Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

szukaj vdo, jagery to upierdliwe liczniki

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Fazii nie wiem jakie liczniki występowały w przedlifcie dlatego zwróciłem się o pomoc w dobrze licznika. Czyli krótko, bezproblemowo podejdzie każdy licznik z fisem z zegarkiem analogowym (kreseczki) . Jak by kto miał w dobrej cenie to chętnie przyjmę :)

Edytowane przez Faraday
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rób zmianę na polifta. Zmiana kostek i przekładka pinów to pikuś a efekt znacznie lepszy

Edytowane przez Fazii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepszy tzn ? Jakoś zegarek analogowy mi nie przeszkadza

Wysłane z mojego LG-F320K przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia gustu mi tam czerwone podświetlenie pasuje bardziej niż biale. :)

Tylko problem bo nigdzie nie widziałem tutka z włożeniem fisa z przed lifta do przed lifta :) Pewnie jakieś dodatkowe kable trzeba ciągnąć

Wysłane z mojego LG-F320K przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Faraday
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez pierwsze włożyłem pelen fis na czerwonym podswietleniu,,pozniej zmianiłem na białe podswietlenie,,na poaczatku było dziwnie ale ogolnie białe podświetlenie całkowicie zmienia wnętrze auta wieczorkiem..oczywiście na plus

jesli chodzi o sygnalizacje otwartych drzwi to zapewne bedzie okazywało tylko drzwi kierowcy (chyba że pociągniesz kable od poszczególnych drzwi z osobna)

pamiętaj że dodatkowo do licznika musisz dokupic manetke fis.

Edytowane przez booolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia gustu mi tam czerwone podświetlenie pasuje bardziej niż biale. :)

Tylko problem bo nigdzie nie widziałem tutka z włożeniem fisa z przed lifta do przed lifta :) Pewnie jakieś dodatkowe kable trzeba ciągnąć

Wysłane z mojego LG-F320K przy użyciu Tapatalka

tutka chyba nie ma po i zadna tam filozofia...

jak nie masz imo w liczniku i masz kostki 2x26

to wkladasz licznik

wpinasz te kostki

a do czerwonej 20 pinowej ciagniesz sygnaly - z manetki fisa plus spalanie i temperatura

i to bodajze wszystko - nie pamietam co z czujnikiem plynu spryskiwaczy

i kwestia czy masz orginalnie czujnik temp oleju czy trzeba dokladac

cala robota w przedlifcie to max 3h z piwem i sciaganiem kiery itp

Btw sprawdz te kosci bo nie pamietam czy gdzies po i lifcie nie bylo wlasnie przejscia na kosci 2x32 czyli te juz poliftowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz zegarek z kreseczkami bez cyferek to wtedy tak jak kolega wyżej napisał, ciągniesz tylko kable do czerwonej wtyczki 20 pin którą musisz dokupić. Do tego musisz mieć manetkę ze sterowaniem FIS.

Jak poczytasz te poradniki i schematy to masz tam opisane co podłączyć do tej czerwonej wtyczki, spryskiwacze, żarówki i klocki możesz wpiąć do masy żeby nie świeciło. Ot cała filozofia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spryskiwacze, żarówki i klocki możesz wpiąć do masy żeby nie świeciło. Ot cała filozofia

To po co mu fis w ogóle jak ma nie świecić? Dla przeklamanego średniego spalania? Czasu jazdy którego rzadko kto kasuje? No chyba że dla wyglądu i idei...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego najlepiej jak już zmieniać to konkretnie. Ja mam w przedlifcie licznik z A6 lift dzięki czemu mam teraz FIS, dodatkowe 2 wskaźniki, chromowane obwódki i białe podświetlenie. Bardziej chodziło mi o całokształt licznika niż o tamte funkcje. To sobie dołożę później, np. po wymianie hebli podłącze czujniki klocków, a spryski podłączę jak założę zbiornik do xenonów. Za dużo roboty i kosztów żeby to wszystko robić na raz.

Licznik bez FIS też nie pokazuje nic po za podstawowymi ostrzeżeniami a wygląda beznadziejnie. Z fisem przynajmniej masz termometr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stwiedziłem że to za duża kasa żeby własnie wszystko na raz ogarnąć , bo to i miska olejowa, jak miska to i olej jak olej to i filtr. za duża kasa :) lepiej odłożyć i zbierać na konkretnego polifta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No troche roboty i hajsu trzeba wydać.

Ja sie ciesze że jestem posiadaczem full fis w przedliftowym liczniku... i wymieniać go dla białego podświetlania nie mam zamiaru ;)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stwiedziłem że to za duża kasa żeby własnie wszystko na raz ogarnąć , bo to i miska olejowa, jak miska to i olej jak olej to i filtr. za duża kasa :) lepiej odłożyć i zbierać na konkretnego polifta ;)

Kolego, u mnie kosztowo wyszło tak:

Licznik A6 lift anglik TDI FIS idealny - 150zł

U kolegi marcin_franz wymiana tarcz na benzynę, EU, przekodowanie licznika i przebiegu, wlutowanie potencjometru, zmiana wsadu do prawidłowego wskazania benzyny, przejściówka z wtyczek przedlift na polift - 120zł

Do tego emulator czujnika oleju - koszt 10zł elementy, robocizna 4 piwa

Wtedy wystarczy odpiąć stary licznik, podłączyć nowy, i podłączyć parę kabli m.in. spalanie z ECU, temperaturę z klimatronika, a resztę do masy.

Nie musisz zmieniać miski, teraz w ogóle nie masz wskaźnika oleju więc przeżyjesz bez niego też później

Mój przedlift obecnie wygląda tak:

1.jpg
1.jpg
2.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci Fenrir , że to co kierownice tam masz to fantazja piękna. :grin::D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaraj się jeszcze wymienić konsolę środkową na polift i będzie kox, a jeszcze lepiej 2din. W częściach da się skompletować w małej kasie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiera z A8 D3, wcześniej założyłem S4 lift ale znudziła mi się :grin:

A konsola z lifta koniecznie wpadnie, navi też ale RNS-D, E niestety za droga.

Tak czy siak wracając do tematu, moim zdaniem sam licznik bardzo wiele zmienia, tak samo jak kiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiera multifunkcyjna? Rezałeś żeby wszystko działało?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiera multi ale nie mam ori radia więc nie ma póki co pod co jej podłączyć. Ale jak wpadnie RNS-D lub Symphony to będę starał się podłączyć multi.

Póki co było tylko podłączone podświetlenie przycisków na kierze ale taśma się spierdzieliła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...