Fazii Opublikowano 8 Listopada 2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 4 godziny temu, lenovo napisał: Witam . Czy po montażu full fis ( poprzednio miałem jeager 1/2 fis) da się jakoś uruchomić zegar radiowy ? Licznik mam hybrydę ( bebechy z anglika , ringi z a6 ,tarcze i wsad europa ) . Pozdrawiam Jak bebechy z angola to nie uruchomisz. Po za tym musi być moduł zegarka na płycie głównej.
Banan Opublikowano 8 Listopada 2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 Dokładnie w Anglikach nie do ruszenia sprawa.
bediks Opublikowano 8 Listopada 2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 Pewnie pinów żeby wtyczkę wpiac od tyłu ni ma?
Banan Opublikowano 8 Listopada 2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 Nie ma pinów i potrzebnych elementów na pcb, nawet w większości liczników vdo na Europę które nie mają zegarków radiowych brak takich złącz
bediks Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 U mnie było takie złącze, ale mój licznik to 2004 lub 2007 rok produkcji, ktoś go sobie w aso wymienił kiedyś
Banan Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 No ty chyba nawet kiedyś kupowałeś moduł od mnie który padł po paru miesiącach dobrze pamiętam? Tez napisałem większość [emoji6] ale jak widać trafiały się Ale w Anglikach nigdy nie było bo oni mają inny system i swój nadajnik czasu , nie pamiętam jak w USA. Próbowałem kiedyś przeszczepić elementy od zegarka między licznikami ale nie ruszyło to niestety.
Dawidepd Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 W dniu 26.10.2017 o 01:35, Kowi87 napisał: Witam . Zajmuje się tu ktoś mała modyfikacja licznika i panelu klimy? Pacjent to A4b5 99 rok 1.9 Di. Zegar analogowy. Teraz podświetlenie oryginalne na czerwono. Chciałbym zmienić licznik i panel klimy. Licznik podświetlenie na biało wskazówki na czerwono. Panel klimy biały
Mechanikczasu Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Mam możliwość zmiany licznika przedliftowego bez fis na licznik fis z s4 czy dużo jest pracy i jaki jest koszt kogoś kto chciałby się pobawić ? I czy imobilajser załapie czy trzeba będzie dłubać w elektronice i ustawic coś ? Nie wiem czy mam ryzykować i kupić bo mam dość dobra cenę za ten licznik.
Dawidepd Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 W dniu 22.11.2017 o 21:18, Mechanikczasu napisał: Mam możliwość zmiany licznika przedliftowego bez fis na licznik fis z s4 czy dużo jest pracy i jaki jest koszt kogoś kto chciałby się pobawić ? I czy imobilajser załapie czy trzeba będzie dłubać w elektronice i ustawic coś ? Nie wiem czy mam ryzykować i kupić bo mam dość dobra cenę za ten licznik. Też jestem ciekawy
Fazii Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 W dniu 22.11.2017 o 21:18, Mechanikczasu napisał: Mam możliwość zmiany licznika przedliftowego bez fis na licznik fis z s4 czy dużo jest pracy i jaki jest koszt kogoś kto chciałby się pobawić ? I czy imobilajser załapie czy trzeba będzie dłubać w elektronice i ustawic coś ? Nie wiem czy mam ryzykować i kupić bo mam dość dobra cenę za ten licznik. Przedliftowego tzn. zegarek z samymi kreskami bez cyfer 3,6,9,12 masz aktualnie?
Mechanikczasu Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 Aktualnie mam z samymi kreskami.
Mechanikczasu Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 Chodź nie wiem czy nie będę robił swapa na 2.7 a tam już jest licznik dodatkowo wiec chyba imo będzie łatwiej czytać nowy silnik (ten co dostanę z nowym silnikiem) mam racje czy nie ?
jacek70 Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 Nie do końca . I tak trzeba robić kodowanie.
Mechanikczasu Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 6 minut temu, jacek70 napisał: Nie do końca . I tak trzeba robić kodowanie. Wyjaśnisz mi o co chodzi tak mniej więcej ?
jacek70 Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 Wszystko zależy jaki silnik jaki licznik , który rok , gdzie ma IMO. Jeśli masz silnik z kompem i licznikiem nie powinno być promu . Jeśli inny licznik to trzeba modzić. O ile podejdzie.
Mechanikczasu Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 Godzinę temu, jacek70 napisał: Wszystko zależy jaki silnik jaki licznik , który rok , gdzie ma IMO. Jeśli masz silnik z kompem i licznikiem nie powinno być promu . Jeśli inny licznik to trzeba modzić. O ile podejdzie. W planach jest to http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6956587936 wiec tutaj chyba nie ma problemu z licznikiem jak i z imo ?
Banan Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 no teoretycznie nie ale czeka cię przepinanie kabelków między wtyczkami licznika
Fazii Opublikowano 25 Listopada 2017 Opublikowano 25 Listopada 2017 4 godziny temu, Mechanikczasu napisał: Aktualnie mam z samymi kreskami. Przy obecnym ecu i silniku jakie masz dałbym sobie spokój z wkladaniem zegarów poliftowych. Za dużo rzeźbienia. Zmiana kostek, czujnik w miskę trzeba dać, zmiana zbiornika wyrównawczego itd. Jak zmienisz motor na 2.7 i wiazkę to wtedy montuj polifta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się