy.

No dobra ja podłączałem w 2.8 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...