Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Są zegary vdo do b5 z cyfrowym zegarkiem :wink:

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=Licznik+a4+b5+vdo&bmatch=base-relevance-uni-1-1-0613

Co do wyświetlania drzwi na zegarach a6 to nic nie da się zrobić bo nie ma modułu komfortu jak w a6

Edytowane przez Fazii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dokładnie w C5 są tylko dwa kabelki od drzwi - krańcówka kierowcy i drugi kabelek ze sterownika centralnego ( sygnał reszty drzwi i klapy bagażnika)

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie są, jakoś chyba inaczej wpisywałem w wyszukiwarkę na allegro, bo nie znalazłem żadnych, a są jedne od TDI i drugie od benzyny (chodziło mi o pełny FIS o czym zapomniałem wspomnieć w pytaniu). Ale przy cenie 500zł za takie, na razie zostawię swoje Jaegery i nie będę nic ruszał póki działają, z rozlanym FISem da się żyć. Dzięki za szybkie wyjaśnienie wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

500 to trochę przesada.

Ceny vdo do b5 trochę wzrosły bo ogólnie za dużo tego nie ma a jak są to angole...

Za długo nie czekaj z wymianą jaegera bo w każdej chwili może paść procek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik z ogłoszenia będzie ok.

Potrzebujesz pin tylko nowego licznika. Jak masz kabel obd II do bez problemu sam wszystko ogarniesz. Adaptacja to dwie minuty roboty, ustawienie przebiegu też

sprzedawca nie posiada pin-u do tego licznika

jak wyciągnąć pin z licznika z aukcji http://allegro.pl/licznik-elektryczny-audi-a4-b5-8d0919861d-1-8-t-i5504421100.html

jaki kabel i program będzie potrzebny (zrobię to sam - nie jest to zbytnio skomplikowane)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik z ogłoszenia będzie ok.

Potrzebujesz pin tylko nowego licznika. Jak masz kabel obd II do bez problemu sam wszystko ogarniesz. Adaptacja to dwie minuty roboty, ustawienie przebiegu też

sprzedawca nie posiada pin-u do tego licznika

jak wyciągnąć pin z licznika z aukcji http://allegro.pl/licznik-elektryczny-audi-a4-b5-8d0919861d-1-8-t-i5504421100.html

jaki kabel i program będzie potrzebny (zrobię to sam - nie jest to zbytnio skomplikowane)

Kabel kkl

Np. Can Commander 1.4 da radę wyciągnąć pin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanko, czy na dolnym śląsku jest ktos kto wgrał by mi wsad do licznika (anglik z europejskimi tarczami a6 c5 02r tdi ) oczywiście nie za free :)

Edytowane przez Bartollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanko, czy na dolnym śląsku jest ktos kto wgrał by mi wsad do licznika (anglik z europejskimi tarczami a6 c5 02r tdi ) oczywiście nie za free :)

pisz do Misiek95

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie,posiadam Audi z 98r i chciałbym przelozyc licznik z polifta i zastanawia mnie czy mogę podłączyć licznik z komputerem, tak żeby pokazywał średnie spalanie i inne rzeczy dodam że chce wymienić wtym celu tylko licznik bez dodatkowego kupowania czujników itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie odpowiedź na twoje pytanie jest już w wątku a brzmi ona Tak

W skrócie:

Przekladka pinów

Poprowadzenie sygnału spalania

Podłączenie szarej kostki

Adaptacją immo

Szczegóły znajdziesz w wątku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam a wieć tak chciałem założyc nowy zespolony z tempomatem i funkcjami do fisa i pojawił sie jeden problem z wycieraczkami miałem te zwykłe bez niczego przed liftowe przełączniki a teraz zakładam taki jak tutaj na zdjęciu https://omoto.pl/file/usr/5/51373/1/1537851/d5-6f22bad3fa781b5e3ce0e6fc3354ea69.jpg i mianowicie mam taki problem że pierwszego biegu wycieraczek wogołe nie ma drugi i trzeci jest spryski działaja ale wycieraczki wtedy też sie nie rusza, na biegu -1 trzeba ciągle trzymac zeby chodziła bo tak to tylko sie kawałek ruszy coś zle podłaczyłem czy co tam jeszcze musze zrobic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko pany, taka sprawa: potrzebne by były rozpiski pinów co gdzie podłączyć w kostakch przy przekładce z pół fis jagger (II lift) na vdo full fis (też drugi lift) wiem, jak podpiąć szarą kostkę, żeby manetka działała ale co z resztą (czujnik w misce, czujniki zużycia klocków czy płynu do spryskiwaczy), zostaje to w starych kostkach (tj niebieskiej i zielonej) czy trzeba coś przekładać do szarej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soulmaster3m zrobił taką fajną instrukcje, która jest w pierwszym poście i nikt jej nie czyta :facepalm:

Nic nie przekladasz, dodajesz tylko szarą kostkę i podłaczasz jak w instrukcji lub dajesz piny do masy żeby nie waliło żółtymi błędami.

Czujnik w misce i klocków działa od razu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomoże ktoś z tym przełacznikiem wycieraczek bo pilne na juz

Edytowane przez Audikomaniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowie ktoś na której stronie w "sam naprawiam audi a4" jest schemat elektryczny wspomniany w poradniku soulmastera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma tego w a4 sam naprawiam , mogę z elsy ci podesłać schemat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nieaktualne, kolega rozebrał wszystkie drzwi i doszedł kabel po kablu co jest od czego, sygnał na wszystkie drzwi rozprowadzony, troche było inaczej niz w instrukcji soulmastera. Czujnik oleju też podłaczony pod nowy typ miski, wszystko bangla :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawka , jest ten schemat - nie wiem czemu przeczytałem o przekaźniku spalonej żarówki ;)

Bo instrukcja soulmastera jest dla aut z półfisem a wcześniej są różnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soulmaster3m zrobił taką fajną instrukcje, która jest w pierwszym poście i nikt jej nie czyta :facepalm:

Nic nie przekladasz, dodajesz tylko szarą kostkę i podłaczasz jak w instrukcji lub dajesz piny do masy żeby nie waliło żółtymi błędami.

Czujnik w misce i klocków działa od razu.

Czytałem, czytałem, ale nie mogę rozkminić jednej rzeczy, jak mam już pełen lift i zegar jagger 1/2 fis i mam czujnik w spryskiwaczach i pokazuje mi normalnie gdy mam mało płynu komunikat, to czy po włożeniu full fis i dołożeniu kostki szarej (w której jest miejsce na czujnik poziomu sprysków) będzie normalnie funkcjonował? (podpięcie drzwi czy manetki nie stanowi problemu ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...