Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Fazi, wejdź na facebookowy profil Audi A4 B5 Polska. Jak zacząłem czytać i odpowiadać to cała wiedza z lat poszła w .... Głupiejesz od samego czytania. Mam MY2000 i doskonale wiem jakie liczniki kiedy szły, ale wychodzi, że mając nawet 2001 możesz mieć dowolny analogowy zegarek i wpierają, że polift. A nikt nie pokwapi się aby sprawdzić datownik na obudowie licznika i potwierdzić jego zgodność z resztą.

Edytowane przez soulmaster3m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Na szczęście nie mam fejsa i nie muszę czytać tych glupot:decayed:

Szkoda nerwów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten z WiFi był najlepszy [emoji23] [emoji23]

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, ale spokojnie. Coś jeszcze wymyślę. "Panyyyy".

Chociaż z drugiej strony tak dawno nic nie robiłem w tym zakresie, że zapomniałem, że liczniki Skowe mają cyfrowy zegar i czerwone podświetlenie. No wyleciało z głowy. Na coś się ten fb jednak przydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanko :) . Jak wygląda wtyczka do manetki by sterować fisem? I ile kabli z niej wychodzi? Trzy?  I czy da radę ją podłączyć ściągając górną pokrywę kierownicy? Czy trzeba całość rozbierać razem z kierownicą? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Diego Risek napisał:

Jeszcze jedno pytanko :) . Jak wygląda wtyczka do manetki by sterować fisem? I ile kabli z niej wychodzi? Trzy?  I czy da radę ją podłączyć ściągając górną pokrywę kierownicy? Czy trzeba całość rozbierać razem z kierownicą? 

 

1679448400_1441121138_thumb.jpg

 

03.jpg

 

 

Na 99,99% taka sama jak w module czujników alarmu.

 

9701806299_9f73dd45d0_z.jpg

9705042940_9fe298d929_z.jpg

9701843897_494f6fdca3_z.jpg

9701845121_4e3cd8cc82_z.jpg

9705080574_81151ab684_z.jpg

Edytowane przez soulmaster3m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Diego Risek napisał:

Jeszcze jedno pytanko :) . Jak wygląda wtyczka do manetki by sterować fisem? I ile kabli z niej wychodzi? Trzy?  I czy da radę ją podłączyć ściągając górną pokrywę kierownicy? Czy trzeba całość rozbierać razem z kierownicą? 

Jakbyś przeczytał poradnik od soulmaster3m ( strona 52), który Ci podrzuciłem to byś nie zadawał tego pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie robiłem tego nie patrzyłem. Ale teraz już widzę. Dwa pytania,  w tej kostce jest 6 kabli.  Czyli dwa zostawiam bo nie potrzebne tak? I czy w tej kostce czerwonej są ponumerowane piny? Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Diego Risek napisał:

Jeszcze nie robiłem tego nie patrzyłem. Ale teraz już widzę. Dwa pytania,  w tej kostce jest 6 kabli.  Czyli dwa zostawiam bo nie potrzebne tak? I czy w tej kostce czerwonej są ponumerowane piny? Pozdrawiam 

Odp. Na pierwsze jest w poradniku.

Odp. Na drugie, tak piny są ponumerowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim razie jeszcze jedno pytanko. Wyczytałem że wtyczce od manetki sterowania fisem dwa pozostałe to są od prędkości wycieraczek, czyli tego co mamy na manetce od góry tak? U mnie to działa normalnie czyli nie muszę dokupować brązowej wtyczki do manetki bo tam jest? Czy coś pomieszałem? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po raz kolejny odpowiedź w poradniku:decayed:

Gdzie wyraźnie napisano, że potrzebne są dodatkowe 4 piny ponieważ w twojej kostce są jedynie dwa. Chyba, że kupisz manetkę fis od razu z tą brązową kostką i kawałkiem wiązki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak czytałem poradnik. Myślałem, że kostka jest tam ponieważ sterowanie prędkością wycieraczek działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam Audi A4B5 1.8T z lipca 1999r benzyna i licznik taki jak na fotce . Wyświetlacz mi pada kreski i znika wszystko po pewnym czasie nie będę się bawił w naprawy i chcę wymienić na ten ze wskaźnikami ładowania aku. i temp. oleju najlepiej tak to chyba sie nazywa po 2 lifcie z pełnym fisem ? :-) jakie zegary muszę szukać od jakiego auta bedzie do mnie pasować i jakie przeróbki mnie czekaja - immo itd ... ? jeżeli możliwe podajcie link do stronki bo tematów mnustwo i już sie pogubiłem .Pozdrawiam

20170210_062509 [50%].jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie potrzebne info i linki są w pierwszym poście 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Fazii napisał:

Wszystkie potrzebne info i linki są w pierwszym poście 

to chociaż jakie zegary muszę szukać od jakiego auta bedzie do mnie pasować , resztę będe ogarniał :-) mam w swoim białe podświetlenie zegarów

 

20170210_062509 [50%].jpg

Edytowane przez Krzysiek Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanko. Czy w każdym silniku sygnał do spalania idzie z puszki ecu z żółtego kabla? Czy np. w moim 2.4 z innego? 

I czy kostki licznika mają również ponumerowane piny? 

 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie. Byłem na zlomie po kostki, ale były zegary z analogowym ale bez cyferek czyli te przedlift.  I przy manetce była kostka ale taka szeroka.  Czyli to nie jest to co u mnie? Bo z cyferkami jest taka wąska dłuższa? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam takie małe pytanko zmieniałem ostatnio licznik z fisem zgodnie z instrukcjami posiadałem licznik na dwóch kostkach 26pin czyli przedlift 96r i zmieniłem licznik na ful fis z 98r juz na kostkach 32pin i zegarku analogowym z liczbami i teraz najgorszy problem bo świeci sie kontrolka abs i airbag z czego przez kontrolkę abs na środku fisa pali się wykrzyknik w kółku i przez to nie idzie nic zrobić.Do tego dodam ze błędów abs jak i airbag nie ma.Do tego jest problem z połączeniem sie z licznikiem w czasie łaczenia słychac takie takie pikanie jak by sie miał połączyć i nic. Przejrzałem schematy z 100 razy i wszystko podłączone jak mam byc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...