Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

marcin_franz, do niego pisz.

Kilka stron wcześniej udzielał się w tym wątku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak, jutro robię to u siebie ;) zamiana Jaegera na VDO. Tylko lepiej koledze w głowie nie mieszać, żeby nie wpisywał gdzieś pinu starego licznika ;) wsadzenie licznika immo 3 do auta immo 2 też podobno idzie jak normalne immo 2.

Mylisz sie, każdy licznik poliftowy jest immo2/3 zależnie od kodowania. To auta (sterownik silnika) mogą mieć albo Immo2, albo immo3. A żeby włożyć licznik do auta z Immo3 trzeba wpisać pin starego licznika podczas kodowania go w aucie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin jest tak jak piszesz ale.... licznika który pochodzi z auta z immo2 i ma kropki zamiast vinu nie zaadaptujesz do immo3 ( miałem 3 takie liczniki z końcówki 99 z niskim softem d06-d07 i w moim aucie nie szło ich dodać )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W a6 tak może być nie wątpię. Ale powiem Ci szczerze, że w a4 nie miałem tego problemu, a kilka już liczników przerobiłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój immo3 to już marzec 2001 stąd może jakieś niuanse ale , po wrzuceniu wsadu z nowszym softem z innego licznika szło adaptować czyli to kwestia oprogramowania.

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W a6 tak może być nie wątpię. Ale powiem Ci szczerze, że w a4 nie miałem tego problemu, a kilka już liczników przerobiłem ;)

A montowałeś liczniki na zlecenie komuś bo szukam kogoś kto by mi przeszczepił licznik Edytowane przez przemolll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W a6 tak może być nie wątpię. Ale powiem Ci szczerze, że w a4 nie miałem tego problemu, a kilka już liczników przerobiłem ;)

A montowałeś liczniki na zlecenie komuś bo szukam kogoś kto by mi przeszczepił licznik
Tak, montowalem :)

Ale ja tylko mogę wsadzić licznik i zaadoptować klucze. Resztę zabawy (manetka, krancowki drzwi itp) zostawiam właścicielowi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Marcin powiedz jak by się wsadziło licznik tak jak mówisz i oferujesz. To co by taki licznik pokazywał? W sensie byś włożył licznik adoptowal klucze . I czy taki licznik pełen fis by coś pokazywał? Czy nic?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Nie pytam teraz o poziom paliwa czy obrotomierz. Tylko np temperaturę na zew czy otwarta tylna klapę tak jak stary mi pokazuje. Czy w tym trzeba by było wszystko od nowa robić?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Bo jeżeli by już mi coś taki licznik pokazywał , to kupił bym sobie i po woli bym sobie sam robił wszystko. Bym poczytal i bym działał. Marcin powiedz ze swojego doświadczenia dużo pracy i ogólnie ciężko prowadzić kable do licznika żeby coś pokazywało. Np otwarte drzwi. Bo np jak teraz mi pokazuje otwarta klapę bagażnika to w nowym liczniku pokazało by też czy to trzeba coś przekodowac? Powiedz mi na co konkretnie patrzeć jak bym chciał kupić nowy licznik fis

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle mało co rozumiem z Twojej wypowiedzi. Jest to przedlift (minilift), więc praktycznie nic Ci nie pokaże bez podpięcia dodatkowych przewodów.

Ilość roboty zależy również od tego jaki licznik będziesz wkładał. Czy taki jak masz czyli minilift, czy polift z cyfrowym zegarkiem.

Edytowane przez marcin_franz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No powiedz tak w skrócie taki a taki licznik ile pracy :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

A ogólnie Marcin , pewnie zbyt dużo czasu nie masz . I nie dał bys rady podłączyć mi licznika jak bym kupił i jakieś podstawy żeby mi pokazywał. A resztę byś wytłumaczył sam bym spróbował działać

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz pełny polift to musisz zamieniać piny we wtyczkach licznika według schematu w pierwszym poście, oraz ciągnąć przewody do dodatkowych funkcji. Jeśli zmienisz na taki jak masz czyli z zegarkiem wskazówkowym to musisz tylko prowadzić przewody do dodatkowych funkcji. W obu przypadkach oczywiście musisz dołożyć manetkę wycieraczek z obsługą fis. Masz już kabel vag, więc z wsadzeniem licznika i adaptacją kluczy powinieneś sobie poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mam. A powiedz ze swojego doswiadczenia. Duzo pracy przy laczeniu kabli ?? Np zeby pokazalo otwarte drzwi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mam. A powiedz ze swojego doswiadczenia. Duzo pracy przy laczeniu kabli ?? Np zeby pokazalo otwarte drzwi ??

U mnie kolega doszedł do ładu z wyswietlaniem drzwi po 2 dniach

Logika działania gorsza niż zrozumieć kobiete :decayed: Schemat opisany w poradniku nie pokrywał sie totalnie z kabelkologią zastaną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak jak u krowiego. Zupełnie inaczej to wyglądało niż w poradniku. Musiałem diody dawać bo albo pokazywalo otwarte dźwi albo mrugalo oświetlenie albo na odwrót ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia roczników , poradnik dotyczy ostatniego liftu ;)

Maciej6001 też z tym walczył /walczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...