Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja nie, wyświetla mi otwarte drzwi kierowcy albo pasażera :mysli: zarówno u mnie jak i właśnie u znajomego :confused4:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nic to w takim razie, i ja się biorę za fis jak tylko dojdzie szara kostka, bo manetka już w aucie 2 miesiące jeździ :decayed:

ja bede walczył z tym wyświetlaniem

Opublikowano

Kierowcy pokazuje od razu jak mówisz, jeżeli jest kodowanie na anglika to wtedy pokazuje "po naszemu" pasażera natomiast tylne drzwi wpiąłem się pod krańcówki drzwi (szara kostka w liczniku pin9 prawy tył, pin 10 lewy tył, pin 8 pasażer przód). Przód pasażer wpiąłem się przy kostkach w nogach pasażera. Nie pamiętam który przewód ale widać wiązkę czterech brązowych kabelków wychodzących z drzwi i pod jeden z nich.

Opublikowano

a w nogach znajdę kabelki od tylnych drzwi??

Opublikowano

a w nogach znajdę kabelki od tylnych drzwi??

Oj, tego niestety nie sprawdzałem

Opublikowano

dobra moze koło weekendu się zabiorę za fis :decayed:

Opublikowano

pany działający wsad dla TDI vdo :hi:

drzwi ogarnę tylko muszę uruchomić FIS bo na wsadzie z pół fisa pełen fis jest czarny

Opublikowano

dobra moze koło weekendu się zabiorę za fis :decayed:

Tylne krańcówki są podwójne dochodzą do niej 2 kabelki a masa jest na śrubie i nie jest obojętne pod który kabel się wepniesz

Opublikowano

dobra moze koło weekendu się zabiorę za fis :decayed:

Tylne krańcówki są podwójne dochodzą do niej 2 kabelki a masa jest na śrubie i nie jest obojętne pod który kabel się wepniesz

nie bardzo rozumiem :mysli:

Opublikowano

schemat.jpg

Na schemacie zaznaczyłem krańcówki, jak widzisz te od pasażerów mają po dwa styki i trzeba się wpiąć w wyprowadzenia zaznaczone na czerwono ponieważ drugie wyprowadzenia są ze sobą połączone i wtedy które drzwi byś ni otworzył to fis pokazałby że są otwarte wszystke.

Opublikowano
:) a już rozumiem, aczkolwiek w realu nie wiem gdzie to jest :naughty: no ale ma się miernik i próbówkę to będzie się działać :)
Opublikowano

:) a już rozumiem, aczkolwiek w realu nie wiem gdzie to jest :naughty: no ale ma się miernik i próbówkę to będzie się działać :)

Jak zdejmiesz gumowy kapturek to pod nim jest jedna śrubka trzymająca krańcówkę, jak już ją wyciągniesz to idą do niej dwa kabelki, połączenie z masą jest właśnie poprzez tą śrubkę, czyli wykręcona krańcówka nie będzie działać, do testów można sobie ją połączyć z masą kawałkiem przewodu.

Opublikowano

czyli mam ciągnąć kable od licznika aż do drzwi :blink: bo tak to zrozumiałem

Opublikowano

Tak, ale nie do środka drzwi tylko na słupku karoserii tam gdzie jest rygiel od zamka

82312809.jpg

Opublikowano

Witam. Pewnych przyczyn jestem zmuszony wymienić licznik. Zdecydowałem się na fis'a, nie chce mi się przeglądać 136 stron w poszukiwaniu tutoriala jak to zrobić. Był bym bardzo wdzięczny gdyby ktoś podesłał mi nr z jakimś dokładnym opisem(jeśli taki wg tu jest).

Pozdrawiam.

Kolego dokładny opis jest na tych właśnie 130 kilku stronach tylko po jakimś czasie straszny burdel sie zrobił i ze 80-90 stron nadaje sie do wyje*ania. Jak chcesz to napisz na priva to opisze ci co i jak.

A co do pytań kolego pawelwor to myślałem że pytacz czy wiem jak ustawić dawke paliwa vagiem bo sam nie wiesz. Nigdzie w moim poscie przed twoim pytaniem nie ma napisane że zmianiałem dawke paliwa. Nie wiem jakim trzeba było by być idiotą że by chcąc sobie podnieść spalanie na fisie regulować dawke paliwa na pompie na mniejszą lub większą :wallbash: troche wiary w ludzi kolego.

Opublikowano

no to wsad wgranym teraz jak podmienić tarczę?

jak ściągnę szybkę chyba to się trzyma na tych plastikowych zatrzaskach to co dalej? nie chce nic zepsuć :decayed:

Opublikowano

A co do pytań kolego pawelwor to myślałem że pytacz czy wiem jak ustawić dawke paliwa vagiem bo sam nie wiesz. Nigdzie w moim poscie przed twoim pytaniem nie ma napisane że zmianiałem dawke paliwa. Nie wiem jakim trzeba było by być idiotą że by chcąc sobie podnieść spalanie na fisie regulować dawke paliwa na pompie na mniejszą lub większą :wallbash: troche wiary w ludzi kolego.

:wallbash: Ty mnie nadal nie rozumiesz, myślisz w odwrotną stronę... :blink: Jeśli zmienisz dawkę paliwa programowo to pokazywane spalanie na FIS'ie będzie zaniżone lub zawyżone, w zależności od tego jakich zmian dokona się w adaptacji silnika.

Niektórzy przed wymianą na pełny FIS zwiększyli, lub zmniejszyli sobie dawkę paliwa programowo, później po wymianie dziwili się, że FIS zaniża lub zawyża faktyczne spalanie... Założyłem, że zrobiłeś tak samo więc Ci napisałem co może być przyczyną.

Tak ciężko to zrozumieć? :blink:[br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 09:59_________________________________________________Aju, aby wymienić tarczkę zdejmujesz szybkę, następnie musisz złapać wskazówkę za środek i obracasz ją w w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara jednocześnie ciągnąc ją do siebie. Później tarczka może być jeszcze podklejona to ostrożnie ją odrywasz. Kleju nie wycieraj, bo jest wielokrotnego użytku ;) Z tego co pamiętam to tarczki z pół-FIS i pełnego FIS są różne.

Opublikowano

wiem że są różne, widziałem na allegro, ale po docięciu, przycięciu myślę że jakoś ją tam zapakuje :naughty:

Opublikowano

A to OK :wink4:

Jeszcze co do składania, to wskazówek od razu nie wciskaj do końca, bo musisz je sobie ustawić, żeby poprawnie wskazywały. Osobiście zawsze ustawiałem to poprzez test wskaźników (powinny być idealnie pionowo).

Opublikowano
:) no właśnie trochę się tego boję no ale cóż... trzeba działać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...