Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja robilem 4,9 poszło bez problemu. Polacz sie z licznikiem, wybierz przekodowanie i tam wpisujesz wartosci zgodnie z tym co chcesz mieć. Opis zgodnie z poradnikiem. 5 cyfr do wpisania

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez osa_84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robilem 4,9 poszło bez problemu

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

a na 4.9 jak szukac zeby przekodowac z 6 cylindrow na 4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

acc1e57460bc57f91ecfb82ace3170b5.jpg

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

pany , założyłem licznik przed liftem z fisem , przekodowalem na 6 cylindrów i wszystko było ok , dzisiaj zmieniałem ako bo stary był nie pewny a drugi mam 100% sprawny , po zmianie dziwnie zachowuje się wskazówka od prędkościomierza , po włączeniu zapłonu drży kilka sekund i zatrzymuje sie kreskę wyżej niż 0 , pozniej działa niby ok , po zgaszeniu znowu drży i wskakuje kreska wyżej , o co chodzi ??

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Mialem takie obiawy jak silniczek padał w liczniku.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez osa_84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany mam problem,wyskakuje mi błąd klimatyzacji 667?czyżby czujnik temperatury zewnętrznej do wymiany.Licznik przekodowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

acc1e57460bc57f91ecfb82ace3170b5.jpg

Tak teraz patrze i kurde mam wątpliwość czy dobrze wpisalem u siebie. Podpowie ktos oblatany. Wpisalem 01142 nie mam podpietych klockow wiec mam blad a co ze stanem plynu spryskiwaczy? Przed przekodowaniem sie wyswietlal ale teraz mam pelen i nie wiem co bedzie jak sie bedzie konczyl.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

pany , założyłem licznik przed liftem z fisem , przekodowalem na 6 cylindrów i wszystko było ok , dzisiaj zmieniałem ako bo stary był nie pewny a drugi mam 100% sprawny , po zmianie dziwnie zachowuje się wskazówka od prędkościomierza , po włączeniu zapłonu drży kilka sekund i zatrzymuje sie kreskę wyżej niż 0 , pozniej działa niby ok , po zgaszeniu znowu drży i wskakuje kreska wyżej , o co chodzi ??

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Mialem takie obiawy jak silniczek padał w liczniku.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

dziwne ze działał ok i wcześniej u gościa i u mnie i nagle po zmianie ako ześwirował :/

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to przerabialem u siebie i u ojca w seacie. Ja zmieniłem licznik a u ojca zalozylismy silniczek tylko. Objawy byly takie jak u Ciebie i raz dzialal raz nie czasem podczas jazdy swirowal, drzala wskazówka az zdechł...

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany mam problem,wyskakuje mi błąd klimatyzacji 667?czyżby czujnik temperatury zewnętrznej do wymiany.Licznik przekodowany.

Miałeś wyświetlacz temperatury w poprzednim liczniku? I taka 10 pinową czarną wtykę?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany mam problem,wyskakuje mi błąd klimatyzacji 667?czyżby czujnik temperatury zewnętrznej do wymiany.Licznik przekodowany.

Miałeś wyświetlacz temperatury w poprzednim liczniku? I taka 10 pinową czarną wtykę?

nia nie miałem i kostki też nie ma,a błąd jest w klimatronicu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładał ktoś może u siebie wskazówki z passata b5 fl? Pasują p&p?

Chętnie odświeżyłbym wygląd mojego przedliftowego licznika z fisem.

Liczniki od fla idzie kupić za 20zł, więc problemu ze wskazówkami nie ma i nie jest to drogi interes.

Edytowane przez Matt7955
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam wszystkich . Mam pytanie nie ma ktoś z was moze zdjęcia kostek 26 pinowych ale ze sciagnieta obudowa bo chciałbym zobaczyc gdzie do którego pinu jaki kolor kabla idzie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładał ktoś może u siebie wskazówki z passata b5 fl? Pasują p&p?

Chętnie odświeżyłbym wygląd mojego przedliftowego licznika z fisem.

Liczniki od fla idzie kupić za 20zł, więc problemu ze wskazówkami nie ma i nie jest to drogi interes.

Pasować pasują, ale szału nie robią. Tak wyglądają w poliftowym liczniku:

830cee5f6eea707154baa9d6f45e0e0d.jpg

76ab3269fc24c83b447e20dfbcc93946.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem sobie kiedyś swap na polifta z fisem do '98-wszystko śmiga elegancko. Dzisiaj włożyłem inny licznik prosto z A4 fl. Konsola sama z siebie się swieci, Commander nie może zabanglac z zegarami. Jakieś podpowiedzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem sobie kiedyś swap na polifta z fisem do '98-wszystko śmiga elegancko. Dzisiaj włożyłem inny licznik prosto z A4 fl. Konsola sama z siebie się swieci, Commander nie może zabanglac z zegarami. Jakieś podpowiedzi?

A ten pierwszy licznik był z cyfrowym zegarkiem czy wskazówkowym?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba cyfrowe, białe podswietlenie, polifty. Pierwszy z zegarkiem radiowym.

Edytowane przez mech15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładał ktoś może u siebie wskazówki z passata b5 fl? Pasują p&p?

Chętnie odświeżyłbym wygląd mojego przedliftowego licznika z fisem.

Liczniki od fla idzie kupić za 20zł, więc problemu ze wskazówkami nie ma i nie jest to drogi interes.

Ja mam wraz z ramkami od passata fl-a.

1e232dea4bea551609a20e97759018ca.jpg

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładał ktoś może u siebie wskazówki z passata b5 fl? Pasują p&p?

Chętnie odświeżyłbym wygląd mojego przedliftowego licznika z fisem.

Liczniki od fla idzie kupić za 20zł, więc problemu ze wskazówkami nie ma i nie jest to drogi interes.

Ja mam wraz z ramkami od passata fl-a.

1e232dea4bea551609a20e97759018ca.jpg

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Jest p&p ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie bo w passku obudowa bez bocznych zegarów oleju i volt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie a więc tylko zmieniają się główne wsaźniki oraz temp i paliwo. A wskazówki od paliwa pasują do bocznych zegarów ? bo można by szarpnąć 2 liczniki i podłubać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...