Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Kodowanie?

No własnie o tym myślałem... Obecnie jest 00140 :przebiegly: A nie wiem jakie wpisać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Według kodowania kontrola klocków jest wyłączona, oczywiście dla uściślenia zwierasz pin2 w niebieskiej wtyczce do masy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według kodowania kontrola klocków jest wyłączona, oczywiście dla uściślenia zwierasz pin2 w niebieskiej wtyczce do masy ?

Miałem pusty, później zwierałęm do masy i nic nie pomagało. :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie odnośnie manetki do avanta po 2 lifcie. Może ktoś podać jej numer albo zdjęcie?

Na allegro jest ich trochę, ale nie wiem która jest po 2 lifcie (gdzieś w wątku przewinęło się, że jest inna od przedliftowej, chyba ma inne wyprowadzenia).

Można odróżnić jakoś manetkę z sedana i z avanta? Czy trzeba dzwonić i się dopytywać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manetka od Avanta ma przycisk do spryskiwacza tylnej szyby... Jeśli masz sedana to się nie przejmuj, najwyżej będziesz mógł wykorzystać ten przycisk do czego innego np. spryski świateł do Xenonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwrotnie, mam avanta i nie chcę kupić manetki od sedana.

Ten przycisk jest chyba przed 1 liftem, później nie ma przycisku, tylko, żeby spryskać tylną szybę trzeba trochę mocniej popchnąć manetkę.

Dlatego pytałem się czy można jakoś je odróżnić, bo nie zobaczę samej możliwości wciśnięcia.

Może uda mi się jutro dostać do etki, to się sprawdzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwrotnie, mam avanta i nie chcę kupić manetki od sedana.

Ten przycisk jest chyba przed 1 liftem, później nie ma przycisku, tylko, żeby spryskać tylną szybę trzeba trochę mocniej popchnąć manetkę.

Dlatego pytałem się czy można jakoś je odróżnić, bo nie zobaczę samej możliwości wciśnięcia.

Może uda mi się jutro dostać do etki, to się sprawdzi :)

O ile się nie mylę to manetka avanta ma ikonkę spryskiwaczy tylnych :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile się nie mylę to manetka avanta ma ikonkę spryskiwaczy tylnych :tongue4:

Hehe, nie pomyślałem o tym ;) Dopiero jak napisałeś, to sprawdziłem dokładnie na zdjęciach na allegro, akurat ta ikonka jest w takim miejscu, że rzadko ją widać na zdjęciach.

Znalazłem też takie dwie:

- z 1998 http://allegro.pl/i1444364532.html

- z 2000 http://allegro.pl/i1450853810.html

Czyli jednak nie ma różnicy między 1 i 2 liftem :)

Dzięki, wiem już wszystko co chciałem :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VDO :wink4:

Kurcze już mi nic do głowy nie przychodzi no musi to działać, może licznik jest uszkodzony, przerwa na ścieżce :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VDO :wink4:

Kurcze już mi nic do głowy nie przychodzi no musi to działać, może licznik jest uszkodzony, przerwa na ścieżce :mysli:

Będę kombinował w poniedziałek, bo dzisiaj już miałem dość :tongue4:

Może błędem było to, że włączyłem zapłon, bez podłączonego przewodu do masy, który później zwarłem, ale bez wyłączenia zapłonu :decayed: Może to nie działa w czasie rzeczywistym :tongue4: A co do kontrolki ciśnienia oleju, to chyba muszę przekodować i tę opcję, być może ma inną wartość

-> Kanal 35 (Drehzahlschwelle) (ab MJ 2000)

Der Anpassungswert 0 entspricht einer werkseitig eingestellten Öldruckwarnung, wenn der Öldruck bei einer Drehzahl von 1500 1/min unter 1,2 bar fällt. Die Anpassung kann in 250er Schritten (0 - 1000) erfolgen.

0000 - 1000 U/min

0250 - 1750 U/min

0500 - 2000 U/min

0750 - 2250 U/min

1000 - 2500 U/min

Tylko nadal nie wiem co z obrotami ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz, jeżeli podałeś masę na ten pin przy włączonym zapłonie to kontrolka nie zgaśnie trzeba wyłączyć zapłon i załączyć jeszcze raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że dopiero teraz na to wpadłem :wallbash::decayed:

Zrobiłem kolorową rozpiskę, który pin gdzie ;) Z lewej 1998 z prawej 2000 :wink4:

Dwa ostatnie pini trzeba dołożyć do zielonej kostki :wink4:

982000.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.A ja mam problem innej natury,zamontowalem sobie licznik z po 2lifcie z fisem.Moj to a4 96rok.Mam pare klopotow:

Kontrolka poduch swiruje,podlaczona dobrze jest

Nieraz ladowanie sie nie wzbudza,kontrolka jest normalnie(na starych tego problemu nie było)wiec wykluczam alternator

Podswietlenie konsoli jest uzaleznione od licznika tzn jak jest jasno to swieci mocno,a jest ciemno to swieci slabiej,regulator podswietlenia dziala,zmienia sie rowniez na desce,ale i tak daje troche slabo,zalozmy ze poswiece latarka w licznik(ma tam czujnik swiatla) to od razu sie rozjasnia wszystko

Z kontrolka immo to wiem

czujnik temperatury oleju podlaczylem pod 15pin w kostce zielonej,ale nic nie dziala,sensor sie pali niewiem jak go wylazcyc(choc zdarzylo sie 2razy ze sie nie palil)ale to chyba zbieg okolicznosci

Palacy sie sensor

Czujnik poziomu wody,mam na mase bo tak mi sie pali

Poza tym wszystko chodzi i dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nic takiego nie robilem[br]Dopisany: 21 Luty 2011, 14:51_________________________________________________Troche lipa z ta poducha,bo razi oko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh kolego moze nie aktywowales >?? sorki nie adaptowales licznika

Wgl taka adaptacja jest konieczna, czy nie? :decayed: Nie robiłem adaptacji, a mimo to zakodowałem immo i odpaliłem :tongue4:

a nic takiego nie robilem[br]Dopisany: 21 Luty 2011, 14:51_________________________________________________Troche lipa z ta poducha,bo razi oko

Próbowałeś kasować błędy? :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmij żarówkę :polew:

Chyba diode !!!!! A jak rozłaczysz to możesz uwalic licznik.

heh kolego moze nie aktywowales >?? sorki nie adaptowales licznika

Wgl taka adaptacja jest konieczna, czy nie? :decayed: Nie robiłem adaptacji, a mimo to zakodowałem immo i odpaliłem :tongue4:

a nic takiego nie robilem[br]Dopisany: 21 Luty 2011, 14:51_________________________________________________Troche lipa z ta poducha,bo razi oko

Próbowałeś kasować błędy? :chytry:

Adaptacja nie jest zadna potrzebna , wystarczy ze zakodujesz poprawnie immo i musi wszystko smigac .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...