Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

jak masz kodowanie XXXXX to dodajesz 2 do drugiej cyfry i bedzie X(2+X)XXX

rozumiem że to było do mnie z tą kontrolką :kox:

Pucek

ale TY chcesz wsad z benzyniaka? bo do TDI mam

zapytaj na elektroda.pl

a jak nie to dzwoń na 513 090 182 gość naprawia liczniki i ma wsady, zaproponuj mu jakaś drobną sumę i będziesz miał pewny wsad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Koledzy szykuje się do zakupu licznika z fisem i mam takie pytanie jak podłączyć licznik na stole żeby sprawdzić czy fis nie ma powypalanych lini (licznik po 2000r)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamietam Niebieska wtyczka

Pin 1- zasilanie po stacyjce 12V

Pin 7 - masa (-)

Pin 23- zasilanie główne 12V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak będę podłączał pod akumulator to pin 1 i 23 pod + a pin 7 pod - i zapali mi się fis.

Wielkie dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czemu po prostu nie włożysz go na chwilę do auta, szybciej się podłącza cały licznik w audi niż te piny :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik jest ze szrotu a tam auta są rozbierane i niema do czego podłączyć. A swojego auta nie będę rozbierał na szrocie, przy zakupie szybko podłączę licznik pod akumulator i będę wiedział czy warto go kupić czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wyjecie licznika z samochodu i podlaczenie drugiego w celu sprawdzenia to doslownie 2 min. Wiec mozna wziac licznik, isc do samochodu i sprawdzic. I jak cos nie popasuje to od razu odniesc. Na szrotach powinni oznaczac czesci farba zeby byla mozliwosc zwrotu. Chociaz mozna i pod akumulator. Tylko musisz miecz przygotowany kabelek z pinami zeby szybko podlaczyc i sprawdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dsc05809fp.th.jpg

dsc05808z.th.jpg

dsc05804m.th.jpg

dsc05803t.th.jpg

pany powiedzcie co jest zle w tej przejsciowce,po prawo piny 2x32 po lewo piny 2x26,chcialem to zaadoptowac do a4 2.6 benz...96r.. ori zegary num.zegarow(brak fisu)2x26 pin..8d0919033 c..........zegary z s4 2x32piny 1x20pin......jak wkladam zegary z s4 na tej przejsciowce autko pali ale zadnych kontrolek nie ma nie dziala obrotomierz,paliwo,predkosciomierz....jest tylko podswietlanie i wyswietla ze swiatla sa.....manetki od fisu narazie nie mam .....moglby ktos spr.i powiedziec gdzie jest blad....przejscie kupilem z zegarami koles niby mial je w 95r.ale niewiem jak mu to moglo dzialac

n-niebieska kostka

z-zielona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli licznik ma powypalane linie ale nie przygasa tylko świeci równo to nie ma takiej tragedi koleś z firmy aceef naprawia połączenia w liczniku i problem z wypalonymi liniami znika. Ja tak miałem. Zresztą na jego stronie można poczytać o uszkodzeniach licznika i przynajmniej wiadomo na co zwracać uwage bo naprawa to koszt ok 100 zł a wymiana to już ponad 300.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto bedzie palic nawet bez zegarow bo 96 rocznik ma immo w komputerze a nie w zegarach. A moze to cos z zegarami jest nie tak? Co do tej rozpiski pinow to moze niech sprawdzi ktos kto robil takie przejsciowki juz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto bedzie palic nawet bez zegarow bo 96 rocznik ma immo w komputerze a nie w zegarach. A moze to cos z zegarami jest nie tak? Co do tej rozpiski pinow to moze niech sprawdzi ktos kto robil takie przejsciowki juz.

wiem ze auto zapali z przed 98r.....zegarow sprawdzalismy 3szt. 1 s4 i 2 s6...ta sama sytuacja swiatla sa podswietlanie jest tylko brak reakcji na jakikolwiek wskaznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dalej nie mogę zrobić wskazania drzwi pasażera, znalazłem brązową kostkę która idzie w drzwi, w niej parę kabli między innymi potrzebne do zamykania i otwierania auta jak podałem na nie masę, są też "plusy" znalazłem też brązowo biały kabelek jak ktoś wcześniej już wspomniał no i po podłączeniu ukazało mi się że drzwi pasażera są otwarte, robię próbę zamykam drzwi no i na fis-ie dalej otwarte więc masa jest tam cały czas. Pomocy panowie przecież nie będę każdego kabla sprawdzał ;(

11082011758.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaką diodę i jak mam to wstawić :) bo nigdy jeszcze nie robiłem takiego czegoś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam icznik uk-... nie pamiętam dokładnie a zakupiłem vdo z fisem będzie różnica jakaś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka że będzie błąd poduszki i jeszcze jakieś problemy, w tym wątku się o tym przewinęło że jak masz nsi-uk (czy jakoś tak) to zeby nie kupować innych zegarów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dalej nie mogę zrobić wskazania drzwi pasażera, znalazłem brązową kostkę która idzie w drzwi, w niej parę kabli między innymi potrzebne do zamykania i otwierania auta jak podałem na nie masę, są też "plusy" znalazłem też brązowo biały kabelek jak ktoś wcześniej już wspomniał no i po podłączeniu ukazało mi się że drzwi pasażera są otwarte, robię próbę zamykam drzwi no i na fis-ie dalej otwarte więc masa jest tam cały czas. Pomocy panowie przecież nie będę każdego kabla sprawdzał ;(

Aju, a masz jakaś fotę albo kolory pamiętasz w którą kostkę i przewody się trzeba wpiąć żeby otwarcie tylnych drzwi pokazywało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...