Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

OK, dzięki.

Ale nie byłbym sobą jakbym nie dopytał.

- pin 14 zielonej to CHECK i tu wpinam żółto-brązowy z pinu 13 na niebieskiej. W aucie mam na 14 zielonej przewodzik czerwony. Co z nim zrobić i co to jest? Nie mogę go nigdzie dopasować.
- pin 1 na zielonej to styk wszystkich drzwi. Problem w tym, że w aucie nie mam tu nic. Skąd go pociągnąć? Jeśli chodzi o styki poszczególnych drzwi to wsio wiem. Chodzi tylko o ten do wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No przepinasz na pin 13 niebieskiej - zamieniasz je miejscami jakby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś chętny na liftowe zegary z ringami z c5? FIS w stanie idealnym. Mam też kilka zegarów w mniej idealnym stanie fisa z c5 jak by co to zapraszam na priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Moje audi jest z 2000 roku, czy wystarczy że wymienię licznik na taki z FIS i manetkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Moje audi jest z 2000 roku, czy wystarczy że wymienię licznik na taki z FIS i manetkę?

Tak wystarczy, chyba że chcesz dodatkowe bajery jak kontrola spalonych żarówek czy zużycie płynu do spryskiwaczy. Jakbyś szukał licznika to zapraszam na PW to coś się znajdzie :)

Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.02.2017 o 15:31, marcin_franz napisał:

3. Może wywalać Ci błąd Oil sensor, jeśli nie posiadasz poliftowej miski olejowej z czujnikiem.

Hej.
Tak się właśnie stało, że wywala mi ten błąd - OIL SENSOR. Reszta trybi elegancko.
Mam dojście do czujnika z auta, z którego jest licznik tylko pytanie czy miska jest taka sama i czy można same czujniki pozamieniać.

Proszę o pomoc.

Sensor.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wcześniej miałeś licznik z analogowym zegarkiem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Fazii.

Tak, miałem licznik z analogowym z cyferkami i z kostkami niebieską, czerwoną i zieloną.

Zrobiłem tak, że w zielonej kostce pin 21 dałem na pin 15 też zielonej i po podłączeniu wsio działa tylko pokazuje ten błąd.
Nie wiem niestety czy działa czujnik temperatury bo jeszcze na nowym liczniku nie jeździłem ponieważ jadę niedługo do kolego zaprogramować immo.
Pin 21 kostki w aucie ma przewód niebiesko-biały (czy tam szary) a w kostce dawcy licznika jest fioletowy - to by się zgadzało.
Problem chyba rozwiąże zakupienie michy od dawcy (też jest to 2.4 V6) i założenie do mojego ARJ.

Poradź mi coś proszę jeśli się znasz bo ja nie chcę żadnych mas kłaść aby to oszukać - jak robię to tak, żeby wszystko działało.

Będę wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jednak nie jest tak źle. Co prawda pod auto nie zaglądałem zobaczyć czujnik ale na poprzednich zegarach jak było mało oleju to wyskoczył mi taki komunikat jak na zdjęciu. Ponadto teraz na nowych zegarach ten błąd wyskakuje co któryś raz. Jak go nie ma to normalnie pokazuje temperaturę a jak wyskoczy to temperatury nie pokazuje.

Zdjęcie2572.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten komunikat dotyczy płynu hamulcowego, żebyś skontrolował.

Teraz czujnik oleju masz w podstwie filtra oleju i sygnał z niego nie ruszy wskazówki.  Trzeba zrobić jak Marcin pisze - dołożyć czujnik w miskę olejową. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzięki za podpowiedzi.

Powiedzcie czy dużo pitolenia jest z wymianą miski? Chodzi mi o rozpinanie elementów, które ewentualnie przeszkadzałyby w dojściu do śrub lub zdjęciu samej michy. Jeśli nie to zmienię a jeśli tak to co zrobić aby jednak ten czujnik (jego brak) oszukać? Bo jak napisałem wcześniej póki błędu nie wywalił to ładnie temperaturę pokazywał i to by mi wystarczyło a jak złapał błąd to wskazówka stoi na 60st.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie dotyczące kodowań licznika , chodzi konkretnie o poradnik kolego soulmaster3m strony 102-104. Mam auto z 2000r i czytam te kodowania , czytam i dojść nie mogę o co chodzi . Czy te kodowania z dopiskami w nawiasach (do my 1998) , (up to MY 1998), (MY 1998-2000), (from MY 1998) mnie dotyczą ?

Bo mi się wydaje że tylko te bez dopisków i ten z (from MY 2000) .

Pozdrawiam Damian.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to nie masz co kodować oprócz kraju, cylindrów i silnika , pierwsze dwie cyfry w twoim przypadku nie interesują Ciebie ( no chyba że masz RNSD non-DX to wtedy +16 na pierwszych dwóch cyfrach )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Banan napisał:

Ogólnie to nie masz co kodować oprócz kraju, cylindrów i silnika , pierwsze dwie cyfry w twoim przypadku nie interesują Ciebie ( no chyba że masz RNSD non-DX to wtedy +16 na pierwszych dwóch cyfrach )

czyli reszta kodowań mnie nie interesuje ?

Czy ten commander jest identyczny jak w manualu soulmaster3m ? http://allegro.pl/interfejs-vag-super-commander-2-9-k-can-tp-89-2009-i6713551952.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze dwie cyfry w kodowaniu zakoduj 00

Jak masz zwykły kabel kkl to wystarczy że program będziesz miał. Nie ma potrzeby kupować całego interfejsu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany zmieniam liczni na full fis 

Mam taki vdo polift 1999

A zakladam full fis vdo.

PytAnie czy jak wywale immo z kompa to już nie będę musiał nic robić z mimo w nowym liczniku?

Boję się że przy kodowaniu coś spieprze więc wolę wywalić immo chyba że ktoś na Śląsku pomoże;:

Screenshot_2017-04-17-13-41-37.png

Screenshot_2017-04-18-00-07-52.png

Edytowane przez przemolll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . mam pytanie dotyczące tych kanałów co tam mam wpisać ?

Chodzi o Channel 35,40,41,46,47,48 nie wiem co tam się wpisuje . Channel 18 rozumiem że tam chodzi o ogrzewanie czy webasto?  Channel 60 +00032 ADR co to jest bo mi wyskakuje że kod silnika 1.8 .?

  •  
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tamte kanały odpuść , kanał 60 to albo 0 albo 1024 w twoim przypadku ( nie wiem skąd te 32 wytrzasnales )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...