Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Na razie ręka nie pozwala mi na to :( Ale jak dobrze pójdzie w piątek będę miał zdjęcie gipsu - a wtedy dokończę dzieło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Właśnie nie wiem jakie mam.. możesz mi dokładnie napisać jak to sprawdzić i w jaki sposób zmienić.. licznik na 99% mam oryginał, ale trafiła mi się okazja tanio kupić licznik z FIS od benzyny anglika no i nie wiem w jaki sposob przekodować go na europe,

jak zmienić z benzyny na diesla opisane jest w tym wątku, więc z tym nie będę miał problemów..

Żeby zmienić kodowanie wchodzisz w 17-Instruments (w polu soft coding wyświetli się obecne kodowanie)następnie 7-recode i w wpisujesz nowe kodowanie możesz wpisać to samo które masz obecnie w swoim liczniku. Generalnie cyfra na trzeciej pozycji odpowiada za kraj. Jeżeli niemasz kontroli zużycia klocków, kontrolki niezapiętych pasów i czujnika poziomu płynu spryskiwaczy to kodowanie powinno być 00140

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Właśnie nie wiem jakie mam.. możesz mi dokładnie napisać jak to sprawdzić i w jaki sposób zmienić.. licznik na 99% mam oryginał, ale trafiła mi się okazja tanio kupić licznik z FIS od benzyny anglika no i nie wiem w jaki sposob przekodować go na europe,

jak zmienić z benzyny na diesla opisane jest w tym wątku, więc z tym nie będę miał problemów..

Żeby zmienić kodowanie wchodzisz w 17-Instruments (w polu soft coding wyświetli się obecne kodowanie)następnie 7-recode i w wpisujesz nowe kodowanie możesz wpisać to samo które masz obecnie w swoim liczniku. Generalnie cyfra na trzeciej pozycji odpowiada za kraj. Jeżeli niemasz kontroli zużycia klocków, kontrolki niezapiętych pasów i czujnika poziomu płynu spryskiwaczy to kodowanie powinno być 00140

Koledzy czy nie będzie potrzeby wgrania u kolegi wsadu z diesla jeśli licznik jest z benzyny bo raczej kodowaniem tego się nie załatwi (mogą obroty oraz prędkość mieć za duże przekłamania) ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak nie wiem dokładnie jak jest z obrotomierzem bo prawdopodobnie będzie dobrze pokazywał po przekodowaniu na diesla ale na tarczy z benzyny, ja u siebie miałem problem tylko z prędkościomierzem bo również kupiłem licznik z anglika wymieniłem tarcze na uropejską ale musiałem podmienić również wsad ewentualnie jeździć na tarczy z anglika tyczy się to zegarów z wtyczkami 2x32pin zielona i niebieska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak nie wiem dokładnie jak jest z obrotomierzem bo prawdopodobnie będzie dobrze pokazywał po przekodowaniu na diesla ale na tarczy z benzyny, ja u siebie miałem problem tylko z prędkościomierzem bo również kupiłem licznik z anglika wymieniłem tarcze na uropejską ale musiałem podmienić również wsad ewentualnie jeździć na tarczy z anglika tyczy się to zegarów z wtyczkami 2x32pin zielona i niebieska.

Kolego co masz na myśli pisząc o podmianie wsadu ?? czy chodzi ci o sam mechanizm do ktorego jest podłączona wskazówka? czy calego wsadu w liczniku od strony programistycznej?

Może niech się wypowie na ten temat ten kto kupił licznik od anglika benzyny i przerobił go na europejski do diesla.. co trzeba zrobić żeby wszystkie wskazania były poprawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak ja jako peirwszy kupilem licznik od benzyny i anglika do tego ;) i trzeba zmienic jedynie kodowanie na 4 gary i diesel i do tego kraj trzeba zmienic zeby pokazywalo km i litry, poprostu na dziendobry zoabczjakie masz kodowanie w starym liczniku i takie wpisz do nowego zwyklem vag-usb, a reszte zaraz poszukam i ci wysle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego co masz na myśli pisząc o podmianie wsadu ??

Zmiana wsadu polega na wgraniu nowego "oprogramowania" do pamięci licznika no ale jak zostało wspomniane można uszkodzić licznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak ja jako peirwszy kupilem licznik od benzyny i anglika do tego ;) i trzeba zmienic jedynie kodowanie na 4 gary i diesel i do tego kraj trzeba zmienic zeby pokazywalo km i litry, poprostu na dziendobry zoabczjakie masz kodowanie w starym liczniku i takie wpisz do nowego zwyklem vag-usb, a reszte zaraz poszukam i ci wysle

Dziekuje za informacje,

Kolego "f16mysliwiec" jak znajdziesz te materiały to podeslij, z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale szczerze co odradzam lixbnik z benzynki !!! jesli miales wczesniejszy licznik UKNSI!!! bedzie ci swiecic calyczas kontrolka airbag[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 11:46_________________________________________________Pozatym juz wczesniej kolega ci odpisal ze :

Żeby zmienić kodowanie wchodzisz w 17-Instruments (w polu soft coding wyświetli się obecne kodowanie)następnie 7-recode i w wpisujesz nowe kodowanie możesz wpisać to samo które masz obecnie w swoim liczniku. Generalnie cyfra na trzeciej pozycji odpowiada za kraj. Jeżeli niemasz kontroli zużycia klocków, kontrolki niezapiętych pasów i czujnika poziomu płynu spryskiwaczy to kodowanie powinno być 00140

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale szczerze co odradzam lixbnik z benzynki !!! jesli miales wczesniejszy licznik UKNSI!!! bedzie ci swiecic calyczas kontrolka airbag[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 11:46_________________________________________________Pozatym juz wczesniej kolega ci odpisal ze :

Żeby zmienić kodowanie wchodzisz w 17-Instruments (w polu soft coding wyświetli się obecne kodowanie)następnie 7-recode i w wpisujesz nowe kodowanie możesz wpisać to samo które masz obecnie w swoim liczniku. Generalnie cyfra na trzeciej pozycji odpowiada za kraj. Jeżeli niemasz kontroli zużycia klocków, kontrolki niezapiętych pasów i czujnika poziomu płynu spryskiwaczy to kodowanie powinno być 00140

Kolego nie wiem jaki mam obecnie..

to fotka licznika który obecnie posiadam w aucie : 2.JPG

a to fota licznika który chce kupic:licznik.jpg

http://www.zzl-rzeszow.neostrada.pl/Niunia/licznik.jpg

obawiam sie troche tego ze cos moze nie dzialać lub źle pokazywać dlatego pytam przed zakupem zeby wszystko wiedziec, licznik jest z auta z 98 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten licznik nie będzie pasował ponieważ jest po lifcie i ma 2x32pinowe wtyczki a ty masz 26pinowe na wcześniejszych stronach wątku jest o tym wspomniane jeżeli dasz sobie rade to ja bym szukał zegarów z cyfrowym zegarkiem ale jeśli nie chcesz robić druciarni to musisz szukać zegarów w których blat zegarka niema cyferek. Dla pewności możesz wyciagną zegary i zobaczyć jakie masz wtyczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten licznik nie będzie pasował ponieważ jest po lifcie i ma 2x32pinowe wtyczki a ty masz 26pinowe na wcześniejszych stronach wątku jest o tym wspomniane jeżeli dasz sobie rade to ja bym szukał zegarów z cyfrowym zegarkiem ale jeśli nie chcesz robić druciarni to musisz szukać zegarów w których blat zegarka niema cyferek. Dla pewności możesz wyciagną zegary i zobaczyć jakie masz wtyczki.

Wyciągałem zegary nie raz i wiem że mam 26 pinowe wtyczki...

Dziekuję za informację, w takim wypadku będę szukał zegarów z cyfrowym zegarkiem, bardzo mi się podobają takie zegary.

Jeszcze raz dzieki za wskazówki i razy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy mu chrzanicie! Przeciez mozna zalozyc licznik poliftowy tylko trzeba kostki zmienic. Kupic 32 pin i po przekladac piny z 26 do 32. Zadna filozofia a jaki efekt

Taaaaakk "wystraczy tylko poprzekaldac piny ;/" a do tego trzeba wlutowac sie w imo zeby pokazywalo jak oryginalnie !!! bo w nwoszych ejstw zegarach , do tego ejszcze trzeba kupic kostki nowe pobawic sie z kabelkami w przekaldanie z ajdnych do drugich

Co wy mu chrzanicie! Przeciez mozna zalozyc licznik poliftowy tylko trzeba kostki zmienic. Kupic 32 pin i po przekladac piny z 26 do 32. Zadna filozofia a jaki efekt

\

a imo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy mu chrzanicie! Przeciez mozna zalozyc licznik poliftowy tylko trzeba kostki zmienic. Kupic 32 pin i po przekladac piny z 26 do 32. Zadna filozofia a jaki efekt

Taaaaakk "wystraczy tylko poprzekaldac piny ;/" a do tego trzeba wlutowac sie w imo zeby pokazywalo jak oryginalnie !!! bo w nwoszych ejstw zegarach , do tego ejszcze trzeba kupic kostki nowe pobawic sie z kabelkami w przekaldanie z ajdnych do drugich

Co wy mu chrzanicie! Przeciez mozna zalozyc licznik poliftowy tylko trzeba kostki zmienic. Kupic 32 pin i po przekladac piny z 26 do 32. Zadna filozofia a jaki efekt

\

a imo ?

Czytałem ten temat nie raz i jest tu opisany sposób na imo.. tylko pytanie czy po przelozeniu kostek auto odpali i bedzie swiecila kontrolka od immo, jesli auto odpali i bedzie gaslo to w jaki sposob unicestwic imo w liczniku ? z przelozeniem pinów w kostkach to nie ma problemu tylko to imo to problem ale jest na to sposob i chciał bym sie dowiedziec jaki.. :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...