Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam numerów misek olejowych z polftowym czujnikiem poziomu do 1,9TDi, pewnie ktoś z was to przerabiał. Mam polifta z VDO FIS i analogowym zegarem, kupiłem licznik VDO z cyfrowym zegarem i z tego co sie dowiedziałem musze zmienić miske olejową na typ poliftowy aby mieć wskazania poziomu oleju. Licznik ma juz wypuszczona wiązke do podłączenia sie pod nowy czujnik(fazi ogarniał temat). Teraz kwestia zakupu miski olejowej, ktos cos poradzi? Warto brać zamiennik czy szukać używki? Jeden z numerów znam

058103603

W zamienniku jest widoczny otwór montazowy dla czujnika, ale w używkach na allegro są miski w których nie ma otworu dla czujnika pod tym numerem. Poradzi ktos czego dokładnie szukać?

http://allegro.pl/audi-a4-a6-1-9-tdi-1-8-miska-olejowa-058103603-i5877511450.html

Zamiennik

A tu ori, wgłebienie jest, ale samego otworu nie ma

http://allegro.pl/miska-olejowa-1-9tdi-audi-vw-passat-058103603-i5921933730.html


Druga kwestia sam czujnik

cos takiego?

1j0907660b-aftermarket.jpg


W poliftowym AFN jest miska stalowa, silnik AVG ma juz miskę z wgłębieniem na czujnik, ale nie koniecznie z samym czujnikiem, moze być miska bez otworu, trzeba ten otwór przewiercić.

Miska z czujnikiem w polifcie

6221928778_zpsrngcbtit.jpg

6221928778_1_zpspktpqgxh.jpg

6221928778_2_zps4zf6vtee.jpg

Miska bez czujnika ale z miejscem na czujnik montowana w polifcie z FISem starego typu.

uS9TM-GE3L5e_zpsxce7ra0v.jpg

uS9TM-C5oZLE_zpsca6rviwi.jpg

uS9TM-wfKSZL_zps2yuadxqm.jpg

Edytowane przez Kowi87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Założone śmiga pięknie. Teraz mam pytanie odnośnie możliwości przedliftowego fisa. Czy pokazuje on cos wiecejoprócz plynu spryskiwaczy, chlodnicy, spalania i spalonej żarówki? I jesli dobrze wyczytalem to zeby wszystkie funkcje dzialaly musze wymienic jeszcze pompke plynu do spryskiwaczy na taka z czujnikiem, zalozyc przekaznik xxx i porobic instalacje do sygnalizacji zarowek. I czy czujnik temp oleju kupuje wkrecany w podstawe filtra i podlaczam do 4 pinowego zlacza? I jak z plynem w chlodnicy jakis czujnik czy caly zbiornik do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik płynu chłodniczego powinien działać. Jak zakładasz do przedlifta licznik z lifta to jest problem bo wtedy kontrolka pali się cały czas. Jeśli u Ciebie się nie pali to jest dobrze, powinna zapalić się jak płynu jest mało.

Do płynu spryskiwaczy musisz mieć cały zbiorniczek z czujnikiem. Póki co możesz mieć zwarte do masy.

Co do wskaźnika oleju, raczej musisz mieć miskę olejową z czujnikiem, kombinowanie z filtrem oleju to grubsza sprawa ale był nawet o tym jak to zrobić.

Edytowane przez Fenrir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Koledzy założyłem emulator ciśnienia i temp oleju ale nadal minie świeci sensor oleju.w czym może tkwić problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załóż miskę z czujnikiem przynajmniej użytek będziesz miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Koledzy założyłem emulator ciśnienia i temp oleju ale nadal minie świeci sensor oleju.w czym może tkwić problem?

w złym układzie emulatora, ja miałem dwa i nie działały. zrobiłem sam. jeżeli umiesz lutować mogę ci podesłąć schemat jak taki wykonac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi wrzucił parę postów wyżej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
Panowie potrzebuję licznik z temp. oleju bo mój aktualny nie posiada takowej funkcji.

W moim audi a4 b5 1.8t 99r mam taki licznik (nie ma tam fisa ani pół fisa):
http://images78.foto...dad1f1damed.jpg

http://images76.foto...8e7615a9med.jpg

mam nadzieję, że da się coś z tego rodzaju zdjęć wyczytać
i chciałbym go zamienić na taki z czujnikiem temperatury oleju ale nie chcę żadnych fisów itp itd bo nie jest mi to do niczego potrzebne
proszę o podpowiedź jakiego licznika mam szukać i czy taka zamiana wiąże się z jakimiś dużymi przeróbkami czy może wszystko pasuje plug&play
czy taki licznik by pasował:

http://allegro.pl/li...5504421100.html


czy zaadaptowanie licznika przez vag jest bardzo skomplikowane? co z immobilaizerem?? czy da się jakoś ustawić przebieg taki jak mam aktualnie?? (jakiś fachowiec na podlasiu co da radę to zrobić?)
czy potrzebny jest numer pin nowego licznika??

będę wdzięczny za pomoc

Edytowane przez coolek85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik z ogłoszenia będzie ok.

Potrzebujesz pin tylko nowego licznika. Jak masz kabel obd II do bez problemu sam wszystko ogarniesz. Adaptacja to dwie minuty roboty, ustawienie przebiegu też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załóż miskę z czujnikiem przynajmniej użytek będziesz miał.

Cześć.

Koledzy założyłem emulator ciśnienia i temp oleju ale nadal minie świeci sensor oleju.w czym może tkwić problem?

w złym układzie emulatora, ja miałem dwa i nie działały. zrobiłem sam. jeżeli umiesz lutować mogę ci podesłąć schemat jak taki wykonac.

Mam miskę z czujnikiem, ponieważ założyłem motor 1,8T APU z czujnikiem właśnie,ale błąd się świeci,chcąc go zgasić kupiłem emulator który podłączyłem i tak po podłączeniu licznika i przekręceniu stacyjki błędu nie ma,ale jak po wyciągnięciu kluczyka,włożeniu i kolejnym przekręceniu stacyjki już błąd się świeci.

jak odłączę licznik całkowicie (3 wtyczki) i podłącze znowu to po pierwszym przekręceniu stacyjki znowu błędu nie ma ,,ale przy kolejnych już znowu się świeci.

Uwalony licznik czy jaka cholera ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam może ktoś mi powie bo mam całego fisa i mam trzy kostki z tyłu czerwona zielona niebieska i nie zozumie schematu tej czerwonej kostki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam dla kolegów ciekawostkę odnośnie Sensor Oil.

Po wielu godzinach spędzonych nad wsadem licznika 8D0920980J znalazłem rozwiązanie wkurzającego komunikatu.

Niepotrzebny żaden emulator trzeba tylko we wsadzie zmienić komórkę 000020x06 na 0A i komunikat zniknie na zawsze!

Jeśli chcecie zmienić piskliwy dźwięk ostrzeżeń to zmieńcie komórkę 000030x04 na 9E.

Sprawdzone na kilku licznikach i wszystko działa poprawnie.

Powodzenia

Edytowane przez piekuto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo roboty w liczniku z a6c5 diesel automat (zegarek analogowy z cyframi) aby go przystosowac do a4 b5 1996r? Wtyczki ogarne bez problemu, temat wsadu mnie interesuje. Z czego i czym wgrać?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam dla kolegów ciekawostkę odnośnie Sensor Oil.

Po wielu godzinach spędzonych nad wsadem licznika 8D0920980J znalazłem rozwiązanie wkurzającego komunikatu.

Niepotrzebny żaden emulator trzeba tylko we wsadzie zmienić komórkę 000020x06 na 0A i komunikat zniknie na zawsze!

Jeśli chcecie zmienić piskliwy dźwięk ostrzeżeń to zmieńcie komórkę 000030x04 na 9E.

Sprawdzone na kilku licznikach i wszystko działa poprawnie.

Powodzenia

Sprawdziłem to na licznikach z a6 c5 i również działa. Trzeba by to umieścić w pierwszym poście. Gratulacje kolego Wielkiego Odkrycia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam dla kolegów ciekawostkę odnośnie Sensor Oil.

Po wielu godzinach spędzonych nad wsadem licznika 8D0920980J znalazłem rozwiązanie wkurzającego komunikatu.

Niepotrzebny żaden emulator trzeba tylko we wsadzie zmienić komórkę 000020x06 na 0A i komunikat zniknie na zawsze!

Jeśli chcecie zmienić piskliwy dźwięk ostrzeżeń to zmieńcie komórkę 000030x04 na 9E.

Sprawdzone na kilku licznikach i wszystko działa poprawnie.

Powodzenia

Sprawdziłem to na licznikach z a6 c5 i również działa. Trzeba by to umieścić w pierwszym poście. Gratulacje kolego Wielkiego Odkrycia :)
Tylko jam to zrobic?

Muszę mieć licznik na stole czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik może być w aucie. Odczytujesz wsad, następnie zmieniasz tą jedną komórkę i wczytujesz go spowrotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok ale jakim programem,kablem i tam dalej? Wytłumacz tak bardziej łopatologicznie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabelek kkl i vag eppromprogarmeer 1.19

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem. Po zmianie na full FIS z zegarkiem cyfrowym i podłączenie krancowek od drzwi według schematu jest problem, miga oświetlenie wnętrza po otwarciu drzwi. Gdy złącze kable FIS pokazuje że wszystkie drzwi otwarte gdy są otwarte jedne drzwi. Jakiś pomysł co zrobic? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...