Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak zrobić żeby się świeciła kontrolka świateł postojowych w liczniku z pierwszego lifta z fisem? Kwestia kodowania czy trzeba dorzucić na któryś pin napięcie?

Wystarczy na pin 15 zielonej kostki podać napięcie +12V po włączeniu świateł postojowych a kontrolka zacznie działać.


Wymiana licznika audi a4 1996r bez FIS na licznik z FISem po Iszym lifcie 1998r:

http://hostuje.net/file.php?id=218a261d0ea135d53c49ee6e790c3ad5

można umieścić w pierwszym poście :)

Edytowane przez prezesik18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na który pin trzeba podać napięcie aby licznik był podświetlany cały czas? Licznik pełen lift ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko edycja wsadu , żadne piny nic nie dadzą , tu masz temat http://a6klub.pl/a6-c5-podswietlenie-wskazowek-eeprom-modyfikacja-wsadu-vt73267.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem i tam temu gościowi się nie dało. A jak to spróbować zrobić u siebie? W liczniku adaptacja kanał 19?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To u Ciebie też nie....chyba że masz licznik z a6 c5 polift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Mam auto z 96 roku wtyczki 26 pionowe licznik jaki sobie zakupilem to ten z zegarkiem ktory ma cyferki 3,6,9,12. Prosze podpowiedzcie mi z ktorej rozpiski mam korzystać (chodzi mi o te z 1 posta) zeby to zadziałało. Z podlaczeniem sobie poradzę bo robilem fisa we wczesniejszym aucie ale nie musialem kostek przekladac tylko dorobic brakujaca i podlaczyc modyl kontroli swiatel.

Jeszcze jedna sprawa licznik mam vdo 8d0 919 880. Mam nadzieję ze to analog i uda sie go podlaczyc bez zmiany kodowania. Dziwna rzecz po po rozebraniu na tarczach jest napis audi c5

Edytowane przez osa_84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napis c5 jest nawet na tarczach do a4.

Tak zegary które kupiłeś idą po analogu.

W pierwszym poście są rozpiski do zegarów poliftowych, więc na ich podstawie byś musiał sobie ogarnąć rozpiskę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Mam auto z 96 roku wtyczki 26 pionowe licznik jaki sobie zakupilem to ten z zegarkiem ktory ma cyferki 3,6,9,12. Prosze podpowiedzcie mi z ktorej rozpiski mam korzystać (chodzi mi o te z 1 posta) zeby to zadziałało.

Przeczytałbyś chociaż ostatnią stronę tego wątku. Masz podane na tacy, mój post :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kilka dni temu dzięki Krycha stałem się szczęśliwym posiadaczem licznika z FIS 94-97 :)

http://www.directupload.net/file/d/4480/ityjz4nj_jpg.htm

a miałem

http://www.directupload.net/file/d/4480/mhxe6mk9_jpg.htm

Z kostkami po 26 pinów (Żółtą i niebieską) oraz jedną 20 pinów - zrobiłem ją z taśmy od dysku ze starego kompa (rozpiska pinów jest więc tu nie mam pytań do znawców tematu)

Bez problemu podpiąłem licznik i o to efekt:

http://www.directupload.net/file/d/4480/dq8ornpi_jpg.htm

Wszystko działa tak jak powinno bez inf o spalaniu - nie podpiąłem bo nie wiem czy wlutować się bezpośrednio w kabel z kompa czy przez diodę prostowniczą, oraz bez temperatury zewnętrznej. Tu muszę poszukać sygnału (w tym też potrzebuję pomocy) najprawdopodobniej idącego do kostki

http://www.directupload.net/file/d/4480/defsmjp8_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/4480/pyshub9j_jpg.htm

Lub nie ale nie mam pojęcia.Jest to trzecia mała kostka wpinana do starego licznika (nie mogę nigdzie znaleźć rozpiski pinów z tej kostki)

Ostatnie pytanie dotyczy informacji o przebiegu (wyświetlacz pod prędkościomierze) - czemu tam nic nie ma????

Proszę o pomoc tak naprawdę w odp na te trzy pytania.

Pozostałe pytania (jak podpiąć inf o temp oleju, jak podpiąć manetkę itp.) mają już odpowiedzi między innymi z tego forum jak i ze strony http://www.buckeyestangs.com/drew/tech/audi/b5_instrument_cluster_pinout/

Dzięki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Wepnij się bezposrednio, bo przez diodę prawdopodobnie zostanie zaklłamany sygnał.

2. Niestety nie wiem ;)

3. Sprawdź czy od drugiej strony licznika czy nie przepaliła się żarówka od podświetlenia tego wyświetlacza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Dzięki!

2. Mała kostka okazała się kostką podpiętą pod termometr w liczniku. Tam sygnał z pinu 3 okazał się sygnałem pochodzącym z czujnika temperatury:) - wystarczyło się wpiąć w ten kabel i jest ładnie pokazana temperatura:)

3. Miałeś rację - okazało się po zmroku że kilka diod jest przepalonych (wymieniłem ze starego licznika). Działa!

Jak tylko pospinam wszystkie sygnały (komp i czujnik temp oleju) będą fotki.

Jak na obecną chwilę wszystko śmiga aż miło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Forumowicze,

pytanie następujące, mianowicie czy da radę z 2 liczników zrobic jeden, tzn mam u siebie licznik z półfisem i na obrotomierzu mam cyfrowy zegarek. Teraz tak gdy zakupię zegary z pełnym fisem lecz z analogowym zegarkiem to czy da radę przełożyć sam obrotomierz z cyfrowym wyswietlaczem z moich zegarów w miejsce obrotomierza z analogowym zegarkiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie .Czy jest tu ktoś moze z łódzkiego albo wlkp ?? Chodzi mi czy jest ktos albo polecił by mi kogos kto wymienia i robi liczniki na pelen fis ? Mam autko z 99 roku i chciałbym pelen fis ? Nie biore sie za to bo to pewnie duzo pracy i dla kumatych. To juz nie jest kodowanie szyb czy robienie anteny stacjonarnej do pilota. Jestem w łódzkim 3 tyg. Kto mi tu kogos poleci i powie jakie wiążą sie koszta z tym mniej wiecej. Bo wiadoma rzecz. Licznik trzeba znaleźć a ceny sa rożne. Chodzi o cene mniej wiecej . I czy by ktos sie podjoł i podołał w jeden dzien z tym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiecane fotki:

http://www.directupload.net/file/d/4484/gyul5m34_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/4484/l9lkjyyl_jpg.htm

Brak:

- jednej żarówki pod zegarem (przepalona),

- zmasowania poziomu płynu do spryskiwaczy,

- czujnika temperatury oleju'

- manetki fis (jak coś ciekawego znajdę to zakupię i założę)

Kwestia czasu i będzie zrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...