Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Temperatura widoczna na kanale 51 nie jest odczytywana bezpośrednio z żadnego czujnika, jest natomiast wyliczana na podstawie temperatury zewnętrznej oraz temperatury z kanału 49. Sterownik klimatyzacji na jej podstawie reguluje klapami i prędkością wentylatora. Chodzi o to by za szybko nie zaczął ogrzewać kabiny jak jeszcze silnik zimny umożliwiając tym samym możliwość szybszego nagrzania się silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Temperatura widoczna na kanale 51 nie jest odczytywana bezpośrednio z żadnego czujnika, jest natomiast wyliczana na podstawie temperatury zewnętrznej oraz temperatury z kanału 49. Sterownik klimatyzacji na jej podstawie reguluje klapami i prędkością wentylatora. Chodzi o to by za szybko nie zaczął ogrzewać kabiny jak jeszcze silnik zimny umożliwiając tym samym możliwość szybszego nagrzania się silnika.
nie prawda:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu, te 02 z przodu to z rozpędu, i tak nie ma reakcji,

jeśli chodzi o pasy.. przez chwile po kluczyku się pali, później gaśnie.

Cos w adnotacji o kodowaniu jest ale nie wnikałem,

potrzebna mi ta kontrolka jak w d*pie ząb ;)

@kaju

chooj nie jazda, ale musiałem sprawdzić,

bo po "mojemu" dychę wciągał w zimę ;)

Kumpel z którym jeżdżę do pracy, tez mi sapał,

ze "rznę" ten samochód..

Myślę, ze do 3 tyś no, może czasami deko więcej

to normalna dynamiczna jazda, ale ostatnio PSJ uprawiam..

Starzeje się, czas umierać :guma:

Chyba zebym miał V6 to moze:)

Ja Was podziwiam, że R4 w dieslu jeździcie... :guma: przecież ja jak wsiadłem do sharana szwagra, to po niecałym kilometrze mówie do niego pierrrrdole, zawracaj ja jade swoim :polew:

+1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura widoczna na kanale 51 nie jest odczytywana bezpośrednio z żadnego czujnika, jest natomiast wyliczana na podstawie temperatury zewnętrznej oraz temperatury z kanału 49. Sterownik klimatyzacji na jej podstawie reguluje klapami i prędkością wentylatora. Chodzi o to by za szybko nie zaczął ogrzewać kabiny jak jeszcze silnik zimny umożliwiając tym samym możliwość szybszego nagrzania się silnika.
nie prawda:)

Niby dlaczego?

Nie prawdy bym nie pisał:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju,

moze, gdybym trafił jakiegos BAU lub BDH w dobrych pieniądzach

lub na zasadzie wymiany za mojego ATJ-ta..

Zrezać mam gdzie (warsztat kumpla) ale takie rzeczy to tylko w erze pewnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju,

moze, gdybym trafił jakiegos BAU lub BDH w dobrych pieniądzach

lub na zasadzie wymiany za mojego ATJ-ta..

Zrezać mam gdzie (warsztat kumpla) ale takie rzeczy to tylko w erze pewnikiem

pisz do kolegi bej, on jakiś czas temu przytaszczył B5tke po swapie na bdh bodajże, całość chciał za 4k oddać silnik, napisz do niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a kto mi powie w czym rzecz jeżeli na fis giną linie ale potem się pojawiają od nowa. Teoretycznie mam kilka linii wypalonych ale czasem one się pojawia, a czasem inne znikną później się pojawia. Tak mnie w hu... Robi :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FIS się z Tobą bawi w "Co mi zrobisz jak mnie złapiesz".

:dziura::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym powiedział że ćwiczy Twoją wyobraźnie :grin:

sprawdź taśme albo przelutuj wyświetlacz :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym powiedział że ćwiczy Twoją wyobraźnie :grin:

sprawdź taśme albo przelutuj wyświetlacz :decayed:

na moje najpewniej klejenie między taśmami, albo między taśmą a wyświetlaczem...

przelutować może spróbować... ale jak nie ma wprawy to pewnikiem po tym przelutowaniu LCD będzie do wymiany....

P.S. jedno co zauważyłem że nie wszystkie piny taśmy lutowane do płyty licznika są wykorzystane.. przynajmniej 6 szt nie jest używane do komunikacji z LCDkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zrobilem tescik maly, podpiolem z ciekawosci licznik i tak mam biale podswietlanie nie wiem czy to robi jakas roznice? i zauwazylem ze kontrolka prawego kierunku nie swieci i nie wiem czy to kwestia pinow czy licznika? ladowanie pokazuje nie wiem jak temp oleju ale sensor pokazuje, a mam pytanie jak bym chcial na nowym liczniku odpalic to pin ze starego wgrywam jakos do nowego licznika czy pin z nowego licznika wrzucam pod klucze? bo po co mi pin z obydwu licznkow ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z obydwu byłby potrzebny jakbys miał immo 3 ale masz immo 2 wiec nowy pin tylko pod klucze , skoro wali sensor to i temp nie będzie bo nie masz ani emula ani czujnika w misce, ani na awaryjnych ani normalnie nie pokazuje kierunku czy cyka chociaż jak dasz kierunek bo może sama dioda się jebla ?

---------- Post dopisany at 18:59 ---------- Poprzedni post napisany at 17:47 ----------

Panowie będzie na dniach na handel manetka avant do fisa do polifta co od kaja kupiłem bo dorwałem wkoncu od sedana w normalnych pieniądzach dlatego też będzie do oddania za 5 dych czyli tyle co dałem plus przesyłka zeby wyjść na zero

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z obydwu byłby potrzebny jakbys miał immo 3 ale masz immo 2 wiec nowy pin tylko pod klucze , skoro wali sensor to i temp nie będzie bo nie masz ani emula ani czujnika w misce, ani na awaryjnych ani normalnie nie pokazuje kierunku czy cyka chociaż jak dasz kierunek bo może sama dioda się jebla ?

---------- Post dopisany at 18:59 ---------- Poprzedni post napisany at 17:47 ----------

Panowie będzie na dniach na handel manetka avant do fisa do polifta co od kaja kupiłem bo dorwałem wkoncu od sedana w normalnych pieniądzach dlatego też będzie do oddania za 5 dych czyli tyle co dałem plus przesyłka zeby wyjść na zero

cykac cyka ale na wyswietlaczu nie pokazuje ani na kierunku ani awaryjkach, czyli na darmo wydalem 120zl za wyciagniecie pinu z obecnego licznika bo mam jakis ten jaeger czy cos tam, i wytlumaczy mi ktos wkoncu o co chodzi z tymi pinami 98 na 00 czesc jest na zielono , i czemu te cyferki sie powtarzaja po prawej stronie, np prawy kierunek sie zgadza to czemu jest przy nim 7 i jest na zielono??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek bo tak ma być i dobrze że nie działa :decayed: bo ty zminiałeś na licznik poliftowy więć twój rok to 1998 na np 00

iiiiiiiiiiiiiiiii

Wtyczka niebieska twoja pin 2 powinien być w nowej wtyczce zielonej na pin 7 to kierunek prawy

Kierunek lewy pin 18 kostka niebieska z twojej do pinu 18 w nowej niebieskiej więc :decayed: trzeba kable przepinać k**wa:decayed::decayed:

Dziękuje Dobranoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek bo tak ma być i dobrze że nie działa :decayed: bo ty zminiałeś na licznik poliftowy więć twój rok to 1998 na np 00

iiiiiiiiiiiiiiiii

Wtyczka niebieska twoja pin 2 powinien być w nowej wtyczce zielonej na pin 7 to kierunek prawy

Kierunek lewy pin 18 kostka niebieska z twojej do pinu 18 w nowej niebieskiej więc :decayed: trzeba kable przepinać k**wa:decayed::decayed:

Dziękuje Dobranoc

aha dzieki :D myslalem ze zostaja w tej samej kostce tylko inne miejsce a widze ze tu z jednej kostki do drugiej nawet wedruja ;p a co z szara kostka ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę bardzo nie ma tak lekko wszystko opisane w temacie tylko 362 strony :decayed:

proszę masz rozpiskę do twojego modelu

FIS_A4_98_na_00_MaxsteRR.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

a do szarej podłączasz to co masz na kolor szary nie patrz na kolor niebieski i zielony to cie nie interesuje

kostki_T32.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszedł dzisiaj zegar polift z a6, jutro obudowa z ringami ląduje u mnie i fis sobie zostawię jak mój się skończy a coś już go bierze a ten jest ładny. Jak by ktoś kostki potrzebował to mam komplet do sprzedania bo były przy liczniku a ja już nie potrzebuje bo mam. Ktoś robił wymianę fisa? Czym to najlepiej przelutowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cwiara

No jasne ze robil. Jesli chcesz wymienic to bez hotaira nie podchodz nawet. Jesli tylko poprawc luty to mozna kolba ale delikatnie zeby nie popalic sciezek. A najlepszym wyjsciem jest wylutowanie wyswietlacza, zebranie starej cyny, nalozenie swiezej i wlutowanie wyswietlacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli lepiej się za to nie zabierać bo więcej szkody narobisz niż pożytku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...